2014. július 15., kedd

XXXVIII. Fejezet


Sziasztok!

Az előző rész úgy látom elnyerte a tetszéseteket, és ez nagyon nagy örömmel tölt el.;)
Köszöntöm az új olvasókat, és az új feliratkozókat. Hálás vagyok, hogy írtok a részekhez, mert sokan már tudjátok, milyen kommentfüggő vagyok. :P
Kellemes olvasást a mai fejezethez, remélem ezt is szeretni fogjátok.

xxxBecca




XXXVIII. Fejezet

Arra ébredtem, hogy Alfons nagyot nyújtózkodik a mellkasomon, és igyekezetében, hogy minden végtagját átmozgassa, leesik rólam. Ahogy kinyitottam a szemem, és megpróbáltam ráfókuszálni, egy másik érzés kúszott be a tudatomba, ami olyan döbbenetes volt, hogy hirtelen beszippantottam a levegőt, és bent is tartottam.
- Hello Sunshine! – hallatszott Harry morgása a paplan alól, majd tűzforró ajkai újra befogadták a makkomat, és a nyelve körülölelt. Fuldokolni kezdtem, a testem megfeszült, a hasamban hihetetlen gyönyör kezdett éledezni.
- Mit….mit csinálsz ??- kérdeztem immár zihálva. A takaró ütemesen mozgott a csípőm fölött, és nem voltam biztos benne, hogy nem csak álmodom.
- Egy melegkönyvben olvastam, hogy a korábban ébredő jutalma, hogy orális kényeztetéssel ébresztheti a párját. – mondta a paplan Harry hangján –De ez a mondat csak most nyert értelmet számomra.
- És mióta…Ahhhh….olvasol te…. OHHHH…. melegkönyveket? – próbáltam kinyögni a szavakat, de inkább hörgésre sikeredett, mivel közben forró szájával le-fel siklott a farkamon.
- Mióta először megkívántalak, és nem tudtam hová tenni az érzéseimet. –válaszolta, és közben az ujjaival simogatta a péniszemet, aztán megmarkolta a heréimet. Na jó, ez már sok! Tisztára mint egy idétlen Larry blog, amit csak a 18+-os részek miatt olvasnak a csajok. Tegnap nem is tudom, hányszor szeretkeztünk, és reggel arra ébredek, hogy a szájában vagyok. Ez biztosan nem a valóság. De akkor Harry a torkáig engedett és erősen rászorított az ajkaival. A felsőtestem elemelkedett az ágytól, markoltam a lepedőt, és nyögtem, csak nyögtem. Nem, ez nem egy blog, nem is álom, hanem az én csodám, a társam, a szerelmem, akinek örömöt okoz, ha engem kényeztet.

