2014. július 4., péntek

XXXV. Fejezet


Sziasztok!
Mindenkinek kellemes hétvégét kívánok.
Köszöntöm az új feliratkozót, remélem mások is követik majd. A kedves kommenteket is hálásan köszönöm. Bár az előző fejezet nagyon kevés szerettemet kapott, azért remélem a nyugis, szerelmes részek is elnyerik a tetszéseteket, nem csak azok, ahol annyit kínlódtak szegények...

xxxBecca


XXXV. Fejezet

Arra ébredtem, hogy eszméletlenül zsibbad a karom. Meg akartam mozdítani, de nem tudtam. Oldalra fordítottam a fejem és megláttam a göndör fürtöket szétterülve magamon. Hirtelen minden beugrott. A csodálatos szeretkezés, életem legmeghatározóbb szexuális élménye.  Elaludhattunk, és olyan pózban, hogy Harry félig rajtam feküdt, a fejét nyakhajlatomba fúrva. Aztán lecsúszott a karomra, és most azt éreztem, hogy milliónyi hangya mászkál a bőröm alatt, és fájdalmas, hogy nem jut vér a kezembe. Óvatosan ki akartam húzni, de Mr. Szexisten azonnal megmozdult, és felnyitotta ragyogó szemeit. Rám fókuszált, és széles mosoly ömlött el az arcán.
- Hello! – búgta mély, szexi hangján és már hajolt is felém. Ajka az enyémre tapadt, a nyelve abban a pillanatban siklott át a számba, és a keze azonnal rásimult a mellkasomra. Mikor elváltak ajkaink megkérdezte:
- Jól vagy? Minden rendben? –aggódva vizslatta az arcomat.
- Istenien vagyok! –kétkedve nézett vissza rám – Komolyan mondom. Jól vagyok, ne aggódj! – odahajoltam és most én csókoltam meg. Sóhajtva viszonozta, és felém mozdult. Hozzám simult, meztelen testünk kezdett felforrósodni. A keze felfedezőútra indult, a hátamon kalandozott, aztán a fenekemre vándorolt, és megmarkolta. Éreztem, ahogy pillanatok alatt izgalomba jön. Hatalmas pénisze életre kelt, a hasamnak feszült. Belenyögtem a szájába, és lecsúsztattam a kezem kettőnk között. Megmarkoltam, mire akkorát nyögött, mintha fájdalmai lennének.
- Lou! Megőrjítesz! Egyfolytában kívánlak. Hmm… Olyan finom vagy. Fel akarlak falni.
- Akkor tedd meg! –bíztattam. Én is ugyanannyira kívántam őt. Hogyne kívántam volna? A világ legszebb, legizgatóbb pasija megvadul értem, hogy állhatnék ellen ennek?
Az ajka végigcsókolta a nyakamat, a felsőtestemet, elidőzött a mellbimbóimnál, hisz mostanra jól tudta mennyire érzékenyek, és elindult lefelé a hasamon, amikor megszólalt a csengő.
- Ne figyelj rá! – morogta a köldökömbe. – Akárki az, majd elmegy.
Az ajka közé vette a makkomat, és finoman rászorított, amitől a testem ívbe feszült, és a kezemmel odakaptam, hogy hajába markolva rányomjam a fejét. Készségesen hagyta, hogy a torkáig hatoljak. Az ereimben felforrt a vér. Néztem, ahogy gyönyörű szája szétfeszül, hogy magába tudjon fogadni teljesen. A szemeit könny lepte el, de semmi jelét nem adta, hogy kellemetlen lenne a dolog, sőt…nyögött közben, olyan izgatóan, ami még jobban feltüzelt.
A csengő erélyesebben, és hosszabban szólalt meg. Ezt már nem lehetett figyelmen kívül hagyni. Aztán pár másodperc múlva újra. És újra. Ennek fele sem tréfa.
- A büdös picsába! – káromkodott Harry - Akárki az, leveszem a fejét! - Mászott le az ágyról és indult a kaputelefon felé, anyaszült meztelenül. Elszorult a torkom, olyan gyönyörű volt.
- Ki az? – kérdezte köszönés nélkül.
- Jó napot!  Meghoztam a pizzát.
- Mi nem rendeltünk pizzát. –válaszolta Harry értetlenkedve.
- Őőőő.  Mr. Zayn Pain rendelte a pizzát. Nem jó helyre hoztam? – kérdezett vissza a futár, mert aggódott, hogy rossz címre jött. Harry felnevetett.
- De igen. Elnézést. A barátom rendelte, és elfelejtettem. Második emelet. – tette még hozzá, aztán vigyorogva jött be a szobába.
- Idióták! – morogta, de közben fülig ért a szája. Magára kapta a farmerét, félig felhúzta a cipzárt, mert álló farka megakadályozta, hogy teljesen bezárja. Áthúzta a fején szakadt, fehér pólóját, ami leért a combjáig, eltakarva a problémás részt. Mezítláb indult az ajtó felé, ahol már kopogott a pizzás.
A futár biztos valami ketyós, mert kiabálva köszönte meg a borravalót. Elég furcsa volt.
Mikor becsukta az ajtót, Harry hangosan felnevetett. Felkönyököltem, és kíváncsian vártam, hogy mi vidította fel ennyire. Belépett a hálóba, hatalmas tenyerén egyensúlyozva a nagy dobozt, a másik kezében két tányér, és szalvéta. Leült az ágy szélére, a pizzát középre tette. A kartonhoz a rendelés visszaigazolása volt hozzátűzve. Leszakította, és a kezembe adta.

