2014. augusztus 8., péntek

XLV. Fejezet


Sziasztok drága Olvasóim!

Hát ez a nap is elérkezett....
Itt a folytatás. Egész héten izgultam, nem hagytok-e faképnél az előző rész után. De még itt vagytok, sőt! Köszöntöm az új feliratkozókat és a "csendes" olvasókat is:)
Remélem ezután a rész után megírjátok, mi a véleményetek, ha már az előző után kaptam hideget-meleget. Ne hagyjatok kétségek között!!!
Kellemes olvasást, és jó hétvégét mindenkinek!
Puszillak Benneteket, és találkozunk a SZIGETEN!!! :))

xxx Becca



LXV. Fejezet




Egy hosszú, hosszú alagút és a végén olyan erős fény, ami elvakít. Csak ezt láttam magam előtt. Hirtelen nem is tudtam, hogy hol vagyok….
Aztán eszembe jutott, hogy egyszer Londonba mentünk apámmal, és ezen az alagúton hajtottunk keresztül. Jártam már itt, csak akkor nem én vezettem. Előkotortam a napszemüvegem a kesztyűtartóból, és mikor kiértem a fényre, lehúztam az ablakot. Gyönyörű idő volt, és ez a kedvemen is javított egy keveset.
Még mindig remegtek az izmaim az adrenalin-lökettől, ami akkor ért, mikor majdnem frontálisan karamboloztam egy kamionnal. Az utolsó pillanatban rántottam el a kormányt, és szerencsémre a szembe jövő oldal leállósávján el tudtam kerülni az ütközést. Utána lefékeztem, lassan áthajtottam a saját sávomba, aztán az első pihenőhelynél ittam egy kávét, és megpróbáltam ráncba szedni magam. Nagyon megijedtem. Nem is attól, hogy összetöröm magam, vagy esetleg meghalok, hanem attól, hogy Lou akkor egyedül marad. Megígértem neki, hogy minden rendben lesz. A szavamat adtam, amit be kell tartanom. Nem engedhetem, hogy az érzelmeim, vagy az emlékeim annyira hatással legyenek rám, hogy nem tudok odafigyelni a vezetésre. Az út további szakaszára bekapcsoltam a rádiót, és együtt énekeltem vele.
Dél is elmúlt már, amikor megérkeztem Holmes Chapelbe. Ez az a kisváros, ahol semmi sem változik. És én pont ezt szeretem benne. Az állandóságot, az otthont jelenti számomra.
A házunk elé kanyarodtam, és lassan kászálódtam ki az autóból. Elgémberedtek a végtagjaim, és megfájdult a derekam, mint mindig, ha sokat vezetek. Felnéztem az ablakokra, és láttam, hogy az emeleten épp akkor hullott vissza a függöny. Pár másodperccel később kivágódott az ajtó, és anyu robbant ki rajta. Már repült is felém. Alig tudtam elkapni, olyan elánnal ugrott a nyakamba.
- Kisfiam! Édesem! De jó, hogy itt vagy. – össze-vissza puszilt, az arcán könnyek záporoztak, és olyan erősen ölelt, hogy kiszorította belőlem a szuszt.
- Szia anyu! Én is örülök, hogy itthon vagyok. - csókoltam, ahol értem. Nagyon régen nem volt ilyesmire alkalmunk.
- Hogyhogy hazajöttél? És miért nem szóltál? Legalább telefonálhattál volna.
- Csak tegnap derült ki, hogy el tudok még szabadulni a turné előtt, és annyira megörültem, hogy el is felejtettem telefonálni. Csak siettem, ahogy tudtam, hogy mielőbb itthon legyek.
- Meddig maradsz?