Ilyen ébresztéssel elég könnyen indult a nap. Reggeli után ( amit végre én készítettem el neki, meghálálva a szívességet..) összevakartuk magunkat és átmentünk a másik lakásba összecsomagolni. Meghatódtam, amikor láttam, hogy a három hónap alatt szinte kis sem pakolt. A ruháin kívül mást elő sem vett a bőröndből, mintha csak átmeneti állapotként élte volna az életét.
- Ki sem raktad a könyveidet? – kérdeztem halkan. Gombóc nőtt a torkomban.
- Nem. – mondta, és felém fordulva törökülésbe ereszkedett a padlón. Az ölébe húzott egy adag ruhát, és elkezdte őket belehajtogatni a bőröndbe.– Úgy éreztem, ez nem az otthonom. Igyekeztem minél kevesebb időt itt tölteni, jóformán csak aludni jártam haza. Az estéket Joenál töltöttem a kocsmában, és addig ittam, amíg szűnt a fájdalom. - Alig tudtam nyelni, annyira megsajnáltam. Felnézett rám. – Annyira hiányoztál, hogy képtelen voltam elaludni. - A kezébe került egy agyongyűrt póló, és meglepetten láttam, hogy az enyém. Finoman megfogta és az arcához szorította.
- Úgy éltem túl az éjszakákat, hogy az illatoddal sírtam magam álomba. – belefúrta az orrát az anyagba és mélyet szippantott belőle - Vettem egy üveggel a parfümödből, és részegen néha sikerült elhitetnem magammal, hogy itt vagy velem. – addig mozdulatlanul álltam, de mikor felemelte az arcát, és egy könnycseppet láttam meg a szemében, azonnal mozdult a testem. Odaléptem, lerogytam előtte a földre, érte nyúltam, és ráhajoltam a szájára. Gyengéden csókoltam, és közben éreztem könnyeinek sós ízét az ajkunkon.
- Istenem! Mondd, hogy lehettünk ennyire bénák, hogy te itt, én otthon szenvedtem hónapokon át, de nem volt merszünk küzdeni a másikért?
- Nem tudom…. –mondta elgondolkodva. A sarkamra ereszkedtem, az arcunk egy vonalba került. Megfogta a kezem, és a szemembe nézett.
- Olyan valóságosnak tűnt, hogy nem kellek neked. Milliószor gondoltam végig az egészet, és teljesen logikus volt, hogy Elt választottad. Egy normális életet, az űzött, titkolni való melegkapcsolat helyett.
- elgondolkodtató volt, amit mondott, mert bennem is hasonló félelmek nyertek teret anno.
Közelebb hajoltam, hogy nyomatékot adjak a szavaimnak.
- Te vagy mindenem. Az életemnél is jobban szeretlek. Az első perctől, amikor megláttalak, soha egyetlen pillanatra sem szűntem meg szeretni téged. És nem hiszem, hogy ezalatt a rövid kis földi tartózkodás alatt esélyem lenne rá, hogy kiszeressek belőled. – végre elmosolyodott. Felemelte a kezét, és kisimította a hajamat a homlokomból. Két tenyerébe vette az arcomat és csodazöld íriszei szikrákat szórtak, ahogy rám nézett.
 – Szeretlek Louis Tomlinson. Soha többé nem szabadulsz tőlem. Úgyhogy bármilyen terveid voltak a jövőre nézve, felejtsd el őket! Az enyém vagy. És bár ezt nem kürtölhetem világgá….MÉG…. de eljön a nap, amikor büszkén fogom majd a kezedet az utcán, és minden sarkon megcsókollak.  – magához húzott, és habkönnyű puszikkal halmozott el. Addig feszülő izmaim egycsapásra lazultak el. Beleolvadtam a csókjaiba. Az ölébe fordultam, hozzá simultam, és átöleltem. Ő is átfogott a hosszú karjaival, és szorosan tartott. Így ültünk, nem is tudom meddig, de nem is számított.

