2014. július 1., kedd

XXXIV. Fejezet




Sziasztok! ( Jó reggelt...:))

Kicsit meg vagyok hatódva. Sohasem gondoltam, hogy eljutunk idáig. Hálásan köszönök minden kommentet, szerettemet,és oldalletöltést. ( és a továbbiakban is reszketve várom...:))
Köszöntöm az új feliratkozókat, és jó olvasást kívánok nekik, valamint várom a benyomásaikat, értékeléseiket.
Továbbra se feledkezzetek el feliratkozni!!!
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket. Kicsit újszerű lesz, a többi, hasonló bloghoz képest, ezért borzasztóan izgulok miatta.
Kétszázszor írtam át, de úgy érzem, nem tudok már javítani rajta. Szerettem írni, remélem szeretni fogjátok olvasni:)  Ha nem, azt is írjátok meg kérlek! Csak akkor tudok fejlődni, ha kiderül, hogy az OLVASÓ mit szeret:))

xxxBecca



XXXIV. Fejezet


Ahogy beléptünk a lakásba, úgy estünk egymásnak, mintha ezer éve várnánk erre a pillanatra. Harry felkapott a karjába, közben falta a számat, és bevitt a hálószobába. Letett az ágyra, aztán elmozdult tőlem. Olyan hiányérzetem lett azonnal, hogy kinyitottam a szemem, (amit eddig, csókjai záporában szorosan lehunytam) és próbáltam ráfókuszálni. Az ágy mellett állt, és áthatóan nézett. Aztán felemelte a kezét, és elkezdte kigombolni az ingét. Őrült lassan csinálta, közben le nem vette a szemét rólam, és szinte zihált, ahogy én is. Levette, és a földre dobta, aztán kigombolta a nadrágját, és lassan tolta le a csípőjén, mire én halkan nyüszíteni kezdtem, és felé nyúltam. Nemet intett a fejével. Amikor kilépett belőle, újra felegyenesedett. A kezeivel végigsimított a mellkasán, körberajzolta a mellbimbóit, aztán a kockákat a hasán, végül a v vonalán indult lefelé.  Úgy éreztem, fokozhatatlan a vágyam, el fogok ájulni, mire bármi is történhetne. A hüvelykujjait beleakasztotta az alsója derekába, és centiről centire tolta lefelé. A pillantásom megelőzte a mozdulatot, és felmértem, hogy már ágaskodik a szűk boxerben. Sokszor láttam már meztelenül, de az a pillanat, amikor férfias pompájában állt előttem, pláne, hogy engem kívánt ennyire, szívritmuszavart okozott. Lélegzet elállítóan gyönyörű férfi. Minden porcikája tökéletes. Nem is tudtam elhinni, hogy mégis én kellek neki. Közben a boxer is  földre került, és ő ott állt, marokra fogta a péniszét, és lassan izgatni kezdte. Elvesztettem a fejem. Egyetlen mozdulattal átlöktem magam az ágyon, hogy elé kerüljek, és könyörgőn néztem fel rá. Megsimogatta a fejemet, mint egy kisgyereknek, és lassan a számba tolta  hatalmas szerszámát. Éreztem, hogy nem kapok levegőt, és már a torkomat feszíti szét, de nem érdekelt. Maradéktalanul ki akartam elégíteni, mindent megtenni és megengedni neki, ami ebben segítségemre lehet. Pár tolás után kicsúszott a számból, és hanyatt fordított. Letérdelt az ágy mellé, és így, fordított fejtartásban hajolt a számra. Új volt az érzés, ahogy a nyelvünk ebben a furcsa szögben találkozott. A kezeimet a fejem fölé emeltem, és átölelve őt, a hátát simogattam. Ő pedig előrenyúlt, és hosszú kezeivel bejárta az egész testemet. Végigsimogatott a pólómon keresztül az egész mellkasomon, a karjaimon, és a csípőm két oldalán lenyúlva a combjaimon is. Belenyögtem a szájába, és felfelé döftem a csípőmmel, mert elégedetlen voltam azzal, hogy a legérzékenyebb részt kihagyta. Elmosolyodott, és a belső combjaimat fogva, szétterpesztette a lábaimat. Aztán a két kezével végigsimított rajtuk, és szinte egyszerre fedte be a farkam és a heréimet a két tenyerével.
