2014. július 7., hétfő

XXXVI. Fejezet



Sziasztok!

Remélem mindenkinek jól telik a nyár.  Hajrá nyaralás, hajrá fesztivál! :)
Köszönöm a kedves kommenteket, és hogy mindig megnyugtattok, hogy még itt vagytok velem. Eddig azon izgultam, hogy a mélypontokon ne dőljetek ki, most azon parázok, hogy a sok cuki, szirupos rész miatt ne hagyjatok el. De nem tehetek róla, most ez van. :))
Kérlek benneteket,  továbbra se feledkezzen el feliratkozni, aki eddig még nem tette, és örvendeztessetek meg egy szerettemmel, vagy kommenttel, ha nem túl nagy kérés.

Puszi: Becca


XXXVI. Fejezet


A pizza után, amit az utolsó falatig megettünk, Harry közölte, hogy édességre vágyik. Körülnéztünk a szekrényben, de nem találtunk semmit, ami kicsit is édes lett volna. Felajánlottam, hogy sütök néhány palacsintát, és van juharszirupom, úgyhogy tökéletes lesz a desszert.

- Te leszel a tökéletes desszert, de előtte az is megteszi. – közölte, és kivitorlázott a konyhából. Hallottam, hogy megnyitja a zuhanyt, és alig bírtam megállni, hogy csapot-papot otthagyva utána ne eredjek. Fizikai fájdalmat okozott, ha pár lépésnél messzebbre távolodott, ha pedig kilépett a látóteremből, akkor megmagyarázhatatlan félelem lett rajtam úrrá. Valószínűleg képtelen voltam elhinni, hogy mindez a valóság, és attól rettegtem, ha eltűnik a szemem elől, rájövök, hogy csak hallucináltam.
Miközben bekevertem a tésztát, és épp sütőport kerestem a fiókban, csörgött a telefonom. Beyonce hangja töltötte be a szobát, amiből tudtam hogy El keres.
- Halihó! – csilingelt a hangja - Mi a helyzet? Esti program?
- Khmm.  – Eszembe jutott, hogy mit mondott az előbb Harry, és változatos képek ugrottak be arról, mit szeretnék vele csinálni.
- Lou! Itt vagy? Beteg vagy? Vagy miért köszörülöd a torkod?
- Szia El! Az a helyzet, hogy roppant zavarban vagyok. Szeretnék mondani valamit, de nem tudom, hogy kezdjem.
- Harry. Hála az égnek! – sikkantott a telefonba - Azt hittem már sose jön meg az eszetek. De akkor sikerült a tervem. Együtt vagytok? Dúl a szerelem?
- Igen.  – válaszoltam habozva – De milyen terved? Már megint mit műveltél?
- Én is tartozom egy vallomással. Tegnap nem kellett bent maradnom, de úgy gondoltam, szükségetek van arra, hogy kettesben legyetek és letisztázzátok a helyzetet. Felhívtam Harryt és elmondtam neki, hogy itt az ideje a nagy beszélgetésnek. Frászt kapott szegény. De ezek szerint erőt vett magán és megtette amit kell.
- Igen, mondhatjuk így is.
- És most? Bevallottátok végre egymásnak, hogy halálosan szerelmesek vagytok, és teljes a boldogság? – önkéntelenül mosolyognom kellett.
- Igen, és igen. – El kis szünet után, nagy levegőt véve tette fel a kérdését:
- Ééés? Azon is túl vagytok? – Harry ezt a pillanatot választotta, hogy kisétáljon a fürdőszobából. A haja vizesen tekergőzött az arca körül, a pólója egy-két helyen nedvesen tapadt a testére, mert hanyagul törölközött meg. A mellbimbója például teljesen átlátszott, amitől totál kiszáradt a szám. Kérdő tekintettel nézett rám.
- Lou! Itt vagy? Nem válaszolsz? –hallottam El hangját a telefonban.
- Itt vagyok. – Mélyen Harry szemébe néztem, ahogy odasétált hozzám, és átfogta a derekamat.
- El, ezt nem tudom szavakba foglalni. A legcsodálatosabb, legizgatóbb, legfelkavaróbb dolog volt az életemben.
- Mr. Morcos tényleg akkora lepedőakrobata, amekkora a híre? – Harry a másik fülemhez hajolt, mint amin a telefont tartottam, és belecsúsztatta tűzforró nyelvét. Nem tudtam hallotta-e a kérdést, de a kuncogásából ítélve nagyon is jól.
- Sőt. Még a hírnevén is túltesz. Nem csak kívülről szexbomba. – Mr. Szívdöglesztő a másik fülembe suttogott: - Most tedd le, vagy Eleanor  perceken belül végig fogja hallgatni, ahogy könyörögsz, hogy elégítselek ki. – Hatalmasat nyeltem, és próbáltam megtalálni a hangomat, miközben Harry keze besiklott a pamutnadrágomba, és körbefogott.
- El, kicsim! Most le kell tennem, mert épp palacsintát sütök. Holnap beszélünk, jó?
- Persze. Nagyon örülök nektek. Azért vigyázz, nehogy odakapjon a serpenyőbe. Mert ahogy a légvételeidet hallom, van ott más akadályozó tényező is, mint az, hogy velem beszélsz. Csókollak. – és megszakadt a vonal.
Átadtam magam a fantasztikus érzésnek, hogy a világ legügyesebb ujjai serénykednek a nadrágomban, de mire beleélhettem volna magam, Harry kivette a kezét, és szemrehányóan nézett körül. – És hol a palacsinta?
– Őőőő, eldumáltam az időt Ellel.
- Értem. És mi volt a téma?
- Te. – vágtam rá habozás nélkül.
- Oké, akkor megértem. Na, menj zuhanyozni, addig én kisütöm a palacsintát! – Rajtam volt a sor, hogy meglepődjek.
- Te? Kisütöd a palacsintát?
- Igen, tudod…. főzőtanfolyam, meg minden. Képes vagyok rá! – megtaszított a fürdőszoba felé, és rácsapott a fenekemre, amikor elléptem mellőle. 
A zuhany alatt is vigyorogva álltam. Életemben először maradéktalanul boldognak éreztem magam. Mikor kiléptem a fülkéből, egyből megcsapott a finom, édes illat, és összefutott a nyál a számban. Mire a konyhába értem, a palacsinták takaros kis oszlopba rendezve vártak a tányéron. Harry épp a serpenyőt öblítette el, és szépen betette a mosogatógépbe. Nem hittem a szememnek. Ez tényleg egy párhuzamos univerzum, most már biztos. Mert ez a Harry nem az, akit eddig ismertem.
Megfordult, azonnal felém lépett, átölelt a karjaival, és magához húzott. Mélyen a szemembe nézett.
- Szerelmem! Mivel kéred a palacsintát? Juharsziruppal, vagy fahéjas mézzel? – Innentől akár chili-szósszal is tálalhatta volna. A szája, ahogy megformálta a szerelmem szót, teljesen kiütött.
Köszöntelek eufória, olyan régen vártam rád!