Miután a kocsihoz cipeltük a bőröndöket, és Harry lerendezte a főbérlővel a dolgokat ( nagyvonalú volt, kifizetett még két hónapot, nehogy kár érje a pasit a hirtelen kiköltözés miatt…) hazamentünk, és nekiálltunk együtt ebédet főzni. Afrikai harcsát készítettünk, fehérboros mártásban, hozzá krotont sütöttünk, és Mr. Tökéletes isteni salátát alkotott fenyőmaggal. Degeszre zabáltuk magunkat, és Alfonsnak is ízlett.
Ebéd után beültem egy kád forró vízbe, és áztattam magam egy kicsit, mert az előző napi igénybevételt még nem heverte ki a testem. Harry közben a cuccait pakolta ki, és halkan énekelt. Füleltem, de nem tudtam beazonosítani a dalt. Feljebb csúsztam a kádban , és még jobban figyeltem, de akkor sem ismertem fel. Mondjuk nem vagyok egy Shazam, de azért nehezen tudtam elképzelni, hogy egy dalt, amit Harry kívülről fúj, én még nem is hallottam. Erős dallamtapadása lehetett, mert szinte alig pár sort dúdolgatott újra és újra. A kíváncsiság nagy úr. Egy sóhajjal kimásztam a kádból, megtörölköztem, bekentem az alfelemet egy kis hámosító kenőccsel ( remélem használ, különben nagyon pipa leszek! ) és kiosontam a nappaliba. Harry háttal ült a földön, a könyvespolc előtt, és ABC sorrendbe rakta a köteteket. Meghallgattam még vagy kétszer a négy sort, amit végtelenített üzemmódban énekelgetett, majd mögé léptem, lehajoltam, és átöleltem a vállait.
- Mit énekelsz?
- Őőőő..Csak egy dalt.
- Igen, erre én is rájöttem. De milyen dalt?
- Igazából nem is dal, csak egy töredék.
- Igen, ezt is felismertem, mivel századszor hallom. – felém fordult az arca, bizonytalanságot láttam a szemében.
- Én írtam. Neked. Még régen. De nem fejeztem be… – leesett az állam.
- Írtál nekem egy dalt? – komolyan, néha kétségeim vannak, hogy megvan-e még a józan eszem. Most mondta, hogy írt nekem egy dalt, erre azt kérdezem: „ írtál nekem egy dalt?”…szellemi fogyatékos lettem, most már biztos.
- Igen. Amikor még együtt voltunk. A turné alatt, amíg te éjszakánként stúdióztál, és magányosnak éreztem magam. De nem fejeztem be. A szöveg nagyjából kész van, de a verze dallamát nem tudom kitalálni.
- Megnézhetem?
- Mit? – akkor jó, ő se normális. Megnyugodtam.
- A szöveget. Megnézhetem?
- Nem. –válaszolta egyszerűen. Olyan rosszul esett, hogy elhúzódtam tőle. Azonnal erősödött a szorítás a mellkasom körül.
– Nem nézheted meg, mert nem írtam le. Itt van a fejemben. De ha előveszed a gitárodat és segítesz, akkor szívesen lekörmölöm, hogy írjuk meg hozzá a zenét. – Felcsillant a szemem. Felugrottam, besiettem a hálóba, felkaptam a joggingomat, egy pólót, és a gitáromat. Harryt a teraszon találtam meg. Az egyik nyugágyban feküdt, és egy lapra írt elgondolkodva. Szokatlanul enyhe őszi este volt, mintha az időjárás is velünk ünnepelte volna, hogy együtt vagyunk. Amikor észrevette, hogy kilépek az ajtón, széles mosoly ömlött el az arcán, ami megmelengette a szívemet. Ma valahogy elég sok negatív emléket sikerült felszínre hoznunk, és jól esett végre boldognak látni. Odaléptem hozzá, ő kinyújtotta értem a kezét, és szétterpesztett lábai közé húzott. Egy párnát támasztott felhúzott térdének, és én nekidöntöttem a hátamat. A lábam lelógott a nyugágyról, így legalább kényelmesen ölbe tudtam venni a gitárt. Izgatottan néztem Harryre, aki beharapta az alsó ajkát, és félénken nézett vissza rám. A kezembe adta a lapot, én pedig nehezen vettem a levegőt, amíg olvastam. Aztán eltátottam a szám. Olyan gyönyörű volt a szöveg, és annyira rólunk szólt, hogy erőszakkal tudtam csak visszatartani a könnyeimet. De sírtunk már eleget, ez most a boldogság ideje, tudatosítottam magamban. Aztán felemeltem az arcom, és belenéztem a világ leggyönyörűbb zöld szempárjába, ami olyan kíváncsian fürkészett, mintha a véleményemtől függene az élete.
– Ez csodálatos. Hihetetlen. Imádom!! – mondtam elfúló hangon, és közben már nyújtottam felé a számat. Megkönnyebbülten felsóhajtott, de akkorát, hogy beleremegett a teste, és szemeit lehunyva hajolt az ajkamra.
Amikor elváltunk, a zenére koncentráltunk. Visszajátszottam, amit még bent dúdolgatott, és hozzátettem, ami bennem kelt életre, ahogy a szöveget olvastam. Órákon át dolgoztunk, míg végül kialakult a végleges verzió. Amikor úgy éreztük, készen vagyunk, egymásra néztünk. Egy percig szótlanul ültünk, csak a pillantásunkkal fejeztük ki az érzéseinket, de nem is kellettek szavak. Lefogtam egy akkordot, és belekezdtem a közös dalunkba. Harry pedig énekelni kezdett, de olyan átélten, annyira a lelkéből, hogy elfacsarodott a szívem. Ebbe a dalba beleírt mindent, amit ki akarunk mondani, világgá kürtölni, de soha nem tehetjük meg.
Közben fogvatartott a tekintete, mély, csodásan zengő hangja betöltötte az étert, és én nem evilági boldogságot éreztem. Szinte fuldokoltam, annyira feldolgozhatatlan volt ez a pillanat. A második verzénél már nem láttam a könnyeimtől, a refrénnél pedig bekapcsolódtam, és miközben a könnycseppek akadálytalanul gördültek le az arcomon, Harry ujjait éreztem, ahogy lágyan letörli őket.