Megborzongtam, de még mindig nem voltam elégedett. – Vetkőztess le! Kérlek! Érezni akarlak. – nyöszörögtem. Egy puszit nyomott a számra, aztán felegyenesedett. Az ajkaim közé hatolt, közben lenyúlt és kigombolta a nadrágomat. Emeltem a fenekem, hogy végre lehúzza rólam a zavaró ruhadarabokat. Amikor alul már meztelen voltam, félig felállt, de úgy, hogy nem húzódott ki a számból, és a fejem mellé térdelt. Aztán előrenyújtózkodott, és csak azt éreztem, ahogy forró ajkai körbefognak, aztán mélyen a szájába vesz. Nyögtem, ziháltam, az extázis rohamléptekkel közeledett. Kicsúsztattam a számból és átmenetileg a kezemmel izgattam, hogy le tudjak nézni kettőnk között. A látvány eszméletlen volt. Az álla megfeszült és a nyakán az izmok, ahogy a torkára tolta a péniszemet. Aztán ellazultak, ahogy felemelte a fejét, és újabb feszülés, ahogy tövig befogadott. Közben a tenyerével gyengéden masszírozta a golyóimat. Lávafolyam lett a véremből, nem volt olyan porcikám, ami ne feszült, zsibbadt, reszketett volna a vágytól. Hátraejtettem a fejemet, felnyúltam és átfogtam a derekát, aztán lehúztam, hogy behatoljon az ajkaim közé. Felnyögött, homorított, és elkezdett mozogni. Az, hogy én mit művelek vele, legalább annyira izgató volt, mint amit ő művelt velem. Fokozhatatlan volt az extázis, és pár perc múlva én robbantam először a szájába. Ettől viszont ő is azonnal elélvezett. Mivel épp a csúcson voltam, a fejem lehanyatlott, ezért az arcomra ömlött forró magja, de cseppet sem zavart. Elementáris volt a gyönyör.
Amikor mindkettőnkben elcsitultak a hullámok, mellém feküdt. A pólómat levette, és azzal törölte meg az arcomat, majd gyengéden csókolni kezdett. Hála és szerelem volt a csókjában, és elégedettség, amit én is éreztem. A keze bejárta izzadt testemet, én pedig a hátát cirógattam. Néhány perc után, egy cuppanóssal pontot téve a dolog végére felállt, majd a hónom alá nyúlva a karjaiba vett és kivitt a fürdőszobába. Letett a kád mellett a székre, és megnyitotta a csapot. Amíg zubogott a víz, lehajolt, és a nyelvével járta körbe a nyakszirtemet, amitől olyan libabőrös lettem, hogy bele is borzongtam. Akkor felemelt, és óvatosan leengedett a hatalmas habfelhők közé. Az ő illatát csepegtette a fürdővízbe, amitől olyan érzésem lett, mintha benne merítkeznék meg. Finoman rátette a kezét a hátamra, és előrenyomott, hogy mögém tudja magát hajtogatni. Még jó, hogy nagy sarokkádunk van, mert így a hosszú lábai térből behajtva, pont elfértek az oldalamon. Magához húzott, és én hálásan simultam a széles mellkasra. Egy szivacsot vett a kezébe, és gyengéden mosdatni kezdett.
- Imádom a testedet. Nem tudok betelni vele. Csütörtökig tényleg óránként akarlak élvezni, úgyhogy legyünk megfontoltak.