 1 db mamutpizza, tükörtojás, sonka, dupla sajt.
Megrendelő: Zayn Pain  +36 854 252564
Cím: Unicorn street 22. II/4.
Megjegyzés: Ha nem reagálnak, feküdjön rá a csengőre, és nyomja két percen át, amíg be nem engedik. Hallássérültek!

Mikor végigolvastam, kitört belőlem a röhögés.
 - Hallássérültek, mi? Ezek esküszöm nem normálisak. - Abban a pillanatban rezgett a telefonja az éjjeliszekrényen. Érte nyúlt, a kijelző fölé hajolt. Aztán olyan hahotába kezdett, hogy a könnye is kicsordult. Nem is tudta elmondani, mi áll az üzenetben. Kivettem a kezéből és elolvastam:

Drágáink!
Biztosan elfeledkeztek arról, hogy a testeteknek más szükségletei is vannak. Egyetek szépen, fehérjedús változatot rendeltünk. És napi 3 liter folyadékbevitelről is gondoskodjatok!
Üdvözlettel: Dr. Zayn  Malik

Már nekem is folytak a könnyeim. Nemcsak a nevetéstől, hanem a megkönnyebbüléstől is. Életemben nem gondoltam volna, hogy a fiúk ennyire jól fogadják majd a dolgot. Rettegtem, hogy most azon fog elbukni a kapcsolatunk, hogy a srácok szétszekálnak bennünket. De erről szó sincs. Velünk együtt örülnek, hogy végre összejöttünk Harryvel, és jószívvel gondolnak ránk. Az, hogy még pizzát is küldtek, roppant figyelmes dolog. Hatalmasat korgott a gyomrom, amikor megéreztem az illatát. Rádöbbentem, hogy ma még egy falatot sem ettünk. Amíg bent voltunk a központban, a felfokozott vágy miatt eszembe sem jutott az evés, és szerintem Harrynek sem. Amikor végeztünk, végképp nem járt más a fejünkben, csakhogy minél hamarabb egymásnak eshessünk. Utána bealudtunk. Így délután hat körül már nem is csoda, ha baromi éhesek voltunk.
Harry kinyitotta a dobozt, és tányérra tett egy óriási szeletet. Felültem, hogy enni tudjak. Rájöttem, hogy meztelen vagyok, ezért az ölembe akartam húzni a takarót, de egy erős kéz tartotta vissza.
- Felejtsd el, hogy eltakarod magad! Nem tudok betelni a látványoddal.
- Ne szórakozz! Nem eszem pucéron, amikor te itt ülsz nyakig felöltözve.
Abban a pillanatban ugrott fel, és húzta át a fején a pólóját, majd szinte azzal a mozdulattal tolta le a nadrágját, és lépett ki belőle. Úgy néztem, hogy nem is pislogtam. Erős combjain feszültek az izmok, ahogy egyik lábáról a másikra állt, felettük himbálózott súlyos pénisze. Lankadtan is figyelemreméltó példány. Nagyot nyeltem, de már el is feledkeztem az evésről. Nagy nehezen elszakítottam a pillantásom a farkáról, és felnéztem az arcába. Ő is hasonló tekintettel nézett rám. Az alsó ajkát megnyalta, aztán erősen beharapta, az orrán át lélegzett, elég nehézkesen.