- Hétfő hajnalban vissza kell mennem.
- Az két nap! Két teljes nap!- örvendezett, és még mindig nem engedett el. Hagytam, hogy csüngjön rajtam, ameddig csak akar. Igazából pont erre vágytam, mielőtt belekezdek jövetelem valódi okába.
Pár perc múlva, mikor már a szomszédok is kezdtek előbotorkálni, hogy megnézzék mi történt,
 (mondtam, hogy kisváros, itt minden hírértékű, pláne az, ha valakihez messziről érkezik vendég…)  anyu végre elengedett, és becibált a házba, nehogy az emberek elkezdjenek faggatni, mert akkor az első napunknak annyi is.
Apu a hátsó udvaron épp a benzinmotoros fűkaszával birkózott, és káromkodott, mint egy kocsis. Mikor felnézett a hátsó ajtóra, először nem is vett észre, visszafordult a gép fölé, megrántotta a zsinórt, és amikor nem történt semmi, eleresztett még egy cifra szitoksorozatot. Aztán megállt, koncentrált, újra felnézett, és amikor rájött, hogy nem hallucinál, tényleg én állok ott, eldobott mindent és hozzám sietett. Suta férfiölelésben forrtunk össze, és egymás hátát lapogattunk percekig. Mennyivel egyszerűbb ez a nőkkel, akik nem próbálnak másképp viselkedni, mint amit ösztönösen éreznek. Ez a nagy, férfias megjátszás egy csomó érzelemtől fosztja meg az embert. Ezért aztán odafordítottam az arcom, és jól összepusziltam aput, ahol csak értem. Meglepődött, de aztán ő is viszonozta, és amikor kibontakoztunk egymás karjaiból, elmorzsolt egy könnycseppet. Én meg úgy csináltam, mintha nem vettem volna észre.
Anyu a kedvencemet főzte, kukoricás rizottót, és isteni csokis muffint sütött. Amíg elkészült a kaja, mi apával rendbe szedtük a fűkaszát, ami végül megadta magát, és döcögve beindult. Lenyírtuk a füvet a ház előtt, és közben váltottam pár szót a szomszédokkal, akik mind gratuláltak a naaagy, nagy karrieremhez. Szerintem egyikük sem látott még egy klipet sem a zenekartól, de azt mindenki tudta, hogy a kis Styles, baromi híres lett.
Ebéd után kiültünk a hátsó teraszra, és anyu isteni almás limonádét csinált. Még mindig emlékszik, mit, hogyan szeretek. Üldögéltünk, és semmitmondó beszélgetésbe merültünk. Nekem azon kattogott az agyam, hogyan kezdjek bele a mondandómba, nekik meg szerintem azon, hogy mikor rukkolok elő jövetelem valódi okával. Jól ismernek mindketten, kizárt, hogy ne érezték volna, hogy van valami a háttérben. Egy félórás időhúzás után apu előrehajolt a hintaágyban, a térdére könyökölt és megszólalt.
- Kisfiam! Én nem bírom tovább. Ne húzzuk az időt, az sose jó. Elő a farbával, essünk túl rajta! – tudtam, hogy itt a vége, most kell elmondanom, de szögesdrót nőtt a torkomba hirtelen.
Anyura néztem, aki bátorítóan mosolygott rám, átnyúlt, és megszorította a kezem.
- Kicsim! Akármi is az, mondd el! Tudod, hogy velünk bármit megoszthatsz.