- Én benne vagyok. – morogtam, de közben nem tudtam teljesen rá koncentrálni, mert a mellbimbómat fogta az ujjai közé, és morzsolgatni kezdte, amitől éreztem, hogy az ágyékomba áramlik a vér. Ahogy azt is éreztem, hogy nem vagyok ezzel egyedül. A hátamnak feszülő szerszám is elég keménynek bizonyult, alig pár perccel az észvesztő orgazmusunk után. A keze a hasamra siklott, körbesimogatta a köldökömet, aztán lassan becsúszott a víz alá, és megmarkolta a péniszemet. Azt is megmosta, alaposabban, mint szükség lett volna rá, de ebben az esetben nem volt ellenemre a hosszas tisztogatás. Nyögdécseltem közben, a fejemet dobáltam, az erekciója ezzel megegyező ritmusban lüktetett a hátam mögött. Őt is lázba hozta az én izgalmam. Aztán éreztem, hogy erős karjaival átölel, és az oldalamra fordít, de úgy, hogy ő is mozdul velem.  Az egyik combján feküdtem, súlytalanul a vízben, a fejem alá simult a bicepsze, és a hajamat csókolgatta.
Aztán a keze a hátamat habozta végig, a derekamat, a csípőmet, a fenekemet. Egyre szűkülő körökben közeledett a céljához, amire elég hamar rájöttem, mert a farka kezdett lukat fúrni a hátamba.
- Annyira kicsi vagy és törékeny. Én meg nagy és robosztus. Féltelek. Ráadásul mindketten teljesen tapasztalatlanok vagyunk ezen a területen. Szeretnék mindent jól csinálni, és nem akarok fájdalmat okozni neked.
Miközben ezt mantrázta a fülembe, ügyes ujjai már elérték a célt, és apró, finom köröket írtak le az ánuszom körül. Felsóhajtottam, és igyekeztem ellazulni. Nem mondom, hogy bennem nem voltak félelmek ezzel kapcsolatban, de már rég túl voltam azon, hogy aggódjak. Ha fájni fog, hát hadd fájjon. Kicsi ár ez azért, hogy Harry az enyém. Bármit elviselnék, hogy megkaphassam őt. Megfogta a csípőmet és fordított még rajtam egy fél fordulatot. Már szinte szemben feküdtem rajta, a fenekem kilátszott a vízből. A fejemet belefordítottam a nyaka hajlatába, és csókolni kezdtem. Kinyúlt a fejem fölött, és valami flakonnal bíbelődött. Aztán éreztem, ahogy meleg tenyere a hűlő félben lévő fenekemre simul, és finoman széthúz. Az ujjai újra munkához láttak, de most olyan síkosak voltak, hogy felkaptam a fejem. – Csak babaolaj. – mondta nyugtató hangon. - Jobb lesz így! – adott egy puszit a homlokomra, aztán az állával visszanyomta a fejemet a vállgödrébe. Elfogadtam. Komolyan gondoltam, hogy bármit tehet velem. Jobban bíztam benne, mint magamban.  Nyomást éreztem, aztán hihetetlenül feszítő érzést hátul, és közben Harry akkorát nyögött alattam, mintha élvezni készülne. Hangosan sziszegtem, mire megmerevedett, és nem mozdított az ujján egy millimétert sem. Ahogy a testem alkalmazkodott az új felálláshoz, úgy szűnt a feszítés, és átvette a helyét egy újfajta érzés, egy újfajta izgalom. Sokkal mélyebbről indult, mint máskor, és sokkal erőteljesebb volt, mint amit addig életemben éreztem. Lihegni kezdtem, mire nagyon finoman elkezdte még beljebb tolni az ujját. Már nyöszörögtem, és próbáltam felgyorsítani a folyamatot. Elé mentem a csípőmmel, én mozdultam rá, mert nem volt türelmem kivárni az ő óvatos módját. Felemeltem a fejem, belenyaltam a szájába, ami el volt nyílva az izgalomtól. Szempillái félig leeresztett  függönyén át nézett rám, az arca lángban égett, ahogy a tekintete is. A pillantásunk összekapcsolódott, én pedig teljesen rátoltam magam az ujjára. Úgy szívta be a levegőt, mintha fuldokolna, és bent is tartotta, én pedig mozogni kezdtem. Előre, hátra, lassan. Közben lenyúltam a víz alá, és marokra fogtam. Fellendült a csípője, egy pillanat alatt kiemelkedett a vízből gyönyörű farka, amire az én kis tenyerem simult. A kettős izgalom, hátul, ahogy az ujja egyre akadálytalanabbul siklott bennem, és a látvány, ahogy megfeszülnek a hasizmai, miközben izgatom, az élvezet közelébe repítettek percek alatt. Aztán