 
A palacsinta isteni finom lett. A pultnak dőltem, és egymás után tömtem magamba. Harry velem szemben állt, a mosogató előtt, és épp arról beszéltünk, hogy másnap áthozzuk a cuccait a másik lakásból, amikor hirtelen Alfons szökkent fel a pultra. Kíváncsian nézett körbe. Rám pillantott, de aztán észrevette Mr. Szívdöglesztőt, és teljes magabiztossággal elindult felé. Amikor odaért, nekidörgölőzött a karjának, hegyes, puha farkát is ráfonta, és tányérnyi szemekkel, valamint halk nyávogással próbálta rávenni, hogy simogassa meg. Egy pillanatra harag és féltékenység markolt a lelkembe, de aztán rájöttem, hogy nem hibáztathatom. Én is ugyanezt csinálom, ugyanígy áhítozom az érintésére, csak nem tudom ráfonni a farkam. Sajnos.
Harry azonnal odafordult, hatalmas tenyerével a hasa alá nyúlt, és ölbe vette. A cirmos oltári dorombolásba kezdett, majd úgy gondolta, egy kis gyúrással tetőzi a szeretetkinyilvánítást. Amikor éles karmait a mellizmába fúrta, Harry megrándult, aztán felnevetett.  – Ti aztán tudjátok, mivel lehet felizgatni.  – rám nézett –Te mondtad el neki, hogy szeretem, ha karmolsz? –elnevettem magam.
- Nem, ez nála is teljesen ösztönös.
- Nem csoda, hogy egymásra találtatok. – Előrelépett, és a macskát kettőnk közé szorítva megcsókolt. Nem volt szenvedélyes csók, inkább bensőséges. Az első olyan csókunk, amilyet szerelmesek váltanak, nem szexuális vágyból, hanem azért mert összetartoznak, és jólesik. Megmelengette a lelkemet. Amikor elváltunk egymástól, és Harry vissza akart lépni, Alfons felém nyújtotta apró mancsát, mintha meg akarna fogni. Utánuk léptem, és nekidőltem Mr. Szexisten oldalának, ő pedig átölelt a szabad kezével. Így álltunk, simogattuk a teljesen elégedett cirmost, és élveztük a pillanat békéjét. Fokozhatatlanul boldognak éreztem magam.
A macskák érdekes állatok. Kábé két perc után Alfonsnak elege lett a családi idillből, és megfeszítette magát, aztán Harry kezét eltolva leugrott a padlóra és elindult megnézni a tányérját, hogy mi a mai menü. Megállapítottam, hogy mégsem vagyunk teljesen egyformák. Én SOHA nem tudok betelni az érintésével, eszembe nem jutna eltolni magamtól, pláne nem ilyen jelentéktelen dolog miatt, mint az evés. Harry viszont kihasználta, hogy a másik keze is felszabadult, és a derekamat megfogva maga elé húzott. Felnéztem rá, és elolvadtam. A kristálytiszta, smaragdzöld íriszek csak rám fókuszáltak, mintha fel akarnák térképezni arcom minden négyzetcentiméterét.  Aztán felemelte az egyik kezét, és hosszú, finom ujjaival is átrajzolta a vonásaimat.
- Gyönyörű vagy. Mindig gyönyörű. De most annyira szép, hogy nem tudom leírni szavakkal.Sugárzol! - az ujja a számon siklott végig, ezért ösztönösen megnyaltam utána. Harry halkan felmordult.
- Miattad. Tőled. Amit az arcomon látsz, az a boldogság. Szeretlek. – nem bírtam tovább, odahajoltam, és megcsókoltam. Mikor elhúzódtam, a szája nyitva volt, kettőnk nyálától csillogott, a szemei lehunyva, hosszú pillái kunkorodva terültek szét az arcán. Megértettem, amit mondott, mert én is szebbnek láttam, mint valaha.
- Hmmm. – mélyről szólt a hangja – És finom is vagy, nem csak szép.  – kinyitotta a szemét, és ledöbbentem. Az előző perchez képest egy másik Harry nézett rám. A pupillái kitágultak, feketeségük szinte elnyelte a csodazöld íriszeket, csak egy vékony, tündöklő karika maradt belőlük. A tekintete perzselt, azonnal tudtam, hogy megkívánt. Libabőrös lettem, fejem búbjától a talpamig. Nem mozdult, hagyta, hogy csak a pillantásától felforrjon a vérem. Csak annyit tett, hogy beharapta az alsó ajkát féloldalasan, hófehér fogainak széle élesen mart a duzzadó szövetbe. Az orrcimpái kitágultak, a mellkasa ezzel egy időben megemelkedett, a kezeivel megmarkolta a konyhapult szélét, úgy hogy elfehéredtek az ujjpercei. Vihar előtti csend volt, és én, mint aki tisztában van a természet erejével, tudtam, hogy bármelyik pillanatban elsodorhat a szökőár, ami alig egy lépésnyire tőlem, csöndben forr a felszín alatt.