People say we shouldn’t be together              
We're too young to know about forever         
But I say they don’t know what they're talk-talk-talkin’ about 


'Cause this love is only getting stronger  
So I don’t wanna wait any longer             
I just wanna tell the world that you're mine  
Oh

They don’t know about the things we do
They don’t know about the "I love you"’s 
But I bet you if they only knew (they don't know) 
They would just be jealous of us,
                             

They don’t know about the up all nights            
They don’t know I've waited all my life              
Just to find a love that feels this right                 
Baby they don’t know about, they don’t know about us  

One touch and I was a believer                         
Every kiss it gets a little sweeter                       
It’s getting better                                                
Keeps getting better all the time                       

They don’t know about the things we do
They don’t know about the "I love you"’s
But I bet you if they only knew (they don't know)
They would just be jealous of us,          


They don’t know about the up all nights
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about, they don’t know about us         


They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want
'Cause they don’t know us

They don’t know what we do best                       
It's between me and you, our little secret           
But I wanna tell 'em                                                
I wanna tell the world that you're mine              

They don’t know about the things we do
They don’t know about the "I love you"’s
But I bet you if they only knew
They would just be jealous of us                      


They don’t know about the up all nights
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about, they don’t know about us

They don’t know about us




26 megjegyzés:

  1. *-------* Wiiiiiii They don't know about us ♥
    Csak én vagyok olyan érzelmes, hogy megkönnyeztem? Ugye, nem csak én? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinevetsz, ha elmondom, hogy én is bőgtem, mikor írtam?? :))

      xxxBecca

      Törlés
  2. Ez valami csodálatos rész volt! Valóban engem is megérintett, mert valóban úgy gondolom hogy azt a dalt az ő kapcsolatuk szülte. Nem gyözöm elégszer megjegyezni hogy mennyire szeretem a blogod. Nem is tudok mást írni, teljesen kifogytam a dicséretekből. Harry ébresztése pedig valami lehengerlő volt! Remélem Louis-tól is "láthatunk" hasonlót. ;) :)
    X.o.x. Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi!

      Nekem meggyőződésem, hogy ez a dal kettőjükről szól, és csak utólag került bele a sor végi "girl". Ezért is született ez a rész, és nagyon örülök, hogy szeretted.
      Még nem tudhatjuk, milyen huncutsággal áll elő Lou, de ahogy ismerem, okoz még meglepetéseket;)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Jaaaajjj, istenem.... Kikészítesz. Isteni lett, tökéletes. Hogy csinálod, hogy minden általad írt rèsz után érzelmek tömkelegét érzem mindig?! Mert így van.
    Lou és Hazz annyira aranyosak. Nagyon-nagyon. És ez a rész... Ez a rész volt szerintem a legérzelmesebb rész az összes közül. Legalábbis az én véleményem szerint.
    Egyszóval hogy mit tudok írni erről a részről? Csupán a szokásos, unalmas szöveget... Imádtam.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Naomi:)

      Nem tudom, hogy csinálom, komolyan számomra felfoghatatlan, mikor azt írjátok, ennyi érzelmet vált ki belőletek a történet. Hihetetlen nagy visszaigazolás ez, és az ihlet fő forrása.
      Köszönöm és imádlak!
      Becca

      Törlés
  4. Mary-Anne, nem csak te.... én is végig a könnyeim függönyén át olvastam! Reméltem, hogy egyszer majd nem a szomorúságtól, hanem az örömtől fogom megkönnyezni, és úgy tűnik az most jött el... *---*
    Annyira romantikus és gyönyörű volt ez a rész.....aaaaa, hogy is mondjam....nem, erre nincsenek szavak! *----* :*
    Mot is mondjak.... Ugyanolyan unalmas, és sablonos volt ez a réz mint a többi....:'D, nem is értem miért olvasom, hisz csak az egyik legjobb írónő(nem blogíró, hanem ÍRÓNŐ) írja, akit mellesleg imádok! <3
    Remélem tudod, hogy csodálatos, és utánozhatatlanul zseniális vagy! <3
    Nem tudom mit írjak, amit még nem írtam, és amit nem tudsz!;)
    Szeretlek és imádom az egész blogod, minden betűjét! *-*
    Óriási rajongód:
    xoxo Lilly
    Ui.:már csak 1,5 nap *---*

