2014. október 7., kedd

LXI. Fejezet

Sziasztok!

Hoztam egy új részt, hátha ismét feltámad a kommentelési vágyatok, amitől nekem feltámad az írási vágyam, és akkor lesznek még részek, mert ellenkező esetben lassan elmegyünk szünetelni....
Sajnos hetek óta nem tudok hozzányúlni a MTF-hez, bár mindig úgy érzem, megszakadna a szívem, ha meg kellene válnom tőle, de semmi sem tart örökké, ugye?
Pedig még elég messze vagyunk a jelentől, talán lenne még benne muníció....
na majd kiderül, ne keseregjünk előre, fel a fejjel! :)

Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok, és hálásan köszönöm, hogy itt vagytok, olvastok, írtok, pipáltok,,,,,
MINDENT KÖSZÖNÖK!!!

Millió puszi és ölelés: Becca

LXI. Fejezet




Innentől kicsit másképpen álltam a dolgokhoz, és a viselkedésem változása Louisra is jó hatást gyakorolt. Mikor látta rajtam, hogy a körülményekhez képest lenyugodtam, és már nem szenvedek annyira, ő is tudott újra mosolyogni, sőt néha még viccelődött is. Beindult a nagyüzem, a világturné előkészületei folytak éppen, ezért arra sem volt időnk, hogy sajnáljuk magunkat. Egész nap együtt voltunk, táncpróbák, a rendezővel folytatott késhegyre menő viták, ruhaválogatás, fotózások tömkelege és interjúk kifulladásig. Esténként úgy zuhantam be az ágyba, mint egy hulla. Anyu hazament, mert úgy ítélte meg, talán nem vágom fel az ereim, ha magamra hagy. Igaza volt, mert eszembe sem jutott. Mindig a klasszikus „kössük fel magunkat a csillárra” típusú srác voltam, soha nem vágnám fel az ereimet. Az olyan piszkos munka.
Csütörtökön végre láttam a fényt az alagút végén, és nem a filmes változatban, hanem azért mert pénteken utaztunk a négy napos titkos kis sítúránkra. Este izgatottan csomagoltam, de a bepakolandó cuccok fontossági sorrendjén már én is felröhögtem, mikor az ágyra halmoztam őket.
Síruha, meleg cuccok, pipere, telefontöltő, és a halom tetején, a legfontosabb helyen egy köteg óvszer és síkosító. A vigyorom letörölhetetlen volt, amíg mindent beszuszakoltam a bőröndbe.
Nem sokat aludtam, várakozásteljes izgalom vibrált bennem, csak félórákra tudtam elszundikálni. Reggel a kézipoggyász mellé a hónom alá vettem a rózsaszín utazópokrócomat, amitől tudtam, hogy a menedzsment idegbajt fog kapni, de legalább egy apró fricska, ami ellen nem tudnak tenni. Mikor a reptéren megláttam Louist, a kék takaróval a karján, olyan melegség öntötte el a lelkemet, amire nincsenek szavak.