19 megjegyzés:

  1. Istenem ez részről részre egyre jobb! Elhiheted mi ugyanúgy szeretjük a történeted bármilyen is a hangulata. Őszintén szólva azért kommentelünk többet a szomorú, ámde izgalmasabb részeknél, mert siettetünk téged, azt várva hogy mikor békülnek már ki. De ugyanúgy élvezzük az ilyen részeket. Na jó azért nem annyira mint Harry és Louis, de azért majdnem. Lehetetlenül szépen fogalmazol. Néha azon gondolkodom hogy nem-e egy valódi író költeményét olvasom-e jelen pillanatban. Bár jobban belegondolva valóban nevezhető vagy írónak! Gyönyörű a fogalmazásod, gazdag a szókincsed és rendkívül egyedi a történeted. Pont úgy írod le az eseményeket ahogyan elképzeltem a kapcsolatukat. Csak így tovább és remélem sokáig olvashatom még az alkotásod, ha nem is ezt, remélem kapunk tőled ezután egy másik Larryset! Azt hiszem minden olvasód nevében mondhatom; Köszönjük hogy itt vagy nekünk és megírod ezt a fenomenálisan szép szerelmes történetet! :-)
    Xx. Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófi!

      Nagyon szépen köszönöm a csodálatos kommentedet. Megmelengetted a szívemet. Nyugodj meg, még elég sokáig itt lesz a More Than Friends, őszig biztosan, és közben már előkészületben az új történet. Hálából, mert ilyen hűséges, és elkötelezett olvasóm vagy, elárulom a címét, és egyben arra is kíváncsi vagyok, ígéretesnek találod-e... A tanítvány.

      ÉS ÉN KÖSZÖNÖM, HOGY ITT VAGY!!! <3 <3

      Törlés
  2. Úúúúúú *-------* :3 Olyan aranyos *-------* Nem tudok mit mondani, megintcsak jó értelemben :)
    Hamar hozd a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mariann!

      Hozom a kövit hamarosan.
      Sokszor puszillak

      Becca

      Törlés
  3. Egyszerűen zseniálisan írsz!!! Imádom minden egyes fejezetedet!! Fantasztikus mind a sztorid, mind a blogod és maga az írási stílusod!:)) valahogy teljesen más,mint a többi,ebben a témában mozgó blog(de jó értelembe véve)! Nagyon várom a kövi részt!!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én téged imádlak!

      Az ilyen kommentek adnak erőt, hogy az ember újra és újra megkínlódjon egy résszel.

      Annak is örülök, ha azt mondjátok, újszerű, nem egy tucat darab.

      Hálás vagyok nektek!!!

      xxxBecca

      Törlés
  4. Úristen... Meghalok. Isteni rész lett, zseniális!!!!!!!!
    Egész végig vigyorogtam, mint a vad alma.:D
    Imádtam, imádtam, imádtam, imádtam.... Lehet, hogy ez a szöveg már unalmas, de ez az igazság.:D
    Egyébként ne aggódj; szerintem mindenki nevében elmondhatom, hogy senki se fog az ilyen "csöpögős" részektől elpártolni a blogodtól.:) Ebben biztos vagyok; ha esetleg mégis, akkor az vagy hülye, vagy idióta, vagy nem normális, vagy nincs ízlése; vagy ezek mind együttesen.
    Egy a lényeg... Imádtam és hozd hamar a kövi rééészt!!!
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Naomi!

      Már annyiszor köszöntem meg, hogy MINDIG itt vagy, mindig írsz,,,,, de nem tudom eléggé hangsúlyozni, hogy mennyit jelent ez nekem. Az ihlet nem magától jön....akkor van, ha érzi az író, hogy van aki el is olvassa.
      Pláne, ha szeretik:))
      Én IMÁDLAK!!! epedve várom a kommentjeidet.
      Kövi rész eléggé sikamlós lesz, remélem azt is szeretni fogjátok.

      Puszi: Becca

      Törlés
  5. annyira jól írsz. és annyira édesek.*-*
    aaaawwww

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, és annyira köszönöm!!!

      <3 <3

      Törlés
  6. Jajjjjj, annyira édesek. *-*
    Nekem nagyon-nagyon tetszenek ezek a romantikus részek, meghalok tőlük, olyan aranyosak.:3
    Nagyszerűen írsz, egyszerűen imádok minden egyes részt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖNÖM!!