- Na jó… Igazad van. Fel kell öltöznünk, vagy egy falatot sem fogunk enni megint. –lemondóan lehajolt, és visszavette az imént ledobált ruhadarabokat, majd a fotelhez lépett, és odadobta a pamutnadrágomat meg a kifakult kék pólómat. Belebújtam, és próbáltam másra gondolni, mint a szexre, de nem igazán sikerült. Harry előrehajolt, felemelte a pizzás dobozt, és a tányérját, majd elindult a konyha felé. Én is fogtam az enyémet, és követtem. Értettem az észjárását. Az ágyban még felöltözve sem lennénk biztonságban, tuti hogy öt percen belül egymásnak esnénk. Jobb, ha elválaszt bennünket az asztal.
A konyhapultnál ült, hosszú lába lelógott a földre a bárszékről. Bekapcsolta a rádiót, kellemes zene töltötte be a teret. Mosolygott rám, és kitöltött egy nagy pohár narancslevet. Maga mellé húzta a másik széket, és megütögette, hogy üljek oda.
Felkucorodtam a magas alkalmatosságra, az egyik lábamat magam alá húzva. Gyerekkorom óta így szeretek ülni, de otthon anyu sosem engedte. Mindig rám szólt, hogy üljek normálisan. A felnőtt létnek, és a különlakásnak sok előnye van. Többek között az, hogy úgy ülök, ahogy akarok, és nem botránkoztatok meg senkit, ha a pasim seggére csúsztatom a kezem, és jól belemarkolok.
- A tűzzel játszol te kis meggondolatlan! Egyél szépen, és közben ne fogdoss, vagy éhen halva fognak ránk találni úgy, hogy közben benned vagyok. – ezen felkuncogtam, de vizuális típus lévén, megjelent előttem a kép, ahogy hátulról átölel, és mélyen kitölti a testemet.  A torkomba egy gombóc nőtt, alig tudtam lenyelni tőle a falatot.
- Mit csinálunk este? – kérdeztem ártatlanul. Harry odakapta a fejét, és felhúzta a szemöldökét.
- Ugye azt akartad kérdezni, HOGY csináljuk este? –aztán kacsintott egyet, és visszafordult a tányérjához, de a mosoly nem hervadt le az arcáról. Az enyémről sem.


16 megjegyzés:

  1. Iszonyúan aranyos lett; imáááádtam!!! Ez nem meglepő, de tényleg nem győzöm elégszer tudomásodra hozni, hogy mennyire, de mennyire imádom a blogod, és hogy mennyire tehetséges vagy.
    Oké, egyszerűen imádlak Téged; azt hiszem ezzel mindent el lehet mondani.:D :P
    Nagyon, de nagyon, de nagyon várom a kövit; hozz még sok-sok ilyen aranyosságot!:3
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig téged imádlak, de nagyon!!
      Annyira jó azt olvasni, hogy még nem hánysz a vattacukros részektől, mert most ilyen korszak van. Boldogság és szerelem. Megérdemlik, és nincs szívem elvenni tőlük.
      Köszönöm minden egyes szavadat!!!