- Őőőő. Khmm. Szeretnék elmesélni nektek valamit. Lehet, hogy elsőre nem fogtok neki örülni, vagy az is lehet, hogy mérgesek lesztek miatta. De kérlek, hallgassatok végig, és utána beszéljük meg a dolgot. Minden kérdésetekre válaszolok, és mindent megmagyarázok. … -sóhajtottam egyet - Nagyon nehéz ez most nekem, ezt vegyétek figyelembe lécci….- csak bólintottak mindketten, és kíváncsian néztek rám. Félrefordítottam a fejem, mert eleinte képtelen voltam a szemükbe nézni.
- Az elmúlt két év elszállt mintegy pillanat, és én nagyon hálás vagyok nektek, hogy lehetővé tettétek számomra, hogy valóra váltsam az álmaimat. Minden úgy alakult, mint egy mesében. És most még annál is boldogabb vagyok, mint amit valaha reméltem az élettől, mert végre társra találtam. Olyan társra, amilyenre mindenki vágyik. Nagyon szeretem őt, teljes szívemből, és remélem, hogy ti is elfogadjátok majd, akkor is, ha most nem fogtok felhőtlenül velem örülni. – mire ezt végigmondtam, és felnéztem rájuk, anyu összefont karokkal, teljesen bezárkózva dőlt hátra a hintaágyban, és apu is elég furcsán méregetett, a kezeit tördelve. Láttam rajtuk, hogy komoly erőfeszítések árán állják csak meg, hogy közbeszóljanak, de próbálják magukat tartani a kérésemhez. Az arckifejezésükből és a testbeszédükből viszont az derült ki, sejtik mit, vagyis kit fogok mondani ezután a bevezető után, és az, hogy nem boldogok tőle, nagyon enyhe kifejezés. Kicsit megdöbbentem, ennél sokkal elfogadóbbnak hittem a szüleimet. Lou édes arca lebegett a szemem előtt, szeretetteljes, tiszta lénye, és ettől megacéloztam magam, a szemükbe néztem, és hangosabban folytattam.
- Beleszerettem Louisba. Halálosan. Ő az életem. – éreztem, hogy ki akarnak csordulni a könnyeim, de nem engedtem nekik. A boldogságomat nem ronthatja el az sem, ha a szüleim meggyűlölnek érte, hogy meleg vagyok, és elfordulnak tőlem. Bármit feláldozok, és ezt már sokszor végiggondoltam magamban. Mégis, a közeledő fájdalom érzése megbénított. Nem akartam elveszíteni őket.
Nem tudtam többet mondani, egyszerűen elfogytak a szavak. Csak vártam, hogy ők mondjanak valamit, akkor is, ha az olyan lesz, mintha kitépnék a szívemet. Apu a kezeit morzsolgatta, de anyu teljesen ellenségesen méregetett.
- Azt mondtátok, bármit elmondhatok. És arra tanítottatok, hogy ha nem értem a másikat, akkor kérdezzek. Hát most kérdezzetek! – még tovább tartott a csend, és egyre nőtt a feszültség.
- Nincs egyetlen kérdésetek sem? Esélyt sem adtok? – kezdett elfúlni a hangom. Végül anyu nem bírta tovább. Leengedte a karjait és előrehajolt. Beszívtam a levegőt, és bent is tartottam, ahogy Lou szokta, ha stresszel.
- Miért most? –csak ennyit kérdezett.
- Nem tudom anyu, tényleg nem tudom. Egyszerűen így alakult….
- Ezt nem hiszem el. Hatalmasat csalódtunk benned fiam! – szólt apu elég halkan ahhoz, hogy tudjam, nagyon haragszik rám.
- Sajnálom. Ez nem az én döntésem. Nem okolhattok valamiért, amibe nincs beleszólásom.
- De van! – emelte fel a hangját anyu – Igenis van. Arra, hogy gyáva vagy, és így viselkedsz, nincs mentséged!



