2014. október 27., hétfő

LXV. Fejezet


Sziasztok!

Úgy gondoltam mivel szünet van, hozok nektek egy részt....

Egy részt, amit már elég régen vártatok. Megszenvedtem vele, és mindig halogattam... De most itt az ideje.
Remélem méltó az örömünkhöz, hogy jövő nyáron Bécsben ( ha már nem Budapesten) élőben is láthatjuk a fiúkat. Már csak a jegyvásárlás hihetetlen izgalmai vannak hátra, de reméljük sikerül.

Nagyon kellemes hetet nektek, drága Olvasóim! Ne felejtsetek el "kifizetni" :)))
( Amúgy is, tudjátok, az ilyen részek után duplán reszketek a visszajelzésekért...de ezt már elmondtam... százszor. De akkor is!! )

Jó szórakozást.

FIGYELMEZTETÉS!
A rész olvasása tömegközlekedési eszközön, vagy a nagyi társaságában nem várt kellemetlenségekkel járhat! Mindenki körültekintően járjon el!



LXV. Fejezet


Miután megvacsoráztunk, felhívtuk a fiúkat és megnyugtattuk őket, hogy minden rendben van. Elmondtam nekik, hogy kiment a térdem, amin szakadtak a röhögéstől. Mindenki tudja, milyen két ballábas vagyok.
- Csak a térded? – kérdezte Zayn a kihangosított telefonban. – Akkor az őrangyalod leizzadhatott szegény. Elég szar állása van. Állandó készültség. –Hallottam, hogy mindannyian nevetnek.
- Hahaha…de jó is más nyomorán viccelődni! – duzzogtam.
- Elmentetek, hogy eltűnjetek a nyilvánosság elől, erre kapásból címlapra kerültetek, utána meg összetörted magad? Formában vagytok, tényleg – szólalt meg Liam is. – Ne haragudj de ezen vagy sírni kell, vagy röhögni.
- Előfordulhat bárkivel – próbált megvédeni Louis.
- Igen, előfordulhat…de akivel biztosan megtörténik, az csak Harry! – kiabált Niall.
- Na jó. Azt hiszem eleget beszélgettünk. Két nap és jövünk haza – mondtam elgyötörten.
- Remélem nem vákuumágyban hoznak! – nyögte még be Zayn, akit meg tudtam volna fojtani.
- Csak szeretnéd! – válaszoltam dühösen.
Miután letettük, fáradtan dőltem hanyatt a kanapén. Louis dobott még két-három fahasábot a tűzre, aztán letekerte a fáslit a térdemről, hogy megnézze hogy van a lábam. A duzzanat már szépen lelohadt, viszont a zúzódás kezdett a szivárvány színeiben pompázni.
- Basszus! - sziszegett fel, ahogy meglátta – Ez elég ijesztően néz ki. Azt hiszem kellene rá még egy kis jég.
- Igen, nem ártana, az biztos – nézegettem én is az elkínzott végtagot. Louis felállt, a konyhába ment, kivett egy újabb adag tört jeget, majd a szokásos előkészületek után, rongyba csavarva hozta be.
Megállt előttem, és megszólalt:
- Szó sem lehet róla, hogy megint a kanapét vizezzük össze. Gyere, feküdjünk a kandalló elé! - Ledobálta a párnákat a vastag szőnyegre, és leheveredett a földre. Én is lecsúsztam mellé, és a puha halomra dőltem. Lou a térdemre nyomta a jeget, amitől csillagokat láttam és nyöszörögtem, de nemsokára éreztem a hatását. Az oldalamra fordultam, a combjaim közé tettem egy párnát, mert így könnyebb volt azt a részt jegelni, ami nekicsapódott a fának. Lou a hátam mögé feküdt, kicsit felpóckolta magát , és masszírozni kezdte a vállaimat. Isteni keze van. Annyira jól érzi, hol vannak azok a feszültséggócok, vagy letapadt izmok, amiket lazítani kell, és olyan ügyesen csinálja, hogy ha nem lenne a világ leghíresebb fiúzenekarának tagja, ebből is simán megélhetne. De így csak az én hátamat gyömöszöli. Elégedetten morogtam, ahogy az ujjai erőteljesen nyomkodták fájó izmaimat.