    VálaszTörlés
  5. Úristen, annyira de annyira szép lett, hogy húúúúúúú.
    Nem találom a szavakat.
    Ez volt a legromantikusabb, legédesebb és leggyönyörűbb rész, amit olvastam. Ez lett a kedvenc részem, nem csak ebben a történetben, hanem az összes blog közül, mindegyiket lekörözte,
    Hihetetlen, fenomenális, nagyszerű, fantasztikus, csodálatos, zseniális rész volt, sőt az összes többi szinonímája ezeknek a szavaknak.
    Nagyon-nagyon meghatott, és teljesen lenyűgözött. Nem tudom, hogy miért van rám ekkora hatással ez a történet, de minden rész olyan reakciót vált ki belőlem, hogy az hihetetlen.
    Egy szó, mint száz: IMÁDLAK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem!!!!! Nem jutok szóhoz.
      Amit írsz, számomra maga a csoda. Hogy valaki azt mondja, ez a legjobb, ez olyan dicséret, amire reagálni sem tudok.
      ÉN IS IMÁDLAK és nagyon hálás vagyok, hogy itt vagy/vagytok velem.

      xxxBecca

      Törlés
  6. Oh baba..Előszőr nevettem aztán sírtam aztán nevettem és megint sírtam.Sok érzés ez egy részre..Sokmimdemt megtudtam arrol h higyan élte meg a különválást Harry.Na de akkor kezdjük az elejétől:Lou felkel Alfons a melkasán én meg magamba jajj de kis cukik ez biztos egy aranyos rész lett erre hopp Hazz épp lecumizza Lout.Aztán jött ez a blogos rész hát ott szakadtam,hatalmas ötlet volt :D Hozzáteszem sose olvasnám csak a +18 részek miatt a blogod.Aztán hipp hopp Hazz lakásán vannak.Ex-lakásán.Jött ez a ruhájával aludt rész meg a parfüm,na itt sírtam mint állat.Ujabb csomag zsepibel jössz.Aztán otthon vannak a kis uki kajálnak fürdik Lou.Jön a zene és ott egy kis megjegyzésed nagyon tettszett.Én js Shazamot használok :DJa de még előtte volt h krotont sütöttek.Én olvasom nagyba kotont sütöttek erre én Mi van!? :D visszaolvasom ja hopp az kroton na szép volt megint tudsz olvasni XD Nade haladjunk.Sejtettem h valami 1D dal lesz amit Hazz irt.De hogy pont a kedvenc számom!! :D Hát imádlak uhh eloovadok.Pont mint Lou.Ja én nagyon nagyon értékelem h amikor a dalba van h: that you'r a mine girl (ugye így éneklik) te kivetted a girl.Hihetetlen figyelmes vagy :D Hát annyira imádlak hogy huh...Komolyan csodálatod vagy.Ebbe a részbe meg aztán tényleg volt minden nevetés,sirás,erotika.Momdom magamba a végén Hát bazdmeg ilyen jó rész sose olvastam még amibe minden van mégse sablonosak meg nem az a nah mimdemből egy kicsit de ahhoz még kevés h átérezhesd.De nem,itt mindem tisztán átéreztem.Kurvajó vagy :D Nah mitakartam még?Jah nemtudom...Azt hogy imádlak <3 Ja és a muktkori ígéreted hogy a fiuk egyre bátrabbak lesznek..Hát..Szabadon foglak :D Már várom hogy mik fognak itt még történni.Nah aszthiszem már igy is tulhosszu a komom bucsuyoul még annyit h kurvajó vagy!! <3 Ismeretlen :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De imádom ezt a kommentedet. Minden nap elolvasom, ha elakadok az írásban, vagy csak rossz kedvem van, mert annyira aranyos. Imádlak!
      Hogy részletezed, kielemzed, mindig mosolyt csal az arcomra és megmelengeti a lelkemet.