      Remélem még bírjátok, mert most ilyen szériában vagyok. Kitartás, biztosan lesz valami izgalmas is előbb utóbb,,,, addig csak rózsaszín vattacukor, és töménytelen erotika.

      :)) Becca

      Törlés
  7. Részleteket kérek a kövi részbe :D Nagyon imádnivaloak hogy ilyen kis cukik.Elmomdhtatlanul jó hogy végre végigmosolygom a részeket nem végigsírom :) Annyira cukii igy együtt higy elolvadok.Jesszus már csöpögök is :O Nem félreérteni ;) Nah mindegy szerintem egyre fantasztikasabban írsz.De olyan csodás vagy,lehet ezt még fokozni?Ha nem is te már igy is hioerszuperextramextra fantasztikusan lenyügőzően imádnivaloan ügyes és tehetséges vagy.Csak igy tovább :D De aztán tényleg legyenek részletek a kövi részbe ;)
    Sok ezer puszival:Ismeretlen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kérésed számomra parancs. Olyan részletes lesz, amennyire csak telik tőlem..... lehet, hogy a végére besokalsz;)

      Örülök, hogy végre nem zsepivel lógok, hanem..... nem is tudom mivel :P:P

      Sietek vele, és utána kérem a véleményt!!!!!!

      xxxBecca

      Törlés
    2. Ohh én sose sokalok be perverzségből és sexből :D De a zsepi tartozás megmarad.Az ilyen részekkel meg hm...Csokival tartozol nekem :D tiszta jól járnék XD Csak elhiznák....Nah mimdegy.A véleményem érkezni fog de leht hogy csak lassan mert vidékre utazom és valszeg rémes lesz a wifi.Szoval ne aggodj érkezik a brutálisan őszinte véleményem csak lassan :D De szerintem nem nagyon hiányozna pomt az komim ennyi sok remek ember között akik még a nevük is tudják adni...Jah egy kis személyes,képzeld sikerült beszereznem a Végzet ereklyéi legujabb részét (elveszett lelkek városa) és már ki is olvastam és KURVA JÓ volt :DD Nemfogom kibirni a kövi részig :) De majd feltalálom magam a blogoddal a sinisterrel és a Bane krónikákkal aminek az első részén annyit röhögtem meg sírtam hogy fáj a hasam XD nah mindegy bocsi h ennyit pofázok és bocsi h a személyes témákért :D Puszi őszinte imádod:Ismeretlen <3 <3 <3

      Törlés
    3. Jó utat! Várunk vissza.
      Az Elveszett lelkek városára nagyon kíváncsi vagyok..... A Bane krónikákat még meg se vettem. Mostanában nincs időm olvasni :P de egyszer biztos megunom az írást, és akkor majd újra olvasok.....

      Törlés
  8. Visszatértem! :D
    Sajnálom, hogy eddig nem írtam, de tudod jól miért :) Most viszont bepótolom!
    Imádtam, egyszerűen meghaltam! :D Csak úgy faltam a sorokat, kész vagyok! :D Kis szexmániások, ezt imádom bennük! Ez a pizzás rész nagyon nagy volt, jókat nevettem rajtuk, sikerült itt is feldobnod a napom!

    Köszönök mindent! :)
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága! :)

      Annyira örülök, hogy megjöttél. Nagyon hiányoztál innen ;)

      Megyek a tiédbe, mert én meg azt imádom. De ezt ugye tudod?!
      Hááát tényleg szexmániások....és még csak most kezdenek belejönni.... ez van. ...restellem .

      A szokott helyen, a szokott időben találkozunk.

      PUSZI <3

      Törlés
  9. Sziasztok!
    Én egy kicsit le vagyok maradva tőletek, mivel még csak a napokban bukkantam erre a csodás blogra és egyből beleszerettem. 😍😊
    Becca, lehengerlően fogalmazol! Imádom! Köszönöm!!! 😍😍😍😘

    VálaszTörlés