2014. augusztus 4., hétfő

XLIV. Fejezet



Sziasztok!
Hálásan köszönöm azoknak, akik veszik a fáradságot, és írnak pár sort a részek után. Aki nem blogol, az nem tudhatja, mennyire kommentfüggők azok, akik ilyet írnak. Ha nincs visszajelzés, írni sem tudunk...
Szeretettel köszöntöm az új feliratkozókat, és kívánom, hogy elégedettek legyenek. ( nyugodtan komizhatnak is :P)

Nos.... itt az új rész. Izgulok. Kérlek most tényleg írjátok meg, mit szóltok hozzá. Tudnom kell, hogy tetszik-e...
Mindig aggódom, de most a szokottnál is jobban, hiszen sokan nem szeretik a változást. Remélem azért nem okozok nagy csalódást, és velem maradtok.
Kellemes hetet mindenkinek, és kitartás.... már csak egy hét ééééééééééés SZIGET!!!!

sok-sok puszi: Becca

XLIV. Fejezet




HARRY

A karomban tartottam, és hallgattam, ahogy elmélyül a légzése. Én vagyok a legboldogabb ember a világon. Megkaptam, az enyém. Senki nem veheti el, és bármit is kell kiállnom ezért a kapcsolatért, megéri. Szeretem. Annyira szeretem, hogy az elmondhatatlan. Holnap pedig hazamegyek a szüleimhez, és végre nekik is elmondhatom, hogy révbe értem. Vannak félelmeim, hogy nem fogják könnyen fogadni, és meg is értem őket. Ha én szülő lennék, és kiderülne, hogy a fiam meleg, biztosan elszomorítana egy kicsit. Nem azért, mert nem fogadom el a melegeket, hanem azért, mert félteném. Ez a világ kiközösíti és meghurcolja őket. Egy csomó társadalmi elvárásnak nem fog tudni megfelelni, hisz nem házasodhat meg, nem lesz saját gyereke, és egész életében valamilyen szinten kívülálló lesz, akire sokan úgy néznek, mint egy bogárra. De tudom a válaszokat, és bármi merül is fel bennük, én meg fogom nyugtatni őket, amennyire csak lehetséges. Louist pedig nagyon szeretik. Nem is lehet nem szeretni. Abban is biztos vagyok, hogy anyu már rég sejti, hogy többet érzek iránta, mint barátságot. Optimistán néztem az út elé.

Másnap reggel Lou szomorú szemekkel követte minden mozdulatom, amíg összepakoltam. A szívem elfacsarodott a gondolatra, hogy itthon kell hagynom ilyen hosszú időre. Nem tudtam, hogy fogom kibírni nélküle a három napot, és főleg a két éjszakát. Meleg kis testének hiánya már most fájdalmas érzéseket keltett bennem.
A búcsúzkodás egy rémálom volt. Csak öleltük egymást és ki nem mondott félelmeink szinte felemésztettek bennünket. Az elmúlt 5 nap maga volt a csoda, ezt mindketten éreztük, és rettegtünk, hogy vége szakad, ha beengedjük a külvilágot. De én tudtam, hogy többé nem hagyom, hogy bármi is közénk álljon, és ez a tudat erőt adott a cselekvéshez.
- Szeretlek Kicsi!  Ne félj, minden rendben lesz. Két nap és találkozunk. Hajnalban indulok, és mire ébredsz, már itt leszek melletted. – a mellkasomba fúrta a fejét, és olyan szorosan ölelt, ahogy csak tudott.
- Igen, minden rendben lesz….de akkor is nagyon nehéz. – a hangja megremegett, sírás fojtogatta. Az álla alá nyúltam, és felemeltem az arcát. Nem tévedtem. A gyönyörű kék szempár könnyekben úszott, és a vonásait fájdalom szőtte át. Lecsókoltam a könnyeit, össze-vissza pusziltam, ahol csak értem, és közben felemeltem a földről. A lábait a derekamra fonta, és a szája az enyémet kereste feldúltan. Megfordultam vele, és egy lépéssel nekitámasztottam az ajtónak. A száját faltam, a nyelvemmel bejutásért könyörögtem, amit azonnal meg is kaptam. Elmélyítettem a csókunkat, és közben a hátát simogattam. Annyira édes, nem tudok betelni vele. Készségesen félrefordította a fejét, hogy egészen átadja magát, és közben a hasamon éreztem, hogy izgalomba jön. Rajtam is feszült már a nadrág, és egy hajszál választott el attól, hogy felrúgjam a terveimet, és visszacipeljem az ágyba ruganyos kis testét, magam alá gyűrjem, aztán egész hétvégén ki se engedjem onnan.
Minden erőmre szükségem volt, hogy véget vessek az élvezetnek. Lassan elhúzódtam, egy apró csókkal zártam le az ajkát, aztán leengedtem magamon, és újra a mellkasomra húztam a fejét.
- Mennem kell. Túléljük valahogy. Én is rettegek, de nem akarom, hogy benned félelem legyen. Semmi nem választhat el tőled. Ugye tudod?
- Igen, mondtad már, és próbálok hinni benne. –válaszolta megtörten – Én is szeretlek. Nagyon vigyázz magadra, és hívj amikor csak tudsz. Ha odaértél, akkor azonnal küldj egy sms-t!
- Küldök sms-t, hívlak, és gondolatban itt leszek veled. – lefeszítettem magamról apró kezeit és nagy nehezen elfordultam tőle. Életemben nem gondoltam, hogy két napra elválni valakitől ilyen fájdalmat okozhat. Azt hiszem ezek szerint én még soha nem voltam szerelmes….

