2014. július 25., péntek

XLI. Fejezet



Sziasztok drága Olvasóim!

Nagyon köszönöm, hogy itt vagytok velem, és azt is, hogy sokan már meglátogattátok az ősszel induló új blogot:)
Szeretném, ha tudnátok, hogy soha nem gondoltam volna, hogy ennyi kedves, szeretetreméltó embert fogok megismerni, egy ilyen blog kapcsán. Mondjuk azt sem, hogy írok egy történetet, aminek a 41. részénél tartok, és közben egy másik sztori megy már a fejemben:))
Soha nem fogom tudni elégszer elmondani, mennyire szeretlek benneteket, és mennyire hálás vagyok!
Köszöntöm az új feliratkozót! Remélem lesznek még egy páran :))
Bocsánat, hogy megint 18+ jön, remélem nem unjátok még...( nem bírok velük....2 évet vártak erre, most  mindig ezen jár az eszük! :P)

Puszi nektek: Becca

XLI. Fejezet


Amikor hazaértünk, az ajtóban egymásnak estünk, és úgy elmélyedtünk a csókolózás rejtelmeiben, hogy kifulladva váltunk el percekkel később. A gyönyörű porcelánvázánk cserepeinek összetakarításával józanodtunk, amit a heves ölelkezésben levertünk a komódról.
- Szerettem ezt a vázát. – nyöszörögtem, és tényleg elszorult a torkom. Bak vagyok, és így ragaszkodom a kedvenc tárgyaimhoz.
- Holnap veszek neked egy ugyanilyet! – mondta Harry, és megsimogatta a hátamat. Nem nevetett ki. Jól ismert már, elfogadta, hogy ilyen idióta, gyűjtögető vagyok.
- Honnan vennél pont ilyet? – kérdeztem kételkedőn.
- Nem tudom, de addig megyek, telefonálok, és harcolok, amíg nem lesz egy ugyanilyen vázád. Vagy…
Ki ne dobd a cserepeket!!! – kapott a kezem után, ahogy a kuka felé vettem az irányt a lapáttal. – Felfogadok egy híres restaurátort, hogy ragassza össze. Jobb lesz, mint új korában. Ha római kori cserépedényeket össze tudnak puzzleözni, akkor ez gyerekjáték lesz számukra. – itt már én is elmosolyodtam, olyan aranyos volt, ahogy ötletelt.
Beleraktuk a maradványokat egy cipős dobozba, aztán leroskadtunk a kanapéra. Harry az ölébe húzta a lábaimat, és elkezdte masszírozni a talpamat, amitől egy perc múlva már nyöszörögtem a gyönyörűségtől. Nagy tenyerével, hosszú, erős ujjaival csodákat művelt ezen a területen IS!
A spájzajtó nyikorgásra emlékeztető hangjaimra Alfons is előkerült, és farokfelvágva közeledett a hálószoba felől, ahol (sejtésem szerint) Harry paplanján aludt hanyatt, mindenét szanaszét dobálva.
Felugrott a mellkasomra, és én simogatni kezdtem volna de csak járólapnak használt. Átgyalogolt rajtam, és meg sem állt Mr. Szívdöglesztőig, akinek az oldalához dörgölőzött és halkan dorombolt neki, mintha udvarolna. Harry odahajolt, és összebújtak, majd megpuszilgatta az arcába nyomott lapos fejecskét. – Mi újság szépségem? Milyen napod volt? – még szerencse, hogy felnéztem rá, mielőtt válaszoltam volna a kedves kérdésre, mert azonnal láttam, hogy nem nekem szólt, hanem őnagyságának, Miss Alfonsnak, aki, mintha értette volna a kérdést, nyávogva válaszolt, miközben rendületlenül próbált még közelebb bújni Harryhez. Már az ölében állt, a mancsaival a hasát gyúrta (szerencséjére, mert ha 5 centivel lejjebb próbálkozik, esküszöm lelököm…)és busa fejével Harry állához dörgölőzött. Iszonyat cuki volt!! És a macska is aranyos.