      KÖSZÖNÖM! <3
      Becca

      Törlés
  7. Szia Becca.:)
    Tegnap találtam rá a blogodra és ez valami fantasztikus.*--*
    Ez a történet egy kész érzelmi hullámvasùt...az egyik részt végig vigyorogtam a másikat meg végigsírtam.
    Egyszerüen nincsenek rá szavak hogy milyen fantasztikusan írsz.
    Már nagyon sok Larry blogot olvastam de ez messze a legjobb...
    Huh még most is a hatása alatt vagyok..;oo
    és még sokadjára is elmondom hogy ez a legcsodálatosabb blog a világon és köszöm/köszönjük hogy itt vagy és megírtad/írod ez a nagyszerü blogot..:3 <3 Nagyon nagyon boldog vagyok hogy rátaláltam....nincsenek rá szavak annyira jól megírtad ùgy beletudtam élnj magam.:)
    és nehogy Abba hagyd az írást mert ezt vétek lenne nem kihasználni.:) nagyon tehetséges vagy és nagyon jól fogalmazol.:)
    még egyszer köszönök mindent és azt hiszem mindent elmondtam..:3 ùgyérzem mégegyszer nekikezdek az olvasásnak mert egyszerüen nem tudok betelni vele olyan megunhatatlan..*-*
    puszi: A legnagyobb rajongód

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, kedves Legnagyobb rajongóm! :))

      Végre, hogy ideértél, már nagyon vártalak!! :))
      Köszönöm a szép kommentet, nagyon sokat jelent számomra. Te még új vagy itt, ezért nem is tudhatod, hogy a világ legkommentfüggőbb bloggerével akadtál össze, aki állandó önértékelési problémákkal küzd, ezért az olvasók tartják benne a lelket:))

      Ha még egyszer képes vagy elolvasni, az a legnagyobb dicséret számomra, mert én csak az igazán nagy kedvenceimet tudom kétszer is elolvasni. Várlak vissza holnap, a következő rész után.

      Puszi: Becca

      Törlés
  8. Ebben a részben nevettem, olvadoztam és sírtam is :)
    "Na jó, ez már sok! Tisztára mint egy idétlen Larry blog, amit csak a 18+-os részek miatt olvasnak a csajok. " :D Rátapintottál a lényegre! XD Itt nevettem! :D (de azért nálam nem mindig van így! :))
    " -Szeretlek Louis Tomlinson. Soha többé nem szabadulsz tőlem. Úgyhogy bármilyen terveid voltak a jövőre nézve, felejtsd el őket! Az enyém vagy. És bár ezt nem kürtölhetem világgá….MÉG…. de eljön a nap, amikor büszkén fogom majd a kezedet az utcán, és minden sarkon megcsókollak. " :3 Itt elolvadtam és azon imádkoztam, hogy így legyen a való életben is! ;) Aztán jött a dal, amit sírás nélkül nem tudok végig hallgatni... Be is kapcsoltam a zenét, úgyhogy potyogtak könnyeim.
    Imádlak, annyira fantasztikus vagy, hogy azt el se tudom mondani. Tökéletes minden sorod! :3 Ja és már meg akartam említeni, csak mindig elfelejtetem, hogy imádom, mikor Louis ,Mr. Tökéletesnek hívja Harryt :3
    Imádtam, te vagy a leges legjobb!! :D ;)
    Puszi :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Lou szerelmi vallomása, és Harry válasza... szeretném, ha élőben is elhangzanának. Akkor nagyon boldog lennék. NAGYON!!! veled együtt:)

      Erre még egy kicsit várnunk kell ( remélem már nem sokat! ) addig kihúzzuk valahogy a kis blogjainkkal;)

      A szám a legnagyobb kedvencem, ha meghallom, már látom is őket kettőjüket, és ez már soha nem fog megváltozni. És a pár elmorzsolt könnycsepp sem.

      Puszi: Becca

      Törlés
  9. Jesszusom, mindjárt sírok!, ez eszméletlen lett, hihetetlen! És, hogy a They Don't Know-t... Úristen bekönnyeztem, ajj annyira jó, hogy az valami hihetetlen!! Imádom,nagyon jó, és minden gratulációm az írásaidért!
    Akkorát röhögtem a Larry blogos résznél. :DDDDDD Neeem, Lou, nyugi, ez nem egy blog ahol csajok nagy örömmel olvassák a Larry smut-ot, nyugi. ez csak a te képzeletedben létezik. ;)
    Nagyon jó vagy és remélem hamar hozod a kövit, mert beledöglök, ha nem olvashatom hamar! *u*
    Puszi! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni! :)

      Örülök, hogy a Larry blogos rész tetszett....már régen terveztem, hogy elsütöm ezt a poént, csak vártam a megfelelő alkalomra.
      Köszönöm a kedvességedet, ugye tudod, hogy mennyire jól esik?!
      Holnap hozom a kövit.
      Puszillak Becca