Az út közel 5 óra, és ezt azzal töltöttem, hogy engedtem az emlékeimnek, hogy válogatás nélkül megrohanjanak. Újra átéltem a megismerkedésünket, ahogy először néztem a kék szempárba a mosdó tükrében, és megmagyarázhatatlan vonzódást éreztem iránta. Aztán amikor megtudtuk, hogy kiestünk, és a szemünkkel egymást kerestük ismeretlenül is, majd az eufóriát, hogy csapatként folytathatjuk. Abban a pillanatban odafordultam, és ölbe kaptam, minden előzmény nélkül, és ő olyan magától értetődően fonta a nyakam köré karjait, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon.
Az első heteket, amikor nem értettem, hogy mi történik velem. Hogy miért akarok állandóan a közelében lenni, miért van hiányérzetem, ha nem vagyunk egy légtérben. Hogy szerettem az első, közös lakást a fiúkkal, amikor még minden olyan egyszerű volt, pedig sodort minket az élet ezerrel.
Aztán a végét, a kiesésünk utáni heteket, amikor rettegtünk, hogy hogyan tovább. Az örömöt, amikor kezdett körvonalazódni, hogy együtt maradunk, és a One Direction igazi zenekarrá növi ki magát. A tervezgetéssel töltött estéket, a jövőbe vetett hitünket, mindent átéltem újra.
A félelmet, amikor két lakásba költöztünk, és majd belehaltam a gondolatba, hogy Lou nem velem akar majd élni. Azt a boldogságot, amit akkor éreztem, amikor kiderült, hogy kettesben költözünk, a mai napig a gyomromban érzem, ha eszembe jut.
Az első esténket, amikor olyan zavarban voltunk, hogy azt se tudtuk, mihez kezdjünk magunkkal. Első heteinket, amikor óvatosan közeledtünk egymáshoz. Soha eszembe sem jutott, hogy Louis vonzódik hozzám. Én lopva lestem, ha a szobájában öltözött, és amikor először láttam meg meztelenül hátulról, akkor undorodva vettem észre magamon, hogy teljesen felizgultam.  Annyira összezavarodtam, hogy aznap este leittam magam, életemben először, és másnap csak arra emlékeztem, hogy Lou dugott az ágyba, miután összehánytam magam. Amikor belestem a takaró alá, és kiderült, hogy meztelen vagyok, újra elkapott a hányinger és a rettegés, hogy nem mondtam, vagy tettem-e valamit, amiből kiderül beteges vonzalmam. Félve léptem ki a szobámból, és ő mosolyogva fogadott, két aszpirinnel és egy bitang erős kávéval. Tényleg… soha nem kérdeztem meg tőle, hogy mi történt aznap éjjel. Elmosolyodtam, és megfogadtam, hogyha hazaérek, elmeséltetem vele.
Az utána következő hónapokat, amikor elnyomtam magamban az érzelmeimet, és próbáltam csak barátként viszonyulni hozzá, aztán a turnét, ahol éjjelenként a busz társalgójában éltünk „családi életet” mert annyira hiányoztak a kettesben töltött perceink.
Rám tört az emlék, amikor félve kérdezte meg, hogy elmegyek-e vele nyaralni, én pedig hetekig rágtam előtte a körmömet, mert nem mertem egyértelműen a tudomására hozni, hogy azt az utat kettőnknek vettem. Bora Bora. Az a sziget volt kapcsolatunk fordulópontja. Ott már éreztem, hogy nem csak én vonzódom hozzá. Együtt aludtunk, és mai napig sem tudom, hogy álltam meg, hogy reggel, amikor orbitális merevedését észrevettem, nem rántottam le róla a takarót, és vettem a számba azonnal. Annyira imádom, hogy olyan szemérmes, és magának sem vallja be a dolgokat. Ahogy a bungaló teraszán a zuhanyzóban álltam, alattomos szándékból teljesen meztelenül, úgy nézett, hogy kocsányon lógtak a szemei, és utána elég fura, görnyedt pózban indult befelé jegesteát csinálni. Majdnem utána kiáltottam, hogy a jégből a nadrágjába is tegyen.
Aztán másnap éjjel, amikor a bárból tartottunk hazafelé, ő azt hitte, az ital hatására tepertem le, és csókoltam ájulásig, de ez nem igaz. Mindennek a tudatában voltam, és csak a megfelelő pillanatra vártam. Meg kellett tudnom, hogy ő is érez-e irántam vonzalmat, és úgy gondoltam, ha nem, akkor ráfoghatom az italra a ballépésemet, és talán megmenthetem a barátságunkat.
De olyan finom volt, olyan kezes, és odaadó, hogy majdnem elfajultak a dolgok. Az ital rontott a helyzeten, mert nehezebben kontrolláltam magam. Kis híja volt, hogy nem tettem a magamévá ott, a homokon.