- Vedd már le a köntöst! – utasított, mert a vastag frottír anyag akadályozta a munkában. Leráztam a fél vállamról, ő pedig segített a másik oldalon, hogy a lábamat ne kelljen elmozdítani. Felpattant és előszedte a masszázsolajat, amit azért hozott magával, hogy kényeztessen. Imádom az ilyen figyelmes kis apróságait. Ellazítottam magam, és átengedtem magam az élvezetnek.
Egyre jobban belemelegedett, gyúrta, masszírozta az izmaimat. Annyira jó volt, hogy a nyálam is kicsordult.
- Fordulj hasra, hogy a hátadhoz is hozzáférjek! – adta ki az ukázt, én pedig engedelmesen átrendeztem a párnákat, hogy el tudjak nyúlni a szőnyegen. A jobb lábamat térdből felhúzva kényelmesen alátámasztottam, Lou eligazította rajta a jeges borogatást, én pedig mint egy béka kiterültem, szétdobált karokkal. A köntösömet lehúzta a derekamról is, ahol eddig az öv tartotta, és halkan felnyögött, mikor észrevette, hogy nincs alatta semmi.
Ő is kibújt a köntöséből, (de rajta volt alsó), és a fenekemre ült. A tenyerébe folyatta az olajat, aztán mikor felmelegítette, a hátamra kente és masszírozni kezdett. Minden porcikámat átgyúrta, az összes feszültséget kiűzte belőlem pár perc alatt. Konkrétan kocsonyás állagú lettem, nem tudtam volna feltápászkodni a földről, úgy ellazultam. Hol a tenyere alsó élével nyomkodta a gerincem két oldalát, hol az ujjaival zongorázott a bordáimon, végül teljes tenyérrel a lapockámra támaszkodott, és egész testsúlyát beleadva, szinte szétlapította a hátamat. Ez a kedvenc részem. Aztán leszállt rólam, mellém térdelt és a derekamat, fenekemet, végül a combjaimat vette kezelésbe. Nyöszörögtem az élvezettől, és biztosítottam, hogy istenien csinálja. Mikor már kezdte húzni a szőrömet, mert a bőröm beszívta az olajat, abbahagyta, és lassan rám feküdt. Meleg teste elnyúlt rajtam, és nagyokat szuszogott a fülembe. Felhajtotta a hajat a tarkómon, és puszilgatni kezdett. Először csak száraz kis cuppanósokat kaptam, amik csikizték a nyakamat, de aztán szép lassan nedves csókokba ment át a dolog, és mikor megéreztem, ahogy a nyelvével rajzolja át a fülkagylóm ívét, tetőtől talpig beleborzongtam. Közben az ujjai az oldalamon siklottak, aztán a karjaimat cirógatták. Olyan gyengéd volt az érintés, mintha csak egy tollpihével csinálta volna. Megmozdult rajtam, és lassan lejjebb csúszott. A hátamat simogatta és csókolgatta, ami az egyik legérzékenyebb terület a testemen. Nem kapkodta el, hosszú, izgató csókokat, apró harapásokat vetett be, hogy egyre jobban elmerüljek az érzéki érintésekben. A kezei most már a csípőm két oldalát markolták, vagy a hátamon cikáztak. Mikor még lejjebb csúszott, a lábaim közé, és már csak a combjaimon éreztem a súlyát, ahogy támaszkodik, kezdtem izgulni a folytatás miatt. A derekam alatti gödröcskéket csókolta éppen, mikor lassan felsiklott a keze a hátamon. Meg sem állt, amíg bele nem markolt a hajamba, és hátrafeszítette a fejemet. Akkorát nyögtem, hogy a gyomromban éreztem a visszhangot. Ahogy meghúzta a fejemet, úgy emelkedett fel a fenekem, és éreztem, hogy megfeszülnek az izmaim. Aztán visszaengedett, én pedig lihegve fúrtam az arcom a párnába. A fejbőröm bizsergett, a vérem száguldani kezdett. Az ajkaival a bőrömre rajzolgatott, az ujjai is arrafelé kalandoztak, de nem közeledtek ahhoz a ponthoz, amire vágytam. Mikor megéreztem hegyes nyelvét, ahogy a combom felső szélét cirógatja, önkéntelenül emelkedett a csípőm, és erővel kellett leszorítanom a medencémet, hogy ne legyen túl nyilvánvaló, mit szeretnék. De Lou