Amikor befejeztük a családi idillt, és mindketten a fürdőszobába mentünk, hogy nekikezdjünk az esti rutinnak, Harry ledobálta a ruháit, de közben már engem falt a szemével. Hozzám lépett, és elkezdett vetkőztetni. Borzasztó lassan és érzékien, kiélvezve minden centimétert a bőrömből, amit végre nem fedett el semmi. Egy pillanat alatt izgalomba jöttem, de ki ne jönne izgalomba, ha Harry Styles, aki úgy bánik a testeddel, mintha minden vágyadat kiolvasná a gondolataidból, teljes erőbedobással próbálna begerjeszteni. Megfordított, magának háttal, aztán a zuhanyzó felé taszigált. Közben a szája nedves csíkot húzott a tarkómtól a lapockámig, aztán vissza, a kezei pedig elől kalandoztak. Hátrahajtottam a fejem, amikor körbefogta a péniszemet, és teljes testsúlyommal nekidőltem. Belecsókolt a nyakamba, és a fülemhez hajolt:
- Rendbe jöttél már? – hallottam a hangjából kicsendülő reményt. – Vagy még várnunk kell?- beharapta az ajkát és vajúdott azon, hogy kimondja-e, amit gondol, de aztán szokás szerint nem tudta magában tartani. - Az a baj, hogy megveszek… Beleőrülök, annyira kívánlak. Semmi másra nem tudok gondolni, csak a feszes, szűk kis fenekedre, ahogy beléd hatolok. – közben csókokkal kergetett az őrületbe, amit a nyakamra, vállaimra szórt szét, és a keze…. a keze már erősen fejte a farkamat. Most viszont megállt, és nem tudtam eldönteni, hogy azért, mert ennyire várja a választ, vagy az a stratégia, hogyha kiéheztet, és nem bírom tovább, akkor igent mondok mindenre. Igazából jó lóra tett….
- Jobban vagyok. Nem teljesen százas, de azért ha óvatos leszel, és előkeresed a síkosítót, akkor azt hiszem, tehetünk egy próbát. - fordítottam ki a fejem, amennyire csak tudtam, és a nyelvemmel megnyaltam duzzadt ajkait. Közben lenyúltam, és az ő tenyerére tettem a sajátom, majd arra ösztönöztem, hogy izgasson, mert belepusztultam már a vágyba. Felnyögött, amikor megérezte szemérmetlen mozdulatom, és keményen kezdte szívni, és nyalni a nyakamat, amitől pillanatok alatt hangosan hörögtem, és a nevét suttogtam.
- Mondd ki kicsi! Mondd ki, hogy mit szeretnél! – megint lassított a mozdulatain, és hiába akartam, nem izgatott úgy, ahogy szerettem volna. Az egész napi elfojtott vágy már ott toporzékolt bennem, kielégülésre várva.
- Én… Én azt akarom…Ohhh… Harry!….. Azt akarom, hogy bennem legyél.... Azt akarom, hogy belém hatolj, és… Arrrrggghhh… hogy keményen megdugj!... Óóóó anyám!... És érezni akarom... ahogy bennem élvezel...
Mire nagy erőfeszítések árán mindezt kinyögtem, megéreztem , hogy ő is teljesen fel van már ajzva, merev pénisze a hátamnak feszült. Nyögdécselt, mert hátranyúltam, és erősen rászorítottam a farkára. Elengedett, az én kezemet is lefejtette magáról, és egy gyengéd csókot lehelt az ajkamra, aztán gyorsan lemosakodott, majd kilépett a zuhanyzóból, és megtörölközött.  Kissé kijózanodtam, hogy már nem volt a közvetlen közelemben. Ahogy megfordultam, elállt a lélegzetem. Harry az ajtónál állt, és úgy nézett rám, mint egy vadállat, mielőtt elkapja az áldozatát. A szeme tűzben égett, az arca feszült volt, és a teste is. A karján vibráltak az izmok, a mellkasa szabálytalanul emelkedett.
Eszembe jutott, hogy nem leszek az, aki csak várja a síneken állva, hogy elcsapja a gyorsvonat, kicsit talán én is adhatok valami pluszt a szexuális életünkhöz. Mélyen a szemébe néztem, aztán a tusfürdőből egy jókora adagot nyomtam a tenyerembe, és beszappanoztam a testemet. Mr. Szexistennek akkorára nyíltak a szemei, mintha ki akarnának esni a fejéből, aztán a szívéhez kapott. Lassan csináltam, és közben csak őt néztem. Végigsimogattam magam, nagy hangsúlyt fektetve azokra a testrészeimre, amit szeret. A mellbimbóimnál is elidőztem, és amikor a nyakamnál tartottam, hátrahajtottam a fejem, és nyögtem egy aprót. Válaszul egy hörgést kaptam az ajtóból. Aztán a farkamhoz értem, amin hátrahúztam a bőrt, és a másik kezemmel simogattam a makkomat.
– Most fejezd be! Nem tudod, hol a határ…- szűrte a fogai között, de azért kacér kihívás volt a tekintetében, ahogy félig felhúzta a szemöldökét.
– Még nem vagyok készen! – válaszoltam duzzogva, és hátat fordítottam neki. Újabb adag tusfürdő, és hátra nyúltam, miközben a fél lábamat a zuhanytálca peremére emeltem. Akkorát nyögött, amikor a fenekem felé közeledtem a szappanozásban, hogy azt hittem, el is ájul. A tenyerem élét a hasadékba vezettem, a másik kezemmel pedig megtámaszkodtam a csempén, és előrehajtottam a fejem. Elkezdtem simogatni az ánuszomat, de eredeti tervemtől eltérően, már nem tudtam közben a szemébe nézni. Nem vagyok én akkora csábító, mint amilyennek képzeltem magam. Ezek a dolgok még mindig nagyon nehezemre esnek. Egyszercsak megéreztem a tenyerét a csípőmön, a nyelvét a nyakamon. Aztán azt, hogy elhúzza az én kezemet, és a sajátjával váltja fel. Körkörös mozdulatokkal masszírozta a bejáratot, nekem pedig megroggyantak a térdeim, és száguldott a vérem.
– Annyira érzéki vagy. - suttogta a fülembe, miközben leöblített, majd az ujjai visszatértek, és most már szappan nélkül folytatták a kényeztetést. – Imádom, amikor teret engedsz a fantáziádnak, és meg akarsz leckéztetni. Olyan mérhetetlenül izgató vagy, hogy mindig attól tartok, nem bírok leállni, és addig keféllek, amíg össze nem esek. – ez reális veszély volt, hiszen két nappal ezelőtt sem tudta abbahagyni, amíg az ájulás szélére nem kerültünk. Lassan elengedett, hátralépett és a kezembe nyomott egy törölközőt. Kiléptem én is, és szárazra dörzsöltem magam. Mikor megfordultam, újra légzésleállás következett be, mert Harry ott állt, a pupillái elfeketedve, a szája feszült, a fogaival marta, kezében a síkosító, amivel ráérősen kenegette hatalmas szerszámát. A látványtól egy pillanatra kiszáradt a szám,majd elindult a nyáltermelésem.
Holnapi üldögélés, ismételten ÁGYŐ, egész nap csak állni leszek képes!