lassan kihúzta az ujját, és megfogta a kezemet, hogy hagyjam abba, amit csinálok. Előrehajolt, és megcsókolt. Mélyen, szenvedélyesen. Magához húzott, a lábamat átemelte a csípőjén, én pedig hálásan simultam a karjába. Újra alám nyúlt, és így, ahogy szemből az ölében ültem, minden gond nélkül belém hatolt az ujjával. Közben a nyakamat csókolgatta lelkesen és morgott, mint egy tigris. Éreztem, hogy kihúzódik belőlem, és utána újra a feszítés, de most sokkal fájdalmasabban, mint ez elején. Könnyel telt meg a szemem. Ő is felkapta a fejét, biztosan érezte, hogy minden izmom megfeszül.
- Két ujj kicsim. Még mindig baromi messze vagyunk attól, hogy beléd hatolhassak, pedig belehalok, ha nem kaphatlak meg hamarosan.
- Óóó! – sóhajtottam. Elernyesztettem az izmaimat, próbáltam teljesen ellazulni.
– Azt hiszem az olajos változat könnyebbé tenné. – súgtam a fülébe, mire azonnal, de nagyon óvatosan kihúzta belőlem az ujjait. Felállt, engem is talpra segített, egy hatalmas törölközőbe csavart, ő a derekára tekert egy kisebbet, majd ölbe vett, és elindult velem a háló felé.
- Tudok ám járni. – morogtam halkan.
- Még!!! – válaszolta mosolyogva – De nem lesz mindig így. Jobb, ha szokod a helyzetet.
Olyan finoman tett le az ágyra, mint egy törékeny babát. Aztán visszalépdelt a fürdőszobába és az olajos flakonnal tért vissza. Végigszaladt rajtam az izgalom. Széthúztam magamon a fürdőlepedőt, és szégyentelenül végigsimítottam a testemen. Aztán az oldalamra fordultam, félig háttal neki, és felhúztam a felső lábamat, majdnem a mellkasomig. A látványtól majdnem az eszét vesztette, és ez is volt a cél. – Óóóó, a kurva életbe Louis! Kinyírsz, ugye tudod?
 Éreztem, hogy lesüpped a matrac mögöttem, aztán ahogy a hátamhoz simul, és összefűzi a lábainkat. A keze a derekamon siklott, aztán elől a hasamon, egy percre körbefont, és izgatott kicsit, de érezte, hogy így is túl közel vagyok már, ezért abbahagyta, mire én neheztelően morogtam.
Aztán a flakon kupakja kattant, és én várakozásteljesen fektettem arcom a hűvös lepedőre. Keze a fenekemre simult, az ujjai pedig azonnal a tárgyra tértek. Először egy, aztán amikor csak nyögtem, és nyögtem, két ujját mártotta belém. Az olajjal síkosított úton még feszítve, de akadálytalanul hatoltak be, és én úgy hörögtem, mintha fájdalmaim lennének. Meg is állt azonnal.
- Fáj kicsim? Annyira sajnálom.  – nem tudtam válaszolni, mert a vágyam már annyira elhatalmasodott, hogy a hangszálaim nem engedelmeskedtek. Ezért hátranyúltam, megfogtam a csuklóját, és erőteljesen magamba nyomtam az ujjait. Egyszerre nyögtünk fel, de olyan hangosan, hogy elszégyelltem magam. Ő rám hajolt, a nyelvét a fülembe dugta, és mivel tudta, hogy ez a gyengém, nyalni kezdte. Egy perc nem telt bele, és éreztem, hogy el fogok élvezni. Hátranyúltam, és megszorítottam a csuklóját. – Elég legyen! MOST akarlak magamban érezni. Nem érdekel a fájdalom, nem érdekelnek a következmények. Tégy a magadévá, könyörgöm! –tudtam, hogy a birtoklási vágy szexuális izgalommal fűszerezve ütős kombináció, de amikor ezeket a szavakat kimondtam, úgy felhördült, ahogy a hatalmas vihar mennydörög érkezése előtt.  – Rendben van, de nem hátulról. Látni akarom az arcodat, amikor beléd hatolok. – ezzel egyetértettem, hisz én is látni akartam őt, amikor először forrunk össze teljesen. Nem csak ő veszi el az én szüzességemet, hanem én is az övét valamilyen formában, és örökre emlékezni akarok arra a pillanatra.