A másnap…. rémemlékeim egyike. Ébredés után néztem tiszta arcát, békés álmát, és megundorodtam magamtól. Úgy éreztem, kockára teszem a barátságunkat azzal, hogy egy kétes kimenetelű szerelmi viszonnyá alacsonyítom. 17 évesen annyira másképp képzeli az ember az életet. Akkor hittem benne, hogy a jó döntést hoztam meg, és véghezvittem eleve elvetélt ötletem. Aztán amikor visszamentem a bungiba, és Louisnak csak hűlt helyét találtam, összeomlottam, és két napig bőgtem, mint egy óvodás. Végiggondoltam az érzéseimet, letisztáztam, hogy ez nem pusztán múló szexuális kíváncsiság, hanem jóval több ennél. El akartam neki mondani, és megkérni, hogy próbáljuk együtt kitalálni mi zajlik bennünk, de olyan mély sebet ejtettem rajta, hogy nem állt velem szóba hetekig.
Akkor tudatosult bennem, hogy a fiúk is levették a viselkedésünkből, hogy mi nem csak barátok vagyunk, de nem gyűlöltek meg érte, csak engem azért, mert megbántottam Louist, aki tényleg nem érdemelte meg.
Amikor végre kiszedtem Zaynből, hogy Lou hazautazott az anyukájához, gondolkodás nélkül ültem fel a vonatra és mentem utána. Nem mérlegeltem, annyira elsodortak már az érzelmeim, hogy minden mindegy alapon álltam az ajtóban.
Visszaemlékeztem a csókra, amit azért kértem tőle, hogy megbizonyosodjak róla, tényleg kifordul-e a világ a sarkaiból, ha az ajkunk összeér. És kifordult… A zavarodottságra, amit utána hetekig éreztem. Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy valaki ilyen állati ösztönöket szabadít fel bennem, hogy ennyire birtokolni akarom, hogy legszívesebben elszöktetném, és egy világtól elzárt helyen leélném vele az életem. Időt kértem, és őrlődtem hónapokig. Mai eszemmel már látom, hogy vártam a csodát, hogy elmúlik a vonzalom, és újra egészséges leszek. Valamiféle betegségtudatot okozott a függőség, amit iránta éreztem.
Aztán eszembe jutott Lou kis játéka, ami végre kibillentett az apátiából. Megelégelte a várakozást, és én tálcán nyújtottam neki a megoldást. Bemutattam Elnek, aki első látásra belészeretett (akár csak én, ma már tudom) és úgy nézett ki, hogy alakul köztük valami. Aztán az elmérgesedő állapot, amikor nem tudtam mit kezdeni a dühömmel, és a fájdalmammal, hogy Lou máshoz tartozik. A turné időszaka, amikor bántottam, ahol csak tudtam. Aztán a végpont, amikor elkeseredésemben azt mondtam, költözzünk szét, és ő beleegyezett. Az este, amikor bejelentette, hogy talán Eleanorral kezd új életet. Elöntött az indulat, és olyat tettem, amit máig is bánok. Szinte megerőszakoltam, hogy megmutassam neki, én vagyok az igazi, én kellek neki. Maradandó sérüléseket okoztam, és másnap majdnem eszemet vesztettem. El sem tudtam képzelni, hogy hogyan tovább. És Lou?
Ő átlátott a szitán, rájött, hogy nem csak vele harcolok, hanem magammal is, és megmutatta, hogy ez már eldöntött kérdés. Ha bevallom, ha nem, akarom őt, mindennél jobban.
A beismerést, amikor az ágyában vártam, de megálltam, és nem nyúltam hozzá, hogy bebizonyítsam mindkettőnknek, ez nem pusztán testi vágy. Összeölelkezve aludtunk hetekig, de nem történt köztünk semmi, csak élveztük az áradó érzelmeket. Turné következett megint, ami egy szexuális izgalomban töltött álomnak tűnt csupán. Minden nappal jobban szerettem, végre elfogadtam, hogy egy férfi oldalán találom meg a teljességet. Alig vártam, hogy hazaérjünk, és végre beteljesedjen a szerelmünk.
A hazaérkezésünk utáni este, amikor először közeledtem hozzá szexuálisan, és ő megadta magát. Mindketten teljesen tapasztalatlanok voltunk fiúszex terén, és ő ráadásul olyan zavarba jött minden alaklommal, ha kezdeményeztem valamit, hogy úgy kellett felmosni a padlóról. De aznap este legyőzte a vágy, és olyat tett, amitől most is azonnal felizgulok, ha eszembe jut. Ahogy szó szerint térdre esett előttem, és a szájába vett, azt hittem az a kéj netovábbja. Istenem, az ember mindig azt hiszi, elérte a csúcsot, onnan már nincs feljebb. De ha kisüt a nap, és eloszlanak a felhők, kiderül, hogy számtalan csúcs vár még meghódításra. Én