felnyögött a mozdulattól, úgyhogy hiábavaló volt az igyekezetem, hogy le ne leplezzem magam. Lágyan megfogta a fenekemet és picit széthúzta, a lélegzetét éreztem az érintetlen területen. A farkam megfeszült, a golyóim lüktetni kezdtek, és belemarkoltam a párnába, amibe az arcomat fúrtam, hogy elfojtsa a nyögéseimet, amik szinte indokolatlanul törtek fel belőlem. Lou megnyalta a hasadék két oldalát, még mindig nem ott érintett, ahol akartam, de ez is elég volt ahhoz, hogy a csípőm ismét felemelkedjen, és most már képtelen voltam visszafogni magam. Kéjes nyögést hallottam hátulról, és a kezei erősebben feszítettek szét. Lángolt a bőröm, minden érző idegem készenlétben állt. Ahogy az orrán át lélegzett, azt is éreztem, de ha az ajka, vagy a nyelve ért hozzám, az olyan volt, mintha izzó vassal kínoznának. Már szinte négykézláb álltam, fájó térdem sem érdekelt, a derekamat leszorítottam, és próbáltam a csípőmmel úgy mozdulni, hogy végre ott érezzem meg a nyelvét, ahonnan most lüktető vágy járta át a testemet.
- Harry! – nyögte a nevemet és a kezeivel teljesen széthúzott. Panaszosan nyögtem, majdnem hangosan kezdtem könyörögni, mikor végre a haja megcirógatta a derekamat, aztán csókokat lehelt a bőrömre, majd lassan, lapos nyelvvel elindult lefelé. Folyamatosan lihegtem, a párnába fuldokoltam, mikor végre az izgató feszültség legfelső fokát elérve megéreztem ahogy belém nyal. Felkiáltottam, a kezeim ökölbe szorultak a párna csücskei körül, a torkomból hörgés tört fel, és a testem remegni kezdett. Körkörösen izgatott, az ujjait a bőrömbe vájta, és ő is nyögdécselt halkan. Eszemet vette a vágy. Hátranyúltam, a kezemet az övére tettem, és jeleztem, hogy feszítsen erősebben. Mikor belém siklott a nyelve, a fejemet hátrahajtottam, és csak nyöszörögtem. Aztán hörögve ziháltam a nevét, amíg alaposan előkészítette a terepet az ujjának. Mikor éreztem, ahogy feszítve belém hatol vele, már képtelen voltam hangokat kiadni, örültem, ha egyáltalán lélegezni tudok. A vérem lávaként hömpölygött, a golyóim görcsbe rándultak, a gerincemen olyan ingerületek futottak át, amilyet még nem éreztem soha. Többet akartam.
- Még egy ujjat kérek! – suttogtam, mert ennyi telt tőlem. Louis hatalmas nyögés kíséretében húzta ki, aztán dugta vissza, immár két ujját. Arcom újra a párnában, a kezem pedig a saját farkamon. Annyira feszült már, nem bírtam megállni, hogy hozzáérjek. Csak párat pumpáltam rajta, hogy megszabaduljak a kínzó fájdalomtól, aztán erőszakot elkövetve magamon elengedtem, és a combom közé nyúltam, hogy megmarkoljam a heréimet. Azt se tudtam, hol érintsem magam, hogy picit enyhítsek a szenvedéseimen. Louis viszont nagyon is tudta mit kell tennie, hogy fokozza a fokozhatatlant. Begörbítette az ujjait, és még beljebb nyomta őket, amivel eltalált egy pontot, aminek a létezéséről eddig fogalmam sem volt. Ahogy ott megérintett, olyan robbanásszerű kéj öntötte el a testemet, hogy sikoltozni kezdtem, ami az én mély, rekedt hangomon elég ijesztően hangzott. A másik kezével a derekamat nyomta lefelé, mert ez az a fajta gyönyör, ami elől próbálsz kitérni, mert inkább kín, mint kéj. Visszahúzta a kezét, aztán újra belém nyomakodott, de most inkább körbeforgatta az ujjait. Mikor panaszosan nyöszörögtem, megállt és várt, amíg ellazultak az izmaim. Feltérdelt és ráhajolt a hátamra, csókolta, harapta, aztán a nyakammal tette ugyanezt, közben az ujjai mesterien űztek az extázis felé.