A hátamra fordultam, és vártam, hogyan is képzeli el. Egy gumit vett elő az éjjeliszekrényből, nagy nehezen magára görgette (az ő méretében nem nagyon lehet kényelmeset kapni sajnos) bekente babaolajjal, és a lábam közé térdelt, aztán leült a sarkaira. Felemelte a jobb lábamat és térdtől bokáig végigcsókolta, aztán a nyakába tette. Ugyanez történt a bal lábammal is, majd előredőlt, amitől a derekam elemelkedett az ágytól, és teljesen szétfeszültem odalent. Tompa végét beillesztette, és lassan tolni kezdte beljebb, és beljebb. Elakadt a lélegzetem, nem is tudtam, a fájdalomtól, vagy az élvezettől. Most vált világossá számomra, hogy ezek ketten ikertestvérek. Harryre néztem, és láttam, ahogy gyönyörű zöld szemei elfeketednek. A pupillái tányérnyira tágultak, a szája elnyílt, és akadozó lélegzettel nyögött, hogy el ne szálljon abban a pillanatban. Úgy lüktetett bennem, hogy nem csodálkoztam volna, ha elélvez azonnal.
- Ó Istenem! Nem lehet… Nem lehet ennyire jó. - lehajtotta fürtös fejét, eszeveszetten csókolta a számat, aztán kiemelkedett a mellkasával, homorított, a tekintetét az enyémbe fúrta, és teljes hosszában belém hatolt. Sikoltottam, nyögtem, káromkodtam. De már nem számított. Harry elvesztette a kapcsolatát a külvilággal. Nem durván, de erőteljesen mozgott bennem, és én az eszméletvesztés határán egyensúlyoztam percekig. Egyszercsak éreztem, hogy felegyenesedik, a sarkaira ereszkedik, és úgy mozog tovább. Babaolajat nyomott a tenyerére, aztán lenyúlt és megmarkolta a péniszemet. Elfeketedett a világ. Olyan gyönyör ömlött el a testemen, hogy teljesen elcsendesedtem. Nem tudtam mozogni, beszélni, még nyögni sem.
- Lou! Jól vagy kicsim? – kérdezte Harry aggódva, és én hálás voltam neki, hogy a legmélyebb vágya közepette is ilyen figyelmes velem. De én nem tudtam már válaszolni, csak a nevét sikítani abban a pillanatban, amikor életem legnagyobb orgazmusa lecsapott rám, és szinte felemelt az ágyról. Ívbe feszültem, félő volt, hogy eltörik a gerincem. Harry alányúlt a derekamnak, és hatalmas tenyerével tartotta a testem, míg a görcsös rángás alább nem hagyott. Addig körülbelül hússzor nyögtem, sikoltottam, vagy suttogtam el a nevét, de mikor végre ki tudtam nyitni a szemem, nem láttam szemrehányást a tekintetében, inkább őszinte csodálatot. Lehajolt, gyöngéden megcsókolt, a hasamat simogatta ahová elélveztem, és lassan újra mozogni kezdett. Most teljesen más érzés volt, túl a kéj csúcsán, elcsendesedve, amikor csak befelé figyeltem és rá, a szerelmemre, akit épp akkor ragadott el a hév teljesen. Egyre gyorsuló ritmusától, feszülő izmaitól és gyönyörű arcától nem tudtam volna elszakítani a tekintetem. Amikor már közel járt, kinyitotta a szemét, összekapcsolta a pillantásunkat, és mélyen, szaggatottan nyögött. Éreztem, hogy felrobban bennem, és hosszan, nagyon hosszan, lüktetve élvez.
Aztán rám roskadt, mint akiből kiszakadt a lélek is. Csak annyi ereje volt, hogy oldalra fordítsa az arcát és puszit nyomjon a nyakamra. Nekem ennyi elég is volt. A hátát cirógattam, a lábaimat a derekán fűztem össze, és élveztem izzadságban úszó testünk érintését. A szívverését a saját mellkasomon éreztem, és megtapasztaltam, milyen a maradéktalan boldogság.