is így voltam Louval és a szexszel. Akkor azt hittem, átéltem a csodát, amit nem űberelhet semmi. Ettől úgy beparáztam, hogy én nem fogom tudni ilyen szinten kiszolgálni őt, kielégíteni a vágyait, mert kevés vagyok hozzá. Úgyhogy haladékot kértem, mert komolyan megijedtem a teljesítménykényszertől. Másnap pedig összeroppant a világunk. Egy félreértés miatt mindketten meg voltunk győződve róla, hogy a másik úgy döntött, nem vállalja a kapcsolatunkat. Ő úgy tudta, összejöttem egy lánnyal, és ezzel jeleztem neki, hogy nem akarok tőle semmit a továbbiakban, holott én csak az ő védelmében cselekedtem, mert megzsarolt a menedzsment. Részemről minden észérv amellett szólt, hogy Lou racionális döntést hozott, és Elt választotta. A családot, a hetero kapcsolatot, az én beteges vonzalmam helyett. Tudtam, hogy nekem nem kell más csak ő, és majd belepusztultam az utána következő napokba. Amikor hazajött Párizsból, és megtudtam, hogy elmélyült a kapcsolatuk, és hogy le is feküdt vele, olyan érzés volt, mintha elevenen tépték volna ki a szívemet. Kivert kutyaként kullogtam el a közös életünkből, félreállva, hogy megkönnyítsem neki a változást. Tudtam, hogy szeret, de azt hittem felülírta a dolgot, és eldöntötte, hogy a szerelem kevés indok az életre.
Olyan hónapok következtek, amire még visszaemlékezni is fájt. Csak a csupasz kín, éjjel, nappal, szüntelenül. Vártam, hogy az idő majd begyógyítja a sebet, de úgy tűnt, az inkább elgennyesedett, és lassan felfal minden élő szövetet. Gyötrődtem. Nem volt nap, amikor könnyebb lett volna. Ha láttam, akkor azért, ha nem, akkor azért aludtam el zokogva esténként.
Aztán a következő turnén, azaz éjszaka tolakodott elő az emlékeim közül, amikor Louis a macskáját kereste, aki nálam vert tanyát ismeretlenül. Akkor láttam meg a tetoválást a mellkasán, ami akkora döbbentet okozott, hogy nem voltam ura önmagamnak. Akkor derült ki, hogy talán mégis van remény, a dolgok nem feketék, vagy fehérek. Amikor magamhoz öleltem, éreztem rajta, hogy gyorsan ver a szíve és a sóhaját is hallottam, mint amikor egy tengerész végre révbe ér, a sok hónapos tengeri út után. Bennem is hasonló érzések kavarogtak, és alig tudtam türtőztetni magam, hogy ne rohanjam le, és ne boruljak térdre előtte, hogy fogadjon vissza. De éreztem, hogy benne is olyan mély sebek tátonganak, amiket nem szabad azonnal lezárni. Idő kell hozzá, hogy megtisztuljunk, és újra kezdhessük, amit tönkretettünk. A hazaérkezésünk utáni este, amikor El hathatós segítségével végre kettesben voltunk, soha el nem múló mosolyt csal az arcomra, ahányszor csak eszembe jut.
Megejtettem életem legnehezebb monológját, szerelmet vallottam neki, és a kezébe helyeztem a sorsomat. Aztán már csókoltuk egymást, olyan szenvedéllyel, ami mindent felperzselt. Törékeny kis teste, ahogy reszket a kezeim között, és megváltásért könyörög. Életem legmeghatározóbb szexuális élménye volt, hogy kiszolgáltam őt. Kielégítettem volna még ezerféle módon, bármit kérhetett volna, de az élet megint közbeszólt. Eleanor érkezett, de talán nem is baj, mert így még egy napunk volt, hogy lélekben felkészüljünk arra, amire nem lehet.
Másnap, miután a fiúknak is tudomására hoztuk, hogy összetartozunk, otthon, a kis lakásunk békés magányában vettem el a szüzességét, pontosan úgy, ahogy álmaimban elterveztem, két éven át. Olyan teljességet, és összetartozást éreztem utána, ami elszakíthatatlan itt a földi létben.  És ez csak öt nappal ezelőtt volt.
A többi csak vágy és vágy és kielégülés, aztán újra perzselő szenvedély, és teljes lelki megnyílás a másik előtt. Nincs már titok, nincsenek ki nem mondott szavak, csak ő meg én, és a szerelem.
Mikor elmosolyodtam, mert megérkeztem a jelenbe, arra eszméltem, hogy egy kamion száguld felém megállíthatatlanul, és kürtjének fájdalmasan bántó hangja szinte szétszakítja a dobhártyámat. A vezető arcát is tisztán láttam már, olyan közel volt. A szája sikolyra nyílt, teljes erővel nyomta a féket, és rettegés ömlött el a vonásain.