29 megjegyzés:

  1. IMÁDLAK, IMÁDLAK, IMÁDLAK! ♥
    Na megyek elolvasni, hogy utána rendesen kommenteljek! ^^


    xx Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elolvastam, szóval...
      MICSODA? Gyáva? Miért gyáva? BECCA! Hogy lehet ITT abbahagyni? HOGY TEHETTED? :ooo
      Sajnálom, kellett egy "pár" perc, hogy lenyugodjak. Szóval, kezdem elölről...
      Ahogy elkezdtem olvasni, el sem hittem, hogy "fény az alagút végén"... Az volt az első gondolatom, hogy te biztosan nem így írnád le, ha Harry (vagy bárki más) meghalna. Te egy akkora érzelmi töltetet pumpálnál bele, hogy még 2 óra múlva is bőgjek, mint egy négy éves, akit először hagytak az oviban... És nem kellett kiábrándulnom, amit nagyon-nagyon köszönök. (Végül is most azt köszöntem meg, hogy ilyen fantasztikus írónő vagy, de nem lényeg...)
      Aztán Anne beleugrott a nyakába, Harry kifejtette a véleményét a "nagy, férfias megjátszásról", aztán megpuszilgatta az apuját.→Aranyoooos!
      "És most még annál is boldogabb vagyok, mint amit valaha reméltem az élettől, mert végre társra leltem." Na itt szorult el a torkom és gyűltek könnyek a szemembe. (Sajnálom, de hihetetlenül beleélem magam, mellesleg éppen John Legend-től az All of me-t hallgattam, ami -nekem- kimondottan "sírós szám".)
      Aztán mikor Anne zárkózottan ült, keresztbe tett karokkal, Harry apuja pedig halkan, mérgesen azt mondta : "Ezt nem hiszem el. Hatalmasat csalódtunk benned fiam."... Na hát mostanra már teljesen kétségbeestem.
      "- Sajnálom. Ez nem az én döntésem. Nem okolhattok valamiért, amibe nincs beleszólásom.
      - De van! – emelte fel a hangját anyu – Igenis van. Arra, hogy gyáva vagy, és így viselkedsz, nincs mentséged." →Kétségek között hagytál! Alig bírom felfogni... Gyáva? De miért mondja Anne, hogy gyáva? Miért gyáva? És hogy viselkedik? Milyen az az így? Azért mérges, mert Harry el merte mondani? Vagy mert ilyen későn mondta el? Vagy mert így mondta el és nem csak tényszerűen közölte?
      Miért, Becca? Mondd! Miért?
      Ui.: Remélem mondanom sem kell, hogy fantasztikus volt?! De azért elmondom, nehogy véletlenül elfelejtsd vagy kétségeid támadjanak...
      Te vagy az egyik -ha nem a- legcsodálatosabb írónő, akitől valaha olvastam. És ugyan ebben a fejezetben nem volt Larry, mégis egyre és egyre jobban beléjük szeretek. Ahogy a történetedbe is. Minden egyes fejezet után azt hiszem, hogy már nem tudom jobban szeretni ezt a sztorit... aztán pár nap múlva meghozod a következő fejezetet és rá kell jönnöm, hogy: de, ennél még ezerszer jobban is tudom szeretni a More Than Friends-et.
      Uui.: Ugye tudod, hogy hétfőn 00:01-kor már itt leszek és az új fejezetért fogok imádkozni...?!
      Uuui.: Csodás, csodás, csodás!

      xx Silke

      Törlés
    2. Szia:))
      Hát hogy én hogy imádlak, arra nincs szó! Ki az, aki képes ennyi időt rászánni egy kommentre, és ennyire kedves, és felemelő dolgokat ír bele?
      Hihetetlenül jól esett, többször is elolvastam.
      Sírtál? - ne haragudj, de ha valakit sikerül megríkatni, az egy blogolónak a legnagyobb dicséret!
      Ugye, hogy Harry mennyire cuki? Imádom őket, akárcsak Te!
      A következő részből, ígérem minden kérdésedre megkapod a választ!!

      Millió puszi: Becca

      Törlés
    3. Ugyan! Ez nekem egyszerűen nem fáradtság. Csak írom, amire gondolok. A kommentjeim hosszát mindig csak az után látom meg, miután közzétettem.
      Örülök, ha a szavaimmal legalább pár boldog pillanatot okozhatok neked!

      Xx Silke

      Törlés
  2. Ránk hozod a frászt. Az a szerencséd hogy most él Harry :D De most van más is. Mi az hogy nem fogadják el a fiukat? Hmm. Affene a szájukat :D
    De amúgy imádom. Remélem tudod :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mary-Ann! :)
      Az emberi reakciók épp olyan kiszámíthatatlanok, mint maga az élet....
      örülök, hogy szereted, és köszönöm, hogy mindig itt vagy velem! :)

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Mikor megláttam, hogy fent van a rész, hú, annyira megörültem, hogy leírhatatlan, de annyira féltettem Harryt, hogy alig mertem neki kezdeni. Hú, még jó, hogy nem történt semmi baja. De a szülei? Nem, nem lehet, hogy nem fogadják el! Jaj szegény Harry..:c
    Már most várom a kövit, és imádlak!♥ ( már írtam egy csomószor, de mindig úgy érzem, hogy muszáj leírnom mégegyszer :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak!!!
      Reméltem, hogy elnézitek nekem a feszültségkeltést a kamionnal:)
      Igen, Harry szülei nem pont úgy fogadták a hírt, ahogy kellett volna.