13 megjegyzés:

  1. Uuuuuuuuuuu...... Vaaaaaaaa......
    WOOOWWW...... *---* Ez nagyon nagyon nagyon NAGYON ZSENIÁLIS........ Aaaaaaaa..... Nem tudom szavakban kifejezni milyen hatással volt rám ez a rész...... Talán a legfantasztikusabb amit valaha olvastam! :'3 Szerintem megközelítőleg én is éreztem amit Lou! :') Nagyon nagyon HIHETLENÜL DÖBBENETESEN FANTASZTIKUSAN ELKÉPESZTŐ LETT! *----* (csak hogy szinonímákkal éljek :'D) Utánozhatatlanul csodásan írsz! Fantörpikus író vagy! xD
    IMÁDLAK, és természetesen a blogodat is IMÁDOM! ��
    Legeselegeslegeslegőrültebb rajongód:
    Lilly ❤️
    Ui.: életem egyik legmeghatározóbb élménye volt veled az író olvasó találkozó ��

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudlak űberelni a dícséretekkel, úgyhogy CSAK szeretlek ;)
      Örülök, hogy tetszett! Jó utat neked, és vigyázz magadra!
      Mire hazajössz, lesz mit olvasni....

      Nekem is fantasztikus volt a " tábor" :) Már megérte írni ezt a blogot, mert megismerhettelek!!! <3 <3

      Törlés
  2. Ohhh......Aztaa.....Még sokkba vagyok nem nagyon tudom kifejezni magam...Az biztos hogy megérte várni erre a részre...Fantasztikus lett...Ez a legeslegeslgeslegeslegjobb blog amit olvastam valaha vagy olvasni fogok..Kibaszott jól és élethűen irtad le ezt az egészet...Wow..Szerintem még sose olvastam ilyen jól leirt aktusos részt...Le vagyok nyügőzve.Annyira csucsszuperkirályállatul írsz hogy az elmondhatatlan.És arra kelni reggel hogy egy ilyen rész vár..Huh..Döbbenetes élmény..Rettenetesen ügyes vagy. Sokkot kapott rajóngód:Ismeretlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom elmondani, mennyire hálás vagyok a dicséretedért. Nagyon izgultam a rész miatt, akár csak Louis az első alkalom miatt :))
      Nagyon kevesen olvasták, és még kevesebb "szerettemet" kapott, de remélem csak a nyári szünet miatt, és nem azért, mert az olvasóim elpártoltak tőlem.
      De Ti itt vagytok, és ez a legfontosabb.
      még egyszer köszönöm!!!!