                                                   

35 megjegyzés:

  1. Te szemét..Kurva élet..Ez most komoly?! Hogy lehet, hogy ennyire aranyosan kezdődjön és ennyire idegtépően végződjön?! Hogy teheted ezt velem?! Mi?! Uramisten. Imádlak. Nagyon imádlak. Kérlek..ne legyen semmi baja Harrynek..:o Tényleg imádlak és imádom ezt a történetet! Csók; Szasza✌

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi!!!! :(((
      Tudom. Tudom. Megtörtént.
      Remélem megbocsájtjátok majd.... egyszer.

      Imádlak! Köszönöm ! <3

      becca

      Törlés
  2. Nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem, nem és nem. Említettem volna, hogy NEM? Nem, nem lehet vele semmi. Annyira de annyira aranyos rész lett, végigvigyorogtam, szörnyen megható volt ez a Harry szemszög, annyira szerelmesen aranyos, aw. *-*
    De az utolsó bekezdés. NEM!! Nem lehet semmi baj, kérleeeeek.:c
    U.i: Imádlak!!!!!♥ ( és nagyon jó lett, hogy Harry szemszöget hoztál.:3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy megnyugtattál, hogy a Harry szemszög nem melléfogás. Valahogy így alakult. Ha hiszed, ha nem, az utolsó bekezdésre egyáltalán nem készültem, csak úgy jött.

      Nem mondhatok semmit, de remélem velem maradsz!!

      Én is Imádlak!!

      becca

      Törlés
  3. Úristen! Hello ácsi, az aranyos szerelmes monológ és a halál eset/halál közeli élmény nem igazán illik össze. What the fuck are you doing?? Seriously! This is not good. Ha Harry meghal nem leszünk ám jóban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mary-Ann!

      Sajnos az élet pont ilyen. Soha nem tudhatod, melyik pillanatban történik valami kiszámíthatatlan....
      Nem, nem jó, de megtörténik....ez mindig nagyon nehéz.

      :((

      Remélem itt leszel még velünk.
      Puszi: Becca

      Törlés
  4. Atyaég, Becca!
    Az egész rész maga az aranyosság és a szenvedély, majd az utolsó bekezdés ilyen rosszul végződik?:/ Hajaj, dráma, dráma, dráma...
    Egy újabb csavar a történetbe...
    Imádtam, és jó volt végre Harry szemszögéből olvasni... Végre megtudhattuk mit érzett, s gondolt Ő is, igaz nem annyira részletesen, mint Lou-nál, de ez is valami.
    Úristen, Becca, szó szerint tátva maradt a szám a végén, és csak nyekegni tudtam azt a szót, hogy "Ne".
    Siess, oké?! Siess a rohadt életbe... (Bocsánat a káromkodásért, de ez a rész követeli azt.)
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Naomi!

      Sietek, rohanok, de ez a hét kicsit zűrös. Igyekszem hétvégére hozni a kövit!