                                                                        






14 megjegyzés:

  1. XD Sírok :"D ezek a mondatok xD Imádom ahogyan leírod :D
    Egyébként szerintem senkisem unja a +18-as részeket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mariann! :)

      Örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy megnyugtattál, hogy bírjátok a húzós részeket.

      És köszönöm, hogy előre feliratkoztál A tanítványra!!

      Puszillak: Becca

      Törlés
  2. Honey, egy Larry shipper a +18-as részekért él. :DD azt nem lehet megunni. :''DDD
    Jajj, istenem, nagyon imádom! *w*
    Nem... nem is tudok mit mondani. Fantasztikus vagy. Kész, ennyi. Megyek meghalni.
    Mondjuk ha sietsz a kövivel, akkor talán túlélem.
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De egy cuki vagy!! Köszönöm a megerősítést....mivel a következő rész ennek a közvetlen folytatása lesz :P:P

      Ne halj meg!!! IMÁDLAK!!!

      puszi: Becca

      Törlés
  3. Oh, még olvastam volna.. :( :D Pont abbahagytad a legjobb résznél... Vérbeli író vagy. ;)
    Imádtam. I-m-á-d-t-a-m. Imádtam. iMádtam. imÁdtam. imáDtam. imádTam. imádtAm. imádtaM.
    Egyszóval IMÁDTAM!!!
    Ahh, azt hiszem soha nem fogom megunni ezt a történetet, ha +18, akkor meg főleg... ;) Olyan csodálatosan írsz, a stílusod színes, hiszen egyben komoly és komolytalan mondatok is szerepelnek benne. Ahj, csodálatos, imádom.
    Nem tudok már újat írni.
    Hozd hamar a kövit, mert belepusztulok a várakozásba!
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
  4. Úúú megint egy nagyszerű részt hoztál össze, mint mindig.
    Annyira imádom a történeted, hogy szerintem soha nem fogom megunni. Teljesen hozzám nőtt:3.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez mennyire jól esik, az elmondhatatlan....
      Még van belőle jó sok, remélem továbbra is szeretni fogod!

      Puszillak: Becca

      Törlés
  5. :DDDDDDDDDDDD Akarom a kövit!!!! ;)
    Olyan aranyos volt a kanapés jelenet, elolvadtam! :3 Aztán a zuhanyzás... Végem van, de a folytatàs ismét ki fog készíteni! Alig várom! :P
    Tökéletes volt, mint mindig! Imádom, ahogyan téged is! :3 Fantasztikus írónő vagy!

    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a folytatás ki fog készíteni :P:P:P
      Én is szeretlek !

      Találkozunk a szokott helyen ;)

      Törlés
  6. *.* Istenem, mennyire imádom! :D
    Olvastam és olvastam és vége lett.... O.o Kerestem, mert a másik felét is el akartam olvasni, de nem volt! :D Teljesen kiakadtam, hogy csak nekem nem látszik vagy nincs meg a többi része, de akkor rájöttem, hogy nem! :D *.* Ugye ennek a fürdős jelenetnek lesz folytatása? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom!!!!

      Tényleg lelkiismeret furdalásom van. Igyekszem kiengesztelni. A következő részben ott folytatjuk, ahol itt félbeszakadt, ígérem!!

      És BOCSIIIIIIII!!!

      xxxBecca

      Törlés