      Sietek a kövivel, abból minden kiderül!
      Puszi:becca

      Törlés
  4. GYÁVA? IGEN? MIÉRT GYÁVA? MIIÉRT EZ A KIFEJEZÉS? NEM ÉRTEM!
    HA HARRY SZÜLEI MEGUTÁLJÁK ŐT, AKKOR ESKÜSZÖM KIUGROK AZ ABLAKON! NEM TEHETIK EZT! NINCS HOZZÁ JOGUK! ÉS MI AZ HOGY VAN BELE SZÓLÁSA? KINEK VAN ABBA BELESZÓLÁSA, HOGY KIBE SZERET BELE?! SENKINEK! BULLSHIT AZ EGÉSZ!
    Fhúúú, de mérges vagyok.
    Mondjuk inkább vagyok mérges ezért, minthogy sírjak azért, mert Harry meghalt.
    Ha a szülei megvetik érte, beleugrok a sztoriba és elmondom a véleményem, ami nem lesz túl szép.
    Legalább az anyja fogadja már el! Max egy kicsit mérges lesz, hogy Harry ilyen későn szólt, but who cares?
    Atyavilág, kérlek istenem segíts.
    Becca, imádlak, komolyan, egyszerűen fantasztikus vagy, és mindennél jobban szeretem a sztoriaidat!
    Remélem hamar hozod a kövit, mert tövig rágom a körmöm az izgalomtól.
    xxx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!

      Ki ne ugorj az ablakon!
      Bárhogy is reagálnak Harry szülein, ő eldöntötte, hogy bármekkora árat megfizet, ha kell.
      Köszönöm, hogy ilyen lelkes olvasóm vagy, és mindig megörvendeztetsz a kommenteddel.
      Sietek, hozom, ahogy tudom, de Sinistert kell fordítanom a hétvégén.

      Puszillak! Becca

      Törlés
  5. Wow. Annak nagyon örülünk, hogy Harry él... De az, hogy a szülei így reagáltak... Hát ez nagyon szégyenletes. A saját fiuk, el kéne hogy fogadják mindenestül, úgy, ahogy van. Most csalódtam bennük... Olyan jól indult.
    Remélem valahogy mégis csak elfogadják Hazz-t, hisz' az a minimum szerintem.
    Imádom, hogy mikor elkezdem olvasni az írásodat, mintha hirtelen egy másik univerzumba lennék, mely lassú, részletes, és mindenképpen izgalmas. Nem szeretném, hogy vége legyen. :( De egyszer mindennek vége van...
    Hozd hamar a kövit, mert szeretném a távoli, általad létrehozott világ eseményeit továbbolvasni. Kérlek.
    Pusy: Naomi Greg xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Naomi!

      Örülök, hogy szereted a világot, amiről írok. Néha úgy érzem, nagyon kilógok a sorból a többi bloghoz képest, mert az én sztorimba nem férnek bele azok az izgalmas dolgok, amik egy teljesen a valóságtól elvonatkoztatott történetbe. De nekem még mindig ez megy a fejembe, és élvezem, hogy leírhatom, a valódi életük általam elképzelt változatát.

      Még elég sokáig nem lesz vége, hogy a jelentől még közel két évnyire vagyunk ;)
      Amíg el nem hal bennem a sztori, addig írom rendületlenül!

      Puszi: Becca

      Törlés
  6. Nagyon megijesztettél, de reggel végre megnyugodhattam egy kicsit, aztán jöttek a szülők... Erre ismét nem számítottam! Utálom az ilyet, de sajnos elég sokszor előfordul. Nagyon sajnálom Harryt, és remélem, hogy a szüleiknek is megjön majd az eszük!! Mert ha nem, akkor velem gyűlik meg a bajuk, az biztos!!
    Imádtam, mint minden egyes részt, fantasztikusan írsz! :) Várom a kövit ;)

    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ettől egészen biztos más fordulatot vesz majd a sztori! Tőled reszketnek, mint a pókháló a szélben...

      xxxBecca

      Törlés
  7. NEEEEEE CSINALD EZT VELEM!!!! GYAVA??? HARRY GYAVA??????? A FRANCBAAAA MODT KETSEGEK KOZOTT HAGYTAL!!! Siess a resszel :P XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Muszáj ezt csinálnom, különben miért jönnétek vissza hétről-hétre?!