      És remélem nem vágtok ki vele az ablakon....:(((
      Puszillak: Becca

      Törlés
  5. Ez, de cukin kezdődött. Remélem Harry-nek nem lesz semmi baja. Alig várom a következő részt" :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Macy!

      Igen, Harry visszaemlékezése engem is meghatott, mikor írtam.
      Remélem a folytatást is megvárjátok...:

      Puszi: Becca

      Törlés
  6. Uhh.. szóval azt hiszem, sokk hatása alatt állok.
    Ahogy olvastam, minden egyes mondtad után egyre jobban elérzékenyültem.
    Harry szemszögéből átlátni az egész kapcsolatukat szokatlan volt, de zseniális. Az, hogy megismerhettük az érzéseit már a kezdetektől, sok - eddig megválaszolatlan - kérdésre adott magyarázatot. Lehet, hogy már unsz, de - ez a rész is csodás lett!
    És az, hogy a végén jött az a kamion, teljesen váratlanul ért. Olyan hihetetlenül jól megoldottad, hogy az emlékeiből hirtelen hogyan került vissza a valóságba, hogy egy pillanatig fel sem fogtam mi történik, aztán mikor eszméltem, csak kikerekedett szemekkel bámultam a képernyőt. Hogy tehetted ezt? Fantasztikus rész lett (mint azt tőled már megszokhattuk), de akkor is..?! Most hogy fogom kibírni az elkövetkezendő pár napot, míg új részt hozol? Hát sehogy! Ez itt a baj...
    Ui.: "Szeretlek Kicsi!" ←hihetetlenül édes. Imádom őket.♥
    Uui.:Téged is imádlak!♥
    Uuui.:Csodás, elképesztő, fantasztikus, bámulatos, lenyűgöző, döbbenetes, fenomenális, rendkívüli, ámulatba ejtő, frenetikus! Mind a rész, mind az írónő...
    Uuuui.:Csak szólok, hogy mostantól minden nap legalább kétszer fel fogok nézni a blogodra és minden egyes alkalommal hüvelyk- és mutatóujjaim keresztezve fogom motyogni : "Légyszi, Becca! Légyszi, légyszi, légyszi..."


    xx Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Silke!

      De aranyos vagy, hogy ennyi időt áldoztál rám! Megmelengette a szívemet a kommented!
      Igen, én is imádom, hogy Kicsinek hívja....valahogy olyan bensőséges és pont illik Lou karakterére ebben a sztoriban.
      Nézz fel legalább háromszor... igyekszem a kövivel, mert elszabadultak az indulatok.

      Puszi: Becca

      Törlés
    2. Holnap péntek! *-*
      Ui.: Visszaszámolok...

      xx Silke

      Törlés
    3. már csak 2 óra, és péntek :P:P

      Törlés
  7. Ne....ne... neneneneneneneneeneneneneneneneeneneneeneneneneneNEEEEEE!!!
    Nem. nem, ez csak egy nagy tál vicc. ez csak egy ilyen poén rész. Majd kitörlöd és mondod, hogy csak vicceltél, jót nevetünk rajta, és hozod a happy részt. És mindenki boldog. Mert boldognak lenni jó. A boldogság a legcsodásabb dolog a világon. Nem a depresszió. A karambol. A halál. A kóma. Ezek mind szörnyű dolgok, amiket senki nem szeret.
    Szóval tudom,hogy csak viccelsz. Mindenki poénkodik mostanság, Dreamy Girl is milyen poénos egy lány, nem? Ő is olyan részt tett fel, hogy mindenki azt gondolja, hogy Harry talán meghal. És most itt vagy te. És nálad is. Nagyon viccesek vagytok, de most már elég lesz ám. Jó poén, meg minden, de na. kérem a happy részt. mert van happy rész. ami nem ez. mert ez egy vicc. ugye? UGYE CSAK EGY KIBASZOTT NAGY VICC?!?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Renee!

      Nem, sajnos nem vicc. Az élet nem habostorta, és előfordulnak nem várt, rémisztő események. Dreamyvel eléggé egy hullámhosszon vagyunk, és teljesen véletlen, hogy mindketten most értünk ezekhez a részekhez....úgy látszik ilyen időszakot élünk.
      Egészen más lesz azonban a folytatás....ebben nem hasonlítunk.

      Köszönöm, hogy itt vagy! Hálás vagyok neked!

      puszi:Becca

      Törlés
    2. De... Dreamy-nél Harry rendbe jött... Azt mondod más lesz a folytatás... Ha... Ha kinyírod Harry-t, akkor nem tudom mit csinálok. Ha...ha...HA MEGHAL HARRY AKKOR ERET VÁGOK KOMOLYAN MONDOM! NEHOGY KINYÍRD! MOST MINDEN OLYAN JÓL ALAKULT!! NEM! NEM TEHETED EZT MEG!! NEM, NEM, NEM!! NEEEEEM!!
      AJJ MÁR MOST SÍROK, PEDIG MÉG NEM IS HOZTAD AZT KICSESZETT KÖVETKEZŐ RÉSZT!!