Összekacsintottunk, és teljes megelégedettséggel álltunk be a sorba a becsekkoláshoz. Természetesen nem utazhattunk kettesben, Monica és Derek ide is elkísérnek bennünket. De ezt meg kell szoknunk, hiába is ágálunk ellene. Próbáltunk tudomást sem venni róluk, de ez elég nehéz feladat, mert le se veszik rólunk a szemüket, és nem úgy néznek, mint a testőreink szoktak, inkább úgy, ahogy az idomított kutyájára néz az ember. Mindegy, csak érjünk már oda! Azt az ígéretet kaptuk, hogy mivel a szállás egy kis faház az erdő szélén a hegyekben, közel s távol nem lesznek emberek, ezért a két pitbull nem fog a nap huszonnégy órájában felügyelni, a szállodában fognak lakni, és csak akkor avatkoznak be, ha feltétlenül szükséges. Ezt el tudtuk fogadni, mert bár nem mondtuk ki, mindketten tudtuk, hogy két napig ki se tesszük a lábunkat a faházból, úgyhogy nem lesz velünk sok bajuk, az tuti. Szinte remegtek az izmaim a feszültségtől, annyira izgatott voltam. Lou ott ült mellettem, csak a kezemet kellett volna kinyújtanom érte, és máris ölelhetem, szoríthatom, de nem érhettem hozzá. Éreztem, hogy ő is teljesen rám van hangolódva, minden apró mozdulatot, sóhajt lereagált, vagy letükrözött önkéntelenül. Mikor már elértük a repülési magasságot, felhajtottuk a karfát, mindketten betakaróztunk, végre összesimítottuk a combunkat és megfogtuk egymás kezét.  Elementáris volt az érintés ereje. Minden porcikámon ingerületek százai söpörtek át, a légzésem elakadt, a szám kiszáradt. Az elfojtott feszültség, és a több hetes karantén miatt éreztem, hogy újra könnyek akarnak utat törni maguknak, de elpislogtam őket. Annyit bőgtem már mostanában, mint életemben soha. Most alig pár napunk van, hogy boldogok legyünk, időzített formában. Hiába tudom, hogy ez mennyire embertelen állapot, nem tudok tenni ellene, úgyhogy megfogadtam, kiélvezem, amennyire csak lehetséges. Kicsit olyan volt, mintha egy tengerimalac lennék, akit a gazdái figyelnek az üvegen túlról, ő mégis boldogan tekeri a mókuskereket fáradhatatlanul, és örömét leli benne, ha néha szétrághat egy vécépapír gurigát.
Csak Loura koncentráltam. Felé fordultam féloldalt, ő pedig felém, és egész úton csak néztük egymást. Olyan volt, mint egy álom. Néztem a száját, és elképzeltem, hogy fogom ájulásig csókolni. Felsóhajtottam, mire elnyíltak az ajkai és szaggatottan lélegzett. Felpillantottam, és saját vágyaim tükörképe nézett vissza rám, a csillogó, égszínkék szempárból. Megszorítottam az ujjait, mire a másik keze a combomra siklott, és finoman megszorított. Épp azon agyaltam, vajon látják-e a pitbullok, ha az ölemre húzom a kezét, de mire a rebellis gondolat szárba szökkenhetett volna, meghozták az ebédet.
A kocsiban ami a szállásra vitt, már izegtem-mozogtam, nem bírtam magammal. Másfél órát autóztunk, mire feltűnt a síparadicsom táblája az út mellett. Mikor kiszálltunk, az FBI ügynöknek kinéző fazon előrement, hogy átnézze a kis faházat, nehogy ismét remek felvételek készüljenek rólunk. A hóban állva nem éreztem a hideget, csak az ereimben száguldó forró véremet, a szemem sarkából Louis tébláboló alakját, ahogy beharapott alsó ajkát rágcsálja, zsebre tett kezei a teste mellé szorítva, hogy elfojtsa remegésüket. Óráknak tűnt, mire zöld utat kaptunk. Odafordultam Derekhez:
- Akkor ha minden jól megy, négy nap múlva, délután háromkor találkozunk, mikor indulnunk kell.
- Igen. Reméljük. - válaszolta rezignáltan, és éreztem, hogy idegesíti az egész szituáció. Arra vették fel, hogy kialakítson rólunk egy teljesen idegen, hetero fiúkról szóló képet, nem arra, hogy asszisztáljon egy több napos szextúrához. Pont leszarom, csak húzzanak már a retekbe! A kétajtós szekrénynek kinéző pasi bevitte a csomagjainkat a házba, aztán biccentett, és beszállt az autóba, de mi nem mozdultunk, csak mikor a két idomár is kelletlenül beült mögé, és elhajtottak a jeges úton. Még álltunk egy percig, amíg a kocsi el nem tűnt a kanyarban. Abból jöttem rá, hogy nem is lélegeztem, hogy hatalmas sóhajjal kiengedtem az elhasznált levegőt. Akkor végre Louisra néztem, ő is felém fordult, és kipukkadt belőlünk a nevetés. Érte nyúltam, magamhoz rántottam, felkaptam, és megpörgettem. A nyakam köré fonta a karjait, a száját az enyémre tapasztotta és szinte morgott, mire sikerült behatolnia a nyelvével, és szenvedélyes tempóra váltva simogatni kezdte az enyémet. Kis lázadás volt ez, hogy nyílt terepen csókolóztunk, de annyira szükségünk volt a tudatra, hogy még mindig a saját életünket éljük, hogy ettől éreztük magunkat szabadnak.
Mikor leengedtem magamon, és a lábára állítottam, a kezem után kapott, és húzni kezdett befelé. Alig csukódott be mögöttünk az ajtó, máris nekem ugrott, az ajka az enyémet kereste feldúltan, és tépte, rángatta a ruháimat. Mosolyogva engedtem, hogy lecibálja a kabátomat, aztán a pulcsimat, amihez készségesen emeltem a kezemet, hogy segítsek. Lenyúltam, hogy lehúzzam a csizmám cipzárját és fél lábon ugráltam, mire sikerült elhajítanom a szoba sarkába. Lou már az övemet csatolta ki, és mire feleszméltem, anyaszült meztelenül álltam a hideg járólapon.
- Mmmm… - szinte dorombolt – IGEN! Pontosan így akarlak látni a következő négy napban! – morogta, és finom kis ujjai már a mellkasomon garázdálkodtak, az őrületbe kergetve.
- Igen? És te? Így maradsz, felöltözve, míg én kockára fagyok a sípályán, szín pucéron?
- Ki mondta, hogy kiteheted a lábad a házból? – kérdezte mesterkélten, miközben iszonyatos lassúsággal levette a kabátját, kibújt a magas szárú tornacipőjéből, és kigombolta a nadrágját. Eddig bírtam. Térdre vetettem magam előtte. Már nem éreztem a hideg követ, nem hallottam a hangját, csak a fülemben dübörgő véremet, és nem akartam semmi mást, csak nekiesni. Felnéztem rá, a pillantásommal könyörögtem, hogy szánjon meg végre. A szemében a vágy szinte az őrülettel vetekedett, ahogy tenyerébe vette az arcomat, és csak nézett. Aztán lehajolt, egy lassú, izgató csókot adott, közben letolta a nadrágját az alsójával együtt és kilépett belőle. Mikor felegyenesedett, és megláttam a tavaly karácsonyra tőlem kapott, rénszarvasos pamut térdzoknikat, majdnem felnevettem, ha képes lettem volna bármire azon kívül, hogy ellazítsam a számat, ahogy az állam alá nyúlva lassan az ajkaim közé hatolt kőkemény, feszülő péniszével. Úgy nyögtem, mintha fájdalmat okozna, és ez majdnem fedte is a valóságot, mert a golyóim összezsugorodtak, az alhasam görcsölt, és a farkam úgy lüktetett, mintha le akarna szakadni. Kizártam mindent, csak rá figyeltem, ahogy mélyen a torkomig nyomakodott, ott megállt, és várt. Éreztem, ahogy megremeg a számban, és tudtam, ha most megmoccanok, vagy csak a nyelvemmel megsimogatom, azonnal elélvez. Aprókat nyögött, amitől nekem mindig meglódul a vérem, és a nevemet nyöszörögte.
- Harry! … Meg ne mozdulj! –  figyelmeztetett kétségbeesetten. Próbáltam betartani az utasítást, de a nyelési inger nagy úr. Képtelen voltam megakadályozni, hogy a torkom összehúzódjon. Lou felkiáltott, a csípője előrelendült, a teste megfeszült. Az ujjai a kötött sapkára tapadtak, amit elfelejtettem levenni a nagy kapkodásban, és tiszta erőből rányomták a fejemet épp megránduló szerszámára. A számat megtöltötte forró magja, és én hálásan nyögve nyeltem, fuldokolva.
Mikor véget ért a pulzálás, elhagyta az ereje, és a karjaimba omlott. Zihálva fúrta a fejét a nyakam hajlatába.
- Ne haragudj! Annyira sajnálom. Én… - Magyarázkodni akart.
- Sssss Kicsi! Édesem! Semmi baj. Ez így volt tökéletes. Az, hogy ennyire kívánsz, számomra a legszebb vallomás – Csókolgattam a fejét, és simogattam a hátát a meleg, kötött pulóveren keresztül, amit eddig nem sikerült levennie. Elcsitult a légzése, és én az idők végezetéig így maradtam volna, ha nem érzem, ahogy megfeszül a kis test minden izma, aztán apró nyögés, majd az ujjai a farkamra fonódtak, amitől a gerincem hátrahajlott, a fejem tehetetlenül a lapockáim felé vette az irányt, és a combjaim elmozdultak, hogy nagyobb teret engedjenek a kényeztetésnek.
- Lou! – A nevét nyögtem, és a hangom könyörgő volt. Ő is tudta, min megyek keresztül, alig pár perce történt vele ugyanez, így hát megértő morgással lecsúszott az ölemből, a földre hasalt, és széttárt combjaim közé hajolt. Utolsó erőtartalékaimat kihasználva felemeltem a fejem, és lenéztem. A türkiz szempár nézett vissza rám. Megrebbentek a szempillái, mikor a farkam hozzáért az ajkához. Megnyalta a száját, aztán lassan engedett magába, centiről-centire. Úgy gyűrűzött bennem a kínzó gyönyör, ahogy az ajkai befogadtak. Mire elértük a végpontot, úgy ziháltam, mint egy fuldokló.
Akkor a tenyerébe fogta a golyóimat, masszírozni kezdte, az ajkával megszorított, és szopni kezdett. Lassan, őrjítően. A cuppogó hangok, a látvány, ahogy előttem feküdt, formás kis feneke meztelenül kellette magát a pulóver széle alól kikandikálva, olyan mérhetetlenül izgató volt, hogy nem telt el két perc, mikor kiszakadt belőlem egy mélyről jövő, hatalmas nyögés. - Kicsi! – csak ennyit mondtam, mire erősebben szorítottak az ajkai, én pedig a szájába lövelltem. A kéj hullámokban öntött el, az izmaim vele együtt feszültek meg és lazultak el, amíg vissza nem tértem a földre, és ki nem nyitottam a szemem. Még mindig ziháltam, mikor Louis felemelkedett és az ölembe bújt. Átölelte reszkető testemet, és erősen tartott.
-  Első menet, nyolc perc az érkezéstől - kuncogott fel, ahogy az órámra nézett. – Nem rossz részidő!
Mindketten felnevettünk, olyan felszabadultan és boldogan, ahogy már nagyon rég.
- És mennyire stílusos!? – igazgattam meg a sapkámat, és simogattam végig eszméletlen jó lábain a térdzoknikig. - Le ne merd venni! Ebben akarlak megdugni! – suttogtam a szájába. Miközben a nyelvemmel utat törtem magamnak. Éreztem, ahogy elvigyorodik.