      Hozom a kövit nemsoká! Puszi:Becca

      Törlés
  8. Az elején megszállt egy kellemes, nyugodt állapot, hogy Harry boldogan énekelget a kocsiban és semmi baja. :) Hihetetlen boldog voltam. Nagyon szépen köszönöm, hogy nem ölted meg! :D Nem tudom miért, amikor olvastam, hogy a szüleivel beszélget, végig Louis szomorú arca lebegett lelki szemeim előtt, ahogy otthon ül egyedül a kanapén. Mikor úgy reagáltak Harry mondanivalójára, ahogy, akkor nagyon sírtam, mert ha a saját szüleid nem fogadnak el olyannak, amilyen vagy, az az egyik legszörnyűbb érzés a világon, tudom. ;( Nagyon remélem, hogy megjön az eszük és nem maradnak ilyen visszautasítok, mert (tudom, hogy csak egy sztori), de kurv@ sz@r érzés, ha a saját szüleid undorodnak Tőled. :/ Ezzel a résszel hihetetlen sok érzelmet kavartál fel bennem, amit nagyon szépen köszönök! :) Nagyon várom a következőt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Soha nem tennék vele olyat. Bőven elég olyan blog van, ahol megnyomorítják, vagy megölik őket....én nem szeretem azokat.
      Amit leírtál, abból az derül ki, veled is megtörténik valami hasonló ( hogy valaki nem fogad el olyannak, amilyen vagy)
      Egyet ne felejts el! Maga vagy a csoda! Egy megismételhetetlen, különleges személyiség, és nem kell megfelelned senkinek! Csak az a dolgod, hogy kihozd magadból a maximumot, és elérd a céljaidat. Ha valakinek nem tetszik, aki vagy, akkor valószínűleg saját magával is elégedetlen. Próbálj nem foglalkozni a dologgal. Csináld azt, ami neked örömöt okoz, és mosolyogj arra, aki kritizál!

      Puszi:Becca

      Törlés
    2. :) Igen, de már régen nem érdekel. Nagyon szépen köszönöm, hogy így ismeretlenül is ilyen szép szavakkal látsz el és biztatsz, ami hihetetlenül jól esik. :) Nem figyelek már senkire és a sportban vezetem le a feszültségem. :) Köszönöm, hogy "megismerhettelek" és, hogy írod ezt a csodás történetet!

      Törlés
    3. Nagyon jól írsz, úgyhogy abban is kiélheted magad!!! :P:P MOndjuk új frozen rész két naponta ??? Hmmmmmm

      <3<3

      Törlés
  9. Csak nekem van olyan erzesem, hogy a szulei nem amiatt haragudnak ra, hogy meleg, es Lou a baratja? Szerintem... na, szoval a "Miert most?" es a "gyava" szo masra enged kovetkeztetni. De nem mondok semmit, majd a kovetkezo reszbol ugyis kiderul.
    Most nagyon kivancsi vagyok.

    xx, Kylla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kylla!
      Azt nem tudom, hogy másnak is hasonló érzése van-e, de azt igen, hogy a következő részből minden kiderül!!!

      Örülök, hogy itt vagy, remélem velünk maradsz.

      xxxBecca

      Törlés
  10. Wow! Na joo most lefagytam...nem éppen erre számítottam Hazza szüleitől..
    Imádom ahogyan írsz:D kedvenc blog *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hajni!

      De aranyos vagy! Kedvenc blog???? <3<3<3
      Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!
      Következő részből kiderül minden.

      xxxBecca

      Törlés
  11. Drága Becca!
    Kevesebb, mint 3 óra múlva hétfő! ^^
    Várom az új részt. Azt várom már péntek óta. Szóval itt leszek. Siess, kérlek.☺

    xx Silke

    VálaszTörlés
  12. Így megoldani ezt a majdnem karambolt. :-) nagyon tetszik. És az is "jó" h Harry szűlei nem ugornak egyböl a fiú nyakába a hírre. Mert kb. minden 2. történetbe így van. Hú de kíváncsi vagyok, megyek olvasom a többit :-)

    VálaszTörlés
  13. DE aranyos vagy!!!

    Nem listázta nekem a kommentjeidet, most is csak véletlenül találtam rájuk, nagyon restellem!!!

    örülök, hogy tetszenek a részek!

    VálaszTörlés