      Törlés
    3. Kérlek ne sírj!!! :(((
      Annyira sajnálom, hogy elkeserítelek. Várjuk meg a következő részt. Utána ha kell, együtt sírunk? Ok?

      IMÁDLAK!!! Becca

      Törlés
  8. O.o O.o O.o O.o Álljunk meg egy pillanatra!!!! O.o O.o O.o O.o
    Hihetetlenül imádtam, hogy végre Harry szemszögéből is leírtad a történteket és egyszerűen tökéletesre sikerült! <3 Annyira édes ahogy gondolkozik és hatalmas kedvencem volt az elején, amikor Louist kétszer is le"kicsi"zte! :D "Meleg kis testének hiánya..." Ez szerintem olyan cuki! :) "- Szeretlek Kicsi!" Ez a másik!!! :D :3 Ezektől el tudok olvadni! :)
    Nem tudom, hogy direkt csináltad-e, de ha igen, akkor ez is fel van írva a számládra! Direkt hagytad ki a masszírozós részt???!!! :D :D :D Nagyon sokan arra voltunk kíváncsiak és körülbelül csak az nincs benne!!! Ez valamilyen lelki terror rész? Belehalok! Bocsi, hogy értelmetlenül hablatyolok itt össze-vissza, de jó ha tudod, hogy ez miattad van! :D A vége felé járva már egy fajta szerelmes hipnózisban voltam, de Te olyan durván szakítottál ki belőle, hogy épphogy nem sírtam el magam az utolsó bekezdés elolvasása után! Istenem! Hogy fogom én kibírni a következő rész érkezéséig? :( Nagyon várom és most teljesen le vagyok sokkolva! Harrynek pedig ajánlom, hogy vegye elő a kibaszott Forma 1-es tudását és rohadt gyorsan kanyarodjon ki a kamion elől, vagy ha nem, akkor utána még én is megverem!!! :D Imádom a blogod! :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként tudom, hogy nem fog meghalni! :D Meg kell kérdezni Lou-tól, hogy mi történt akkor este, amikor részeg volt és meztelenül ébredt! :D "Elmosolyodtam, és megfogadtam, hogyha hazaérek, elmeséltetem vele."- Harry
      Itt a bizonyíték!!! :D :D :D Megőrültem, bocsánat! :)
      (Most, hogy így leírtam érdekes dolog jutott eszembe! Louis megerőszakolta Harryt? O.o O.o O.o) :D :D XD

      Törlés
    2. Szia Larry!
      ( Készül a frozen folytatás???:O:O)

      Képzeld, arra a masszírozós jelenetre egyáltalán nem emlékszem, amit annyit emlegettek, és elkövettem azt a hibát, hogy nem olvastam vissza,,,,így most is lemaradt. Sajnálom. De majd kárpótollak valahogy.
      Bocsi, ha ez lelki terror lett. Sajnos, egy óvatlan pillanat, és megtörténik a baj...
      Mikor Harry azt tervezte, hogy otthon majd elmesélteti Louval azt az éjszakát, hidd el, nem készült arra, ami utána történt....az ember nem készül ilyesmire, és mindig tele van tervekkel, mert nem tudja, mennyi ideje van megvalósítani őket.
      nem, Lou sosem tenne olyat Harryvel...legalábbis akkor még nem tette volna meg, az egészen biztos!

      Imádlak, és köszönöm a kommentedet, mindig nagy öröm, ha írsz!

      Puszi: becca

      Törlés
    3. :) Persze, már készül.
      Tudom, hogy nem tervezte, csak próbálok valami kapaszkodót keresni, hogy Harry nem hal meg és folytathatják a mézes-mázos életüket. :D
      Gondoltam, hogy Louis ilyet nem tett volna, de hirtelen ez ugrott be! XD :D Sajnálom.
      Egyébként amikor Te írtál a blogomra majdnem sokkot kaptam! Egy ilyen szuper író, mint Te mit keres az én kis blogomon? :D Nagyon szépen köszönöm és hihetetlenül várom a következő részt!

      Törlés
    4. De egy kis husi vagy!!! Ilyen nagy szavak....hogy mit keres egy szuper író a te kis blogodon? Imádom a frozent, és ha nem írod, de sebesen, akkor megverlek!!!