- Hazz! – nyögte a nyakamba, és éreztem, hogy kihúzódik a testemből. Megszűnt a feszítés, de vele együtt az élvezet is. Kifosztottnak éreztem magam.
- Kicsi! Kérlek! – nyöszörögtem.
- Mire kérsz édes? Mit tegyek veled? – morogta a fülembe, és most csak kívülről masszírozta az ánuszomat. Oké, hallani akarod?
- Dugj meg! Nem bírom már. Azt akarom, hogy bennem legyél! – mondtam zihálva, de a hangomat félig elnyelte a párna. Lou kéjesen nyöszörgött, aztán eltűnt a súlya a hátamról, a keze a fenekemről. Éreztem, ahogy kibújik a bokszeréből, hallottam a fólia szakadását. Nem néztem fel, nem akartam megmozdulni, talán nem is lettem volna képes rá. Éreztem, hogy nagy adag síkosítóval siklanak belém az ujjai, és így még finomabb volt a kényeztetés. Mikor mögém helyezkedett, és beillesztette tompa végét, aztán lágyan a derekamra simította a tenyerét, a testem ismét remegni kezdett. A vágy és a félelem egymással viaskodtak bennem.
- Told rá magad! – mondta olyan rekedt hangon, amit csak nagyon ritkán hallottam még tőle – Te érzed, hol álljunk meg és mikor…
Értettem a logikát a dologban, csak nem tudtam képes vagyok-e rá. Aztán az agyam kikapcsolt, és csak az ösztönök dolgoztak bennem. Lassan mozdultam, centiről centire, és kiélveztem az új tapasztalást, amihez foghatót még nem éreztem. Lounak nagy farka van, ugyanakkora, mint nekem, így teljesen ledöbbentem, mit él át minden alkalommal, mikor belé nyomakodom, főleg mikor türelmetlenül, durván teszem a magamévá. Azt hiszem ezek után másképp fogok hozzáállni a dolgokhoz.
A fájdalom lassan jutott át a vágy ködén, de mikor elérte az izmaimat, úgy feszültem rá, mintha erősen megmarkoltam volna. Lou felkiáltott, nem mozdult, csak lihegett. Igyekezett uralkodni magán, és most ő tapasztalta meg, én min megyek keresztül minden alkalommal, mikor szűk kis fenekébe hatolok.
- Csak lélegezz! Akkor mozdulj, mikor kifújod a levegőt – adta a bölcs tanácsot, amit meg is fogadtam nyomban. Levegőt préseltem a tüdőmbe, aztán a kilégzéssel egyszerre lassan mélyebbre engedtem magamban. Ziháltam egy kicsit, belső izmaim igyekeztek leszakítani a péniszét, aminek Lou nagyon örülhetett, mert ő is átment békalégzésbe, és éreztem, ahogy lüktet bennem szüntelenül. Percek teltek el, mikor végre a hasa a fenekemhez ért. Fellélegeztem, mert úgy éreztem, egy centivel többet már képtelen lennék befogadni.
Louis megfogta a csípőmet két oldalt, és még beljebb nyomta magát. Felordítottam, de mikor lassan mozogni kezdett, az alhasamban megpattant valami. Alám nyúlt, marokra fogta a péniszemet, és fejni kezdett. Minden mozdulatára összehúzódtak az izmaim körülötte, ő pedig megpróbált jógalélegezni.
- El fogok élvezni, olyan szűk vagy és forró…- nyöszörögte a fülembe, ahogy a hátamra feküdt, és a vállamra támasztotta az állát. Lihegett, de úgy tűnt ez nem sokat segít.
- Gyere kicsi! Élvezz! – mondtam, és komolyan is gondoltam. Tudtam mit érez, és nem bántam volna, ha most egyszerre csak ennyit veszünk át az anális kézikönyvből.
- Nem! Nem akarok még. Majd veled! – morogta, és a keze erősebb tempóra váltott a farkamon. Lassan megmozdult bennem, de inkább befelé, mint kifelé, döfései szinte függőlegesek voltak, amivel ismét eltalálta azt a bizonyos pontot, amitől azonnal meghajlott a testem, begörbültek a lábujjaim, és fehér karikák táncoltak szorosan lezárt szemhéjaim mögött. Eszelősen nyögtem, és talán túl fájdalmas volt a hangom