      Becca

      Törlés
  3. Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú, tényleg hihetetlen lett. Annyira fantasztikusan megírtad, hogy ténykeg hihetetlen. Örvendek, hogy másképpen írtad meg, nem úgy, ahogy a többi hasonló blogban is van. Sőt sokkal jobb lett, mint eddig bármelyik amelyiket olvastam, minden elismerésem.
    Amúgy már hamarabb elolvastam, de egyszerűen nem találtam a szavakat.( most sem nagyon találtam, úgyhogy ezért lett kicsit össze-vissza a kommentem.)
    Nagyszerű, csodálatos, fantasztikus és minden egyszerre. Imádom. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, aggodalmam egyik fő oka, hogy nem lett-e túl hosszú, túl részletes....
      Ha azt mondjátok, rendben van, akkor elhiszem. Nagyon örülök, hogy tetszett neked.
      Köszönöm a csodás kommentet!!
      <3 becca

      Törlés
  4. Úristen. Atyajóég. Szentég. Jézusom. Omfg.
    Egyszerüen nem bírok megszólalni. Csodálatos lett, fantasztikus! I-M-Á-D-T-A-M!!!!! Megint csak elállt a lélegzetem miattad! :P Wáó...Wow. Woah.
    Igazad van, nem lett olyan ez rész, mint a más blogokban, és tényleg teljesen más... De csak is jó értelemben. Tényleg, komolyan azt hittem eddig, hogy a legtöbb blog teljesen jól, részletesen írja le ezt a részt a történetbe, mégis, ahogyan elolvastam ezt a részt; már kételkedek ebben. Annyira jól, részletesen írtad le a történteket, hogy szinte magam elött láttam az egészet.
    Persze ez minden résznél így volt, csak akkor kevésbé ilyen forró volt a hangulat.;)
    Szóval... Wow. Nagyon tetszett. Még mindig alig bírok megszólalni. Wow.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden ilyen komment felér egy vérátömlesztéssel. Fogalmatok sincs mennyire féltem feltölteni ezt a részt.... ( mondjuk, most is tiszta ideg vagyok, mert alig páran "szerették"). Hihetetlen öröm, hogy akik viszont olvasták, azoknak tetszett, és nagyon köszönöm, hogy ezt meg is írtad.
      IMÁDLAK!!!

      Becca

      Törlés
  5. VÉGREEEE VÉGREEEEE
    jaj annyira drukkoltam már nekik:3
    nagyon szeretem a blogodat.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is drukkoltam, hogy ne azt írjátok, hogy "erre vártunk eddig ???? :O:O".
      Ezek szerint tetszett...
      Köszönöm , hogy itt vagy!

      xxxBecca

      Törlés
  6. Huhh... Wow... teljesen kiszáradt a torkom, és elállt a lélegzetem... Huhh Most nem nagyon tudok mit mondani :D *-------* Áhh Nagyon fasza lett:D nyáá xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj! Elég ha ennyit mondasz! KÖSZÖNÖM!!!

      <3 Becca

      Törlés
  7. Tudom hogy nem eppen mostani a blog de en mar olvasom egy ideje es egyszeruen imadom!<3
    Hatalmaas koszonet hogy megirtad ezt a csodat❤❤
    Ez a resz ( mint az osszes tobbi csak tulsagosan olvasni akartam ezert lusta hogy kommenteljek ) FANTASZTIKUSANABSZOLUTE CSODA LETT.
    Nem értem hogy tudsz ilyen csodasan irni de megszeretnem koszonni hogy megalkottad ezt Az egeszet!
    Te adsz nekem erot hogy folytassam mindig a blogomat! ❤❤
    Sook sook puszi neked❤❤❤

    VálaszTörlés