      Törlés
  9. Naneeeeeee!!!! Ezt nem teheted velem!!!! Pedig annyira edesen kezdodott :'( ha tortenik valami Harryvel en fogom ujra elesztenii!!!!! Es kurva gyorsan hozd a kovit ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(((
      Bocsiiii!!!
      Ha hiszed, ha nem ...az utolsó pár sor megírásáig eszembe sem jutott , hogy ez fog történni....számomra is a semmiből termett ott a kamion, ahogy Harry meglátta. Tudathasadás, tudom, de ez van...

      Köszönöm, hogy írtál, hálás vagyok!
      Becca

      Törlés
  10. Mit ne mondjak, nem örültem túlzottan ennek a fordulatnak, de talán úgy gondoltad, enélkül egy idő után ellaposodna a történet?
    Az előző részek nagyjából azonosak voltak, csupa boldogság és szivárvány, de a srácok meg is érdemeltek egy kis nyugalmat. Örültem, hogy beletetted a They don't... című dalt.:) Még mindig kevésnek találtam a többi srác szereplését, de ez a te dolgod. És ügyesen eleget tettél azon olvasói kéréseknek, hogy Harry szemszögéből is legyen pár rész. Tetszett a visszaemlékezés, a vége meg hát... nem várt fordulat. Valahogy sejtem, mit fogsz kihozni belőle, de az is lehet, hogy tévedek.

    Minden esetre sok sikert a folytatáshoz. Akkor a továbbiakban nem számíthatunk a valóságból vett utalásokra, mint eddig, hiszen Harry nem szenvedett balesetet, amennyire én tudom.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia régen látott Valerin:)

      Nem, nem szenzációhajhász célokkal tettem bele ezt a fordulatot, sőt egyáltalán nem is terveztem. Jött, és megtörtént.
      Ez a történet eddig sem tükrözte teljesen a valóságot, csak voltak részek, amihez onnan merítettem, de úgy, ahogy én láttam, vagy szerettem volna látni. És hogy mi lesz a folytatás?
      Hétvégére kiderül....
      ha lesz időd, kérlek majd jelezz vissza mit szóltál hozzá, mert nagyon kíváncsi vagyok !!!

      xxxBecca

      Törlés
  11. Ha kinyírod Harryt én is kinyírlak. Sejtettem h ez lesz már az elején amikor elkezdett kalandozni az emlékek között. Gondoltam h annyira bele merül h nem figyel az útra. És számomra Louis szavai búcsúzásnál nagyon sokat sejtető volt. Megcsapott egy érzés... Egyébként nagyon jó rész lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÚÚÚ megijesztesz!!
      egy írónak a legnagyobb félelme, hogy elpártolnak az olvasók... ma rettegve néztem a feliratkozókat, hogy megfogyatkoztak-e.
      Ki kell tartanotok a folytatásig, és csak utána dönthetitek el, hogy megkegyelmeztek-e nekem.
      Köszönöm a dicséretet, és sietek a kövivel.

      xxxBecca

      Törlés
  12. Neeee!! Istenem, Hazza! :( A utolsó mondatokat olvasva lefagyott a mosolyom... Erre nem számítottam! Minden tökéletes volt, annyira édes volt Harry szemszöge :) És én is kíváncsi vagyok, hogy mi történt azon az éjszakán, nem csak Hazza! ;)
    Szomorú vagyok... és a kövi részig az is maradok, mert előttem van, ahogy a kis göndör... jajj, sírni fogok... :'(

    Imádlak, puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még téged is meg tudlak lepni, akkor van itt mit sertepertélnem ...
      Szomorú vagy....de azért az tudod, hogy odaát nálad ez gyakrabban előforduló érzés, mint itt nálam a rózsaszín világban.

      Én is kíváncsi vagyok, mi történt akkor éjjel, mert képzeld, még egyikük sem mesélte el nekem sem!!! Kis undokok!!

      puszi: ( nem fogok aludni a képtől, amit adtál :P:P)

      Törlés
  13. Szia!Nagyon jó a blogod!Remélem Harrynek nem lesz semmi baja kérlek siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dreamy Girl:) ( ugye tudod, hogy van ilyen névrokonod:P)

      Köszönöm a dicséretet, sietek a kövivel, és remélem az is elnyeri tetszésedet!!

      :) Puszi: Becca

      Törlés
  14. Istenem ez a valami fantasztikus volt!De itt abba hagyni????? Mért kell kínozni??????Kérlek siess a részel !!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a blogíróknak ez a mániájuk, hogy az izgalmas részeknél hagyják abba..... de ha nem így tennénk, nem jönnétek vissza :)

      Sietek, sietek!

      Puszi: Becca

      Törlés