      Törlés
  10. ez annyira csoda lett, hogy elérzékenyültem.:')

    VálaszTörlés
  11. Szijja!:) Bocsi,hogy lemásolom,de... "Tisztára mint egy idétlen Larry blog, amit csak a 18+-os részek miatt olvasnak a csajok" ez nagyon tetszett. :D Meg úgy általában az egész,de ezen nem is kicsit elnevettem magam. Imádom a gondolataidat,és ahogy megfogalmazod őket... Arról nem is beszélve,hogy úgy írod meg, hogy közben a valósághoz is passzolni.Nem is csodálkoznék azon, hogy tényleg így történtek a dolgok.:)IMÁDOM a történeteidet,és bár a SINISTER-t nem te írtad,mégis ugyan olyan csodálatos mint ez,vagy akár melyik.
    Jesszus!Tudom,nem látszódik,hogy amúgy hogy kivagyok ettől a történettől,és ettől a blogtól (és tőled) de ahhw.Imádom. Én is írok történetet(vagy inkább próbálok írni) de tudom,hogy soha nem lesz ilyen csodálatos! Larry-s történettel még nem szeretnék gyártani,mert szerintem megszégyenítően borzalmasra sikeredne,és pedig azt nem szeretném elrontani.
    De vissza térve a tiédre.*.* IMÁDOM.A képeket (ha nem gond) egyfolytában letöltöm,mert nagyon tetszik, a gifekért behalok,és a történet...Wow!Nem tudom, manapság írsz-e választ vagy történetet,de nagyon remélem,hogy soha nem hagyod abba,mert tényleg tehetséges vagy.:)
    (Ja,U.I:Hogyha folytatod,vagy akár könyvek is kijönnek a te neveden,én ott leszek és megállás nélkül olvasom majd.☻ )

    VálaszTörlés
  12. XD kroton helyett kotont olvastam :') lehet hogy igy kozeledve hajnali negyed haromhoz talan aludni kene.
    Nos, mindegy.
    Amugy nagyon jó imádom a storyt! ;)

    VálaszTörlés
  13. Nincsenek rá szavak, hogy mennyire érzelem gazdagok a részek. Olyan hullámvasúton ülök, hogy az érzelmeimtől hol sírok, mint egy sz@ros kis tini, hol meg eszelősen vigyorgok, mint akinek elmentek itthonról. Imádtam ezt a részt is, de még mennyire! Ekőször az a csodálatos ébresztés "Hello Sunshine"....... aztán Harry "lakásában" az a szerelmi vallomás.....hááát ezeket nem lehet kibírni, patakká duzzadt máár a könnyem, ami kifolyt. Aztán a a csodálatos dal születése tőlük, szivet szaggató, felemelő. Olyan könnyedén tisztán jönnek belőled a szavak, formálódnak csodálatosabbnál csodálatosabb mondatokká, hogy soha senki mástól nem olvastam még ilyet. Eufórikus állapotba kerül az ember a történetedet olvasva. Köszönöm, hogy vagy, hogy olvashatlak!!!!

    VálaszTörlés
  14. "Most mondta, hogy írt nekem egy dalt, erre azt kérdeztem: "írtál nekem egy dalt?".... most már biztos, hogy szellemi fogyatékos lettem...." Aztán " Megnézhetem," erre ő ugye visszakérdez, hogy "Mit?" akkor jó, ős se normális. Megnyugodtam." Ezt most még muszáj volt ide írnom...:))) Megzabálom őket!!!!

    VálaszTörlés
  15. Ilyenkor utálom, hogy egy kukkot sem tudok angolul. Pedig biztos ugyanolyan gyönyörű a dal szövege, mint a történem maga. Érthetetlen, hogy vannak írók, akiknek a műve egész egyszerűen beszippantja az embert és többé nem engedi el (úgy érzem magam mint egy drogos). Még azt is nehéz ilyenkor észben tartani, hogy milyen nap, napszak van éppen. Hálásan köszönöm az élményt. Remélem nem voltam túl szirupos, de másképp ezt a történetet nem lehet méltatni.

    VálaszTörlés
  16. Második sorban történet akar lenni csak elírtam. Bocsi.

    VálaszTörlés