      Puszi <3 Becca

      Törlés
  2. IMÁDOM!!!! :) Olyan aranyosak és Zayn-ék is! :D Nagyon várom a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó ezt látni kommentben,. Kérlek máskor se hagyj kétségek között, hogy tetszett-e :)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. De bolondok Zayn-ék xD
    Juuuuuuujj :3
    Amúgy szerintem azért jött kevés 'szerettem' az előzőre, mert lehet szarakodik a blogger és sokan nem látták, hogy raktál fel részt. Például én se láttam amíg rá nem néztem a blogodra :D
    Mindenesetre aranyos volt ez a rész:3 Imádtam *-------*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lehet, hogy volt valami a Bloggerrel, mert nekem sem jelzett semmit. Mindegy, a lényeg, hogy ti itt vagytok! Minden rész után szoktam népszámlálást tartani. Most például Pretty Girl, és Lilly Stylinson hiányoznak. Utóbbi igazoltan, mert nyaral:)) Úgyhogy jelezzétek, ha elutaztok, hogy ne rágjam tövig a körmömet, hogy elhagytatok!!

      Sokszor puszillak: Becca

      Törlés
  4. Szia:)
    Fantasztikus:D Ohó, a szex óta huncutabbak lettek:D Örülök, hogy a többiek így elfogadták a kapcsolatuk, így is látszik, hogy mennyire erős a barátságuk:) Nekem őszintén, ez volt a kedvenc részem eddig, tetszettek benne a vicces részek és az, hogy ennyire vágynak egymásra. Izgatottan, s kíváncsian várom milyen történéseket fogsz még belecsempészni a részekbe!:)

    Cat.xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cat!

      Igen, határozottan huncutabbak, és azt sem ígérhetem, hogy hamar elmúlik náluk... hogy ez jó, vagy rossz hír, majd ti eldöntitek.
      Annyit vártam erre, hogy végre egy pár legyenek, tabuk és visszatartott vágyak nélkül, hogy most nem győzöm kiírni magamból.

      Bocsi!!

      xxxBecca

      Törlés
  5. Ez nagyon aranyos lett!!!! :D Iste.em marhaügyes vagy.Ráadásul annyit röhögtem rajta :D De csak magamba mert épp.buszon ülök :D Istenem hiányoztak az ilyen cuki aranyos mégis szexel fütött részek :) De most ez is megvan és eztis eszméletlen fantasztikusan irtad le.Megéri várni a részekre és még igy is szerintem rohatsűrün hozod a részeke.Nagyon nagyon ügyes vagy.Puszi :Ismeretlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet, nagyon ( NAGYON) jól esik. Igen, van szex bőven, máson se jár az eszük. Igyekszem a heti két részt hozni, ahogy szoktam, bár nyáron mindenkinek kevesebb ideje van olvasni...vagy több:))) nem is tudom.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  6. jaj hát ez nagyon cuki:D az a pizza dolog jó volt.xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka!
      Örülök, hogy tetszett. A következő is evős rész lesz , remélem azt is szeretni fogod! :P:P:P

      Pussz: Becca

      Törlés
  7. Jajjjjj, hát Zayn-éken behalok.:DD Ez a pizzás ötlet nagyon jó volt.
    Amúgy meg, szörnyen aranyosak.:3
    Nagyszerű rész lett, olyan szerelmesen aranyos. ( hülyén hangzik. xd )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is imádom őket..... bár már párhuzamosan egy másik sztori is megy a fejemben, de igyekszem mindkettőt írni, hogy ne várjatok túl sokat.

      xxxBecca

      Törlés
  8. Nagyon jó rész lett! :) Egyre csak jobb lesz és csak így tovább remélem hamar jön a következő rész mert már nagyon várom hogy mi lesz a folytatásban, most hogy végre összejöttek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi!! <3

      Annyira aranyos vagy, hogy azt írod, egyre jobb lesz. Hihetetlenül jó ezt olvasni egy írónak, akinek lételeme, hogy tetsszen az olvasóknak amit leír....

      A folytatás a desszert :P:P ;)

      puszi: Becca

      Törlés