28 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Én sem igen írtam véleményt az előző részekhez, mégpedig azért, mert nem tudok érdemben hozzászólni. Fáj azt olvasni, hogy valaki ennyire megszívatta őket, és most külön kellett válniuk. Ugyan akkor nagyon szépen beépítetted ezt a történetbe, és kellett valami, ami felkavarja az állóvizet.
    Azt tudnám mondani, hogy úgy érzem, egy helyben állunk, miközben pedig zajlanak az események. Folyton azt olvasom, hogy mennyire vágynak egymásra, mennyire hiányzik nekik a másik, aztán amint lehet, egymásnak esnek, ami szép, cuki, és megzabálom őket, de szeretnék bele valami mást is. Nagyon szeretem ezt a történetet, és amíg csak epekedtek egymásért, a szívem is majd kiugrott, annyira izgultam. Most pedig elolvasom, és arra gondolok, oké, még várok valamire. Ezt az utolsó pár részt csak egyszer olvastam el, amire ritkán volt példa eddig. Szeretném, ha megjönne az ihleted, és valami jót hoznál ki belőle, de mivel három történetet is írsz/fordítasz egyszerre, így nem lesz egyszerű.
    És az is csalódás számomra, hogy hiába vagyok itt, és hívom fel a figyelmed a hibákra, nem hallgatsz rám. Pedig, aki könyvet akar megjelentetni, annak mindenre figyelnie kell. De erről majd a másik oldalon.
    Én nagyon drukkolok, hogy minden rendeződjön, mert ez volt a legelső és a legjobb Larry, amit olvastam, és megszakadna a szívem, ha meg kellene válnom tőle. Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ez most összetörte a szívemet, mert nagyon is figyeltem, de ezek szerint még mindig nem világos számomra, hogy is kellene ezt jól csinálni....
      A történet nem igazán fog már kulminálni, hacsak a valóságban Larry elő nem áll a hírrel, hogy összeházasodnak.... mivel ez a sztori egy picit a valós képeken, az általam leszűrt emóciókból táplálkozik, nem igazán tudom, hogy mi lehetne a nagy áttörtés, de ha szánnál rá időt, és egy e-mailben esetleg megírnád, te hogyan csempésznél bele több mozgalmasságot, azt nagyon megköszönném...
      És akkor, ha felvehetnénk a kapcsolatot, végre addig nyúználak, amíg meg nem értem, mit csinálok rosszul, amire már többször felhívtad a figyelmem!!!
      Kérlek!!!

      <3 Becca
      Az ugyanakkor egy szó, látod van, amit én is észreveszek ;)

      Törlés
  2. Sziaa Becca!
    Amit a történet elején írtál, hihetetlenül megrémített és a frászt hozta rám. Alig bírtam elkezdeni a történetet tényleg annyira bepánikoltam. NEM HAGYHATOD ABBA ÉS NEM SZÜNETELHET. egyszerűen a MTF tartja bennem az életet meg a tanítvány, a megtekintéseid fele én vagyok már körülbelül ötször olvastam újra és újra. Valamelyik nap az egyik barátnőmmel halálosan összevesztem, ugyanis ő állította, hogy Ed Sheeran - Friends dala Ziam, én pedig állítottam, mivel te is ezt írtad, hogy Larry. Ezt nem tudom miért mondtam el csak jól esett. Tényleg az életem részévé vált, szerintem én vagyok az egyik legnagyobb rajongód egyszerűen nem szeretném, hogy abba hagyd. De ugyanakkor megértem, hogy nehéz neked, ha nincs ihlet, meg ugye több blogod is van, úgyhogy nehezen de azt is elfogadnám ha szünet lenne, mert szeretnélek valamennyire támogatni. Ne haragudj, hogy ilyen érzelgős marhaságot írtam, de tényleg így gondolom.
    Ami pedig a rész illeti, imádtam, de melyiket nem?! Olyan volt ez a rész mint amiket nagyon szeretek, ilyen kis nyugis átkötő, ami tényleg kikapcsol. De azt is szeretem ha izgiset írsz. Meg ha durvát. Meg ha erotikusat. Najó mindent imádok, amit írsz, nem is ragozom tovább szerintem irtó tehetséges vagy, sose hagyd abba :)
    XoXo Virág <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Virág!

      Nem akartam válaszolni a kommentekre, amíg nem döntöttem a MTF-ről, vagy amíg nem tudok legalább két új részt megírni.
      Örömmel jelentem, hogy sikerült, sőt, néhány új ötlet is beugrott, úgyhogy egyelőre nem szünetelünk ( nekem is a szívem szakadna meg, ezt jó ha tudod) , hanem hozom az új részeket, és remélem, hogy továbbra is szeretitek őket.

      Minden szavad a szívemet melengeti, ígérem igyekszem rászolgálni a bizalomra.
      Holnap jön a várva várt rész A tanítványba, ide pedig egy-két nap, és teszem fel a folytatást.

      Imádlak!
      Becca

      Törlés
  3. ÁÁÁÁÁ ÚJJ RÉSZ EZT NEM HISZEM EL ÁÁÁÁÁ *_____*

    Basszus haza értem végre ,és természetesen mindig amikor wifi közelébe érek azonnal frissitettelek.:D Nem tudod mennyi örömet szerzel egy ilyen megahiperszuper izgató és egyben embertelenül cuki résszel *-* Már akkor is fangirl rohamot kapok ha válaszolsz a komijaimra nem ,hogy egy ilyen résznél????!!!!! ÁÁÁÁÁ!
    Csak,hogy tudd titokban írok neked a legnagyobb és legveszélyesebb következményeket vállalva ezért a pár sorért !!Szembe nézek anyával :"D De hidd el nekem ,megéri!!
    Nos mielőtt őrültnek néznél közlöm,hogy büntetésbe vagyok :D Ma ugyanis egy brutális őrültséget véghezvittem és hajszálon mulott,hogy kicsapnak az új suliból:D Rohadt ilyesztő volt ,még anyát is behívták :O
    A lényeg ,hogy sikeresen "kimagyaráztam " magamat ebből az idióta helyzetből ,de azért nemvolt egyszerű...
    Sikerült teljesen beilleszkednem képzeld *-* Megtaláltam a tökéletesen nekem való társaságot végre :")

    Szóval vissza térve az igazgatós témához anyu teljesen kiborult....haza hozott a suliból és miután leállt a motor rákezdett erre a tipikus:

    "búcsúzz el a kis barátaidtól kisasszony ,mert most egy ideig nem beszélhetsz velük! Most azonnal lehozod a laptopod,telefonod és tabletedet ! Internetmegvonás!!"

    Szóval amíg Ő a büntetéseimről mesél a nővéremnek ,addig én bebújva az ágyam alá olvaslak tége! :")

    DE NYUGALOM(!!) nem fogok ismét eltűnni,nem követek el ismét ilyen orbitális hibát :c
    Szerencsére megtartottam a régi strapabíró telefonomat ami bár nem olyan,extra hiperszupi ,mint a mostani ,de annyira megteszi ,hogy komizhassak neked csajszi ;) Szóval viszlát modern kütyük nyugodjatok békében anyánál ^^
    És szokj hozzá a hosszú komikhoz! Végre valahára boldog vagyok <3
    És ez jelen esetben csakis neked köszönhető Becca *-*
    Annyira felfoghatatlanul imádom a részt ,hogy az már fáj c: Minden betű ,minden sor .....hiányzott már ez a szexuális feszültség hihihi :$
    Sőt.Az nem kifejezés ,hogy hiányzott :D
    Emlékszem anno egyetlen egy éjszaka alatt olvastam el az összes addig kijött részt....Barátnőm (aki mellesleg még mindig itt van veled és a kezdetektől imád...csak olyan nyuszi hogy nem mer írni neked vagy mit tudom én...ma este felhívom és megiratom vele élete első komiját xdd)szóval ő küldte el nekem ,hogy olvassam el mert megéri (még hogy megérte...az nem kifejezés!) Így hát este kilenctől hajnali négy-ötig olvastalak...elzsibbadt a karom,lefagytak az újjaim , már fájt a szemem ,de képtelen voltam letenni :") És pont a legelső 18+-os rész volt
    az utolsó amit akkor írtál ^^
    Na akkor született meg életem első kommentje :)
    És azóta függő vagyok.


    SZERETNÉK MINDEN EGYES EMBERT AKI EZT OLVASSA MEGKÉRNI RÁ HOGY KOMIZZON.CSAK EGYET!!EGY PICIT!!HA BÁRMENNYIRE IS SZERETED EZT VAGY A TANÍTVÁNYT VAGY A SINISTERT KOMIZZ!!KÉRLEK!!!KÖNYÖRGÖM!!!!!!!!!

    Ez a blog nem szünetelhet.Nem.NEM!!! Kérlek mondj egy számot,hogy mennyi komi legyen rajta és megszerzem igérem beszélek mindenkivel de nee ne ne zárd be vagy szüneteltesd vagy bármi!! Ezt nem teheted meg!! Kérlek ne!! Tökéletes ,ahogy van ,minden hibájával ...mindnnnel... kérlek ne!!!!

    Eszméletlenül írsz,te vagy a legszupibb írónő akit életembe olvastam rengeteg embernek a példaképe vagy!! Mennyien írnak neked a Tanitványba is nem látod?!! F-A-N-T-A-SZ-T-I-K-U-S.

    Ajh jön anya fel szóval mennem kell....sajnálom :( Igérem én mindent megteszek ! Kérlek ne szüneteltesd.Belehalnék :((

    Imádlak.Imádom.Nagyon :"( <3
    Sok sikert ,a könyvhöz bármibe szivesen segítünk azzal kapcsolatban ;)
    És soha nem add fel ! <3

    Millió puszi ölelés :
    ~B <3
    Küldöm az energiát ^^


    ui.: LÁNYOK KOMIZNI!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is a frászt hozod rám!
      Mit műveltél???? Azonnal kérek egy e-mailt, és részletes beszámolót, hogy mit tettél ki az új iskolában, mert kifúrja az oldalamat a kíváncsiság!!! becca.prior6@gmail.com
      Anyád szövegét mintha az SZJG-ből idézted volna.... Leiner Laura büszke lenne anyukádra!!
      Mennyire előrelátó voltál, hogy a régi telefont megtartottad "vészhelyzet" esetére....

      Igen, emlékszem, mikor beestél,,, úgy a 35. rész környékén:)) Emlékszem a kommentedre is, és arra, hogy azóta itt vagy velem.

      Mindent köszönök,,,ezerszer, milliószor.

      Karácsonyig biztosan nem szünetelünk, dőlj hátra, és lazíts!!!

      Én pedig téged imádlak, de ezt jól tudod!
      Vigyázz magadra, és küldd az energiát, szerdán is megérkezett ;)

      Puszi: Becca

      Törlés
  4. Imádom.Végre.Nem hagyhatod abba.Megtiltom. :(
    Köszönöm ,hogy itt vagy velünk depiben, happyben ...nagyon szeretlek :") Siess!
    Réka xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis!!! :)) Most, hogy megtiltottad, átértékeltem az életem. Amúgy azért, mert ennyien, és tényleg ilyen szívhez szólóan írtatok, akkor is írnék, ha a belemet húznám magam után.
      A depiben, happyben szólásodat pedig idézni fogom, mert beleszerettem!!!
      Én is szeretlek, sietek... Becca

      Törlés
  5. Először, ha látod Kedves Valerin:
    Nem szeretnék esetleges vitát nyitni arról, amit most mondani fogok, de tudnod kell hogy nem értek veled egyet!!! Ez a történet soha, de SOHA nem volt állóvíz, nem tudom lehet hogy te nem így vagy vele, de én minden nap, minden szünetben megnézem, nem jött-e új rész, volt rá alkalom, hogy délután két percenként néztem, mert mi van ha éppen akkor van új rész, és isten ments, hogy lemaradjak róla.És szerintem, ilyet nem érez az ember, ha egy "állóvíz" történetet olvas, hisz akkor úgy van vele, hogy majd egy hónap múlva megnézem, van e azóta új rész.
    Őszintén nem tudom, TE NEM ÉRZED?!?! Nem érzed, a cukiság, és a vágy mögött azt a feszültséget, azokat a katarzisokat, amiket ez a történet okoz? Mert én akárhányszor újraolvasom, még mindig néha félek, hogy mi lesz Harryvel, ütközik e a kamionnal, vagy összejönnek e, holott már több százszor olvastam és tudom, hogy nem, illetve, igen! Nem igazán értem, még mit lehetne beleírni, hisz ismerjük el, hogy sok elismert írónál ezerszer jobban ír Becca. És azt is tudom, hogy már nagyon sok Larryt(többségében az összes még a 2012ben írottakat is) olvastam és ezen a történeten kívül, csak egy volt rá képes, hogy ilyen mennyiségű érzelmet váltson ki belőlem! Nem tudom milyen jóra gondolsz, mit szeretnél még ebből kihozni, de én úgy érzem, hogy ha itt és most abbahagyná(amibe mellesleg belerokkannék) én akkor is minden nap újraolvasnám! Imádom ahogy fogalmaz, nem tudok betelni a poénjaival-"Mindig a klasszikus "kössük fel magunkat a csillárra" típusú srác voltam, soha nem vágnám fel az ereimet. Az olyan piszkos munka.", a hasonlataival, a szerelmi vallomásaival! Remélem egyszer teis fogod azt az érzést érezni, amit belőlem vált ki ez a történet! :)
    Másodszor:
    Kedves, imádott Becca!
    Igeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn igennnnnnnnnnnnn igennigenigenigennnnnnn!!!!! *---* Erre vártam már mióta! Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....... woooooooowwwwww.... nem tudom megfogalmazni, mennyire zseniálisan fantasztikusan írsz meg mindent, de tényleg MINDENT!!!!! *---* Imádom minden sorát, minden betűt amit csak lenyomsz! Kész nem tudok mit mondani többet, csak azt hogy ha ezt abbahanynád, azt hivatalosan úgy hívnák, hogy cserbenhagyásos gyilkosság! Nem tudom elmondani mennyire zseniális vagy, és hogy mennyire imádlak! Nagyon szépen köszönöm, hogy írsz és azt hogy vagy!
    Örökké legnagyobb rajongód:
    Lilly <3
    Ui.: Már csak 4 nap! *-*
    Ps.:Rettenetesen sajnálom hogy már nagyon nagyon nagyon nagyon régen nem írtam, csak az időbeli viszonyaim nem engedték, de mostantól itt leszek és itt is maradok! <3 Kirobbantani sem tudnál! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, régen látott Lillym!

      Köszönöm szépen.
      A kommentedet, a szeretetedet, a támogatásodat, mindent.
      Tudod, egyetlen iromány ( legyen az blog, könyv, akár a Biblia) sem elégítheti ki az összes olvasót, és nem nyerheti el mindenki tetszését.
      De ha ennyien, és ilyen mértékben szeretitek, ha csak 10 embernek ad valamit, ami a mindennapokon segít, vagy amikor rossz kedvetek van, akkor megéri csinálni. Nagyon is.... nincs hálásabb feladat.

      Csak neked elárulom, ez a pár nap a jéghideg síparadicsomban, elég forrónak ígérkezik :P:P , úgyhogy aki nem szereti a 18+, az mostanában jobb, ha áttér a keresztrejtvényfejtésre...

      Ne sajnáld, hogy nem írtál, a lényeg, hogy most itt vagy.
      Szeretlek.

      Becca2.

      Törlés
  6. NEM LAPOZOTT TOVÁBB MIKOR AKARTAM A KÖVI RÈSZHEZ!! :''(
    KÖVI RÈSZT AKAROOOOOOOOOOOOK!
    SÍRVA FAKADTAM A VÈGÈRE!
    FOLYTATÁST VAGY MEGHALOOOOOK! :'O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sírtál, te Drága?

      Tünemény vagy. Azt hittem, szexjeleneten csak én tudok meghatódni, mert rosszul vagyok összerakva,,,, de akkor nem vagyok egyedül a sártekén! :))
      Köszönöm neked, hogy írtál, hamarosan jön a kövi, de addig kinn a Sinister, és holnap reggel jön A tanítvány!!

      Puszi: Becca

      Törlés
  7. Teljesen egyet értek Lilly Stylinsonnal!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, köszönöm szépen, mert akkor ezek szerint te is szereted a MTF-et:)) Nagyon örülök.
      Sietek a kövivel.
      Puszi: Becca

      Törlés
  8. Kedves Becca!

    Életem első kommentjét szeretném neked adni mert nagyon is megérdemled. Itt vagyok az első fejezet óta és nem is értem miért nem hagytam nyomot eddig magam után, pedig tudom mennyit számít neked és ezért ég is a pofámon a bőr.

    Nagyon szeretem ezt a történetet, az egyik kedvencem és meg kell mondani nagyon tehetséges vagy, szóval ne add fel és kitartás. Senki sem tökéletes, mindenkinek vannak rosszabb napjai, ilyen az ember.

    Szeretném neked megköszönni hogy iskola és tanulás mellett is folytatod a történetet, hidd el sokat segít amikor már üvölteni tudnék, annyi dolgom van.

    Remélem nem haragszol hogy csak most írtam!

    Üdvözlet: egy másik Becca :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Becca!

      Ha már druszák vagyunk, és ráadásul rászántad az időt, és az energiát, hogy írj nekem, akkor hagy köszönjem meg neked teljes szívemből, hogy a kezdetektől olvasod a történetem.
      Igazából tényleg nagyon fontos a visszajelzés, de most is jókor jött, és biztosan így kellett lennie, hogy eddig nem írtál.

      Én köszönöm, hogy itt vagy, és örömmel tölt el, hogy azt írod neked segítség ez a mindennapokban, hogy kikapcsol, ha olvasod a blogomat.

      Nem haragszom, imádlak!
      Becca

      Törlés
  9. azt. a. rohadt.
    imádom
    megölsz ezekkel a részekkel
    olyan édesek *-*
    hihetetlenül jól írsz, egyszerűen imádom. habár nem vagyok larry shipper, szeretek larry blogokat olvasni, mert 80%-ban jobbak mint a lány-fiú történetek. a te blogjaid viszont toronymagasan megelőzik az összeset. imádom mindegyiket, bár kommentelni nem szoktam, mert telefonról olvasok leginkább, de most muszájnak éreztem :D
    nem győzöm kivárni az új részeket, csodásan írsz... pont ma kezdtem olvasni a 25. résztől, mert már hiányoltam az írásod :D
    csak így tovább
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Höri!

      Hálásan köszönöm, hogy írtál, nem is tudod, mennyit jelent ez nekem.
      És az, hogy sokadszor is képes vagy újraolvasni, attól külön dagad a mellem:))

      Köszönöm a dicséretet, igyekszem rászolgálni.
      Igen, a Larry blogok valahogy színvonalasabbak a sima hetero sztoriknál, talán azért, mert azért melegblogba nem vág bele mindenki, ahhoz nagyobb elszántság kell.:))

      Köszönök mindent, főleg, hogy írtál a kedvemért.
      Ölellek: Becca

      Törlés
  10. Egy kis boldogság, kettesben töltött napok, erre vágytam, ahogyan ők is! :) Olyan édesek voltak, ahogy alig várták már h végre a kis házikóba lehessenek és egymás karjaiba omoljanak meg stb... :p
    A kedvencem a pamut rénszarvasos térdzokni. :3 Magam elé képzeltem, hogy milyen édes lehet Louis abban a zokniban :3 A gyors kielégítés eszméletlen volt, főleg mikor Lou rászólt h nem mozduljon! :) Imádom őket! :3
    "Az, hogy ennyire kívánsz, számomra a legszebb vallomás!" :3
    És a legnagyobb kedvenc, mikor Harry azt mondja h Lou le ne vegye a zokni! :D Kis édesek, cukormérgezést fogok kapni, na meg el is olvadok, ahogy szoktam... ;)
    Fantasztikus vagy, nagyon várom a kövit ;)
    Pusziii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuttam! Tuttam, hogy a zokni lesz a gyenge pontod!!!! :DDDDD

      Nem cukormérgezést fogsz kapni, hanem hogy az eszedbe juttassam: " meg fogok halni, ha ezt kiteszed" . Valami ilyesmi hangzott el, mikor a következő részekbe belepillantottál :)))
      És még az, ha ..... sz.z.ss.g.r.l van szó, az nem tréfa!! :))

      Jön a kövi, persze, hogy jön.

      <3<3

      Törlés
  11. Uristeeeenn..ez ez ez PERFECT !!! :3 egyszerűen édesek és huncutok... Ők Larry Stylinson.. Imádom és kiakadtam mikor lejjebb huztam de már nem volt szöveg. .. Fantasztikus vagy és remélem a köviben iss ilyen "dolgok" lesznek ;) :* ölellek Tami ! <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát.... drága Tami...... ilyesmi, csak picit más, picit új, picit izgibb, ,,,, vagy nagyon.

      Sietek vele. És én is ölellek, puszillak. Becca

      Törlés
  12. Becca!!
    Hogy tehetted ezt?
    Éppen csak sikerült magam lekorlátoznom napi három "MTF-csekkolásról" kétnaponta egyre (abban a biztos tudatban, hogy csak hétvégén jönnek részek), erre most feljövök és mit látok??? Elkéstem! Huh... Szörnyű érzés.
    Majd azért legközelebb szólj, mielőtt megpróbálom magamban elnyomni a fanatikus énemet. ☺ (Ezek után biztosan visszatérek a napi adagomhoz.)

    A rész. Várj. Szavak. Nem találom őket.
    Teljesen meghatott és...
    Végem van. Az értelmi szintem lecsökkent, vagy csak a folytonos mondanivalóm hagyott el (olyan lehetőség nincs, hogy elfogyott!), de nem jutok értelmes gondolatokhoz. Minden olyan kusza és zavaros. Átláthatatlan.

    Hátha így értelmesebben ki tudom magam fejezni:

    "Mindig a klasszikus „kössük fel magunkat a csillárra” típusú srác voltam, soha nem vágnám fel az ereimet. Az olyan piszkos munka."←Őszintén nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek.
    (Nem, úgy tűnik, még mindig nem tisztult ki a fejem...)

    "Mikor már elértük a repülési magasságot, felhajtottuk a karfát, mindketten betakaróztunk, végre összesimítottuk a combunkat és megfogtuk egymás kezét. Elementáris volt az érintés ereje. Minden porcikámon ingerületek százai söpörtek át, a légzésem elakadt, a szám kiszáradt. Az elfojtott feszültség, és a több hetes karantén miatt éreztem, hogy újra könnyek akarnak utat törni maguknak, de elpislogtam őket."←Remélem, tudod, drága Becca, hogy imádlak. Az ilyen Larry-pillanatok, ezek a kis apró, jelentéktelennek tűnő mozdulatok, érzések, ez az összhang... Emiatt vagyok szerelmes ebbe a történetbe! Mert ezt nem csak a fiúk érzik, hanem az olvasók is. Úgy érzem magam, mintha egy láthatatlan betolakodó lennék a csodálatos szerelmükben, mégsem tudnám csak úgy otthagyni őket és abbahagyni a kukkolást. Ahogy ezt a jelenetet olvastam, láttam magam előtt a két széket a repülőn, Harry-t és Louis-t egymás mellett ülve. Ahogy a tekintetük összekapcsolódik. Láttam a takarókat, éreztem a bőrömön az alatta történő meghitt, finom érintést.
    Átéreztem Harry könnyeit, boldogságát.
    A szerelmüket.
    És EZ az, ami egyedivé, csodálatossá teszi azt a történetet.
    Kérlek téged. (A frusztráció könnyei égetik a szemem, amikor ezeket a sorokat írom neked.) Ne hagyd abba. Én, Mi, akik itt vagyunk neked, veled, a fiúkkal, nem tudnánk megválni ettől a történettől. Nem így. Nem ilyen hamar. Nem most. De talán soha...
    Olyan űrt hagyna maga után, amit egy egész univerzummal nem tudnál betölteni. Egy idő után aztán összemenne, de a tompa, fájó sajgás megmaradna. Az nem tűnik el soha.
    ...
    Becca, azt hiszem, amit mondani akarok, azt nem kommentben fogom megtenni. Hiába mondtam, hogy következőnek fejezetet fogok küldeni, most mégis ellent kell mondanom önmagamnak, levágódni hosszabb időre a laptopom elé, és kiírni magamból, amit gondolok.

    Sajnálom, hogy nem tudok a fejezethez méltó kommentet írni. De nem bírom ki, hogy ne nyissam meg azonnal az e-mailjeim és kezdjek el eszeveszetten gépelni.

    Ölel, puszil, biztat és melletted áll:
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Silke!

      Azóta mi már beszéltünk, vagyis e-mailt váltottunk, így itt rövidebbre fogom a mondandómat, de olyan dolgokat tudsz írni, amitől nekem is könnybe lábadnak a szemeim. Nem akarok hosszasan nyáladzani, sem hálálkodni, de álszent dolog lenne azt hazudni, hogy ilyenkor, mikor ilyen csodálatos dolgokkal ajándékoztok meg, nem érzékenyülök el, és nem érzem többnek magam. Mert de.... ilyenkor úgy érzem, többeknek is tudok adni valamit, amit mástól nem kaphatnak meg, ami örömöt okoz nekik, és segít túlélni a hétköznapokat. Ha ebből akár csak egy is igaz, már nem dolgoztam hiába.

      MINDENT KÖSZÖNÖK, és azért várom a Cameron új részét, hátha összehozod!!!

      Szeretlek: Becca

      Törlés
  13. Szia:)
    Csak annyi hogy imádom, eddig pedig azért nem kommenteltem soha mert nem volt egy épeszű gondolatom se, maximum annyi hogy a telefonom a földhöz vágtam vagy örömömbe sikogattam.. Na de mindeeeegy.. :D A lényeg hogy nehogy abba merd hagyni!! :O Oké?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, értettem:))

      Karácsonyig biztosan maradunk, ha addig lesz ihlet, akkor húsvétig:)))
      És amíg szeretitek, és akarjátok. Főleg rajtatok múlik mindig, mert ha nem olvassátok, nem írtok, akkor van mindig a baj... :))

      Puszillak.Becca

      Törlés
  14. Drága Becca!
    Azt hiszem a blogjaidat fanatikusan kezdem imádni. Először még csak a Tanítványt olvastam, majd a Sinister-t, és jött a csodák csodája, a More Than Friends. Hát igen, büszkén jelentem ki, hogy sikeresen 3 nap alatt elolvastam az egészet. /úgy hogy eléggé lassan olvasok, főleg mert közben elkalandozok :)/ Egyszerűen nem tudok betelni a Larry párossal, főleg ebben a fantasztikus történetben. Eleinte csak "szerettem" őket, de te elérted, hogy "szerelmes" legyek beléjük, amit nagyon köszönök!
    Puszi Rami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.))

      Nagyon, nagyon örülök, hogy rájuk és rám találtál. Mindig csodálom, mikor azt írjátok, 3 napa alatt elolvastam a 3 blogot.... egymás között is közel 1000 oldal lenne könyvben, úgyhogy gratulálok a kitartásodhoz, nem kis teljesítmény!! :)
      De ezek szerint valóban nagyon tetszenek a történetek, hisz ennyit nem olvas az ember egy "elmegy" kategóriából.... Ha örömöt tudtam szerezni velük, pláne ha tényleg élvezettel olvastad őket, akkor a sok munka, ami bennük van, már nem volt hiábavaló.
      Nagyon szépen köszönöm a dicséretet, ez adja a kedvet az íráshoz.
      Azt külön köszönöm, hogy áldoztál az idődből arra, hogy írj nekem.
      Sok puszi és ölelés:
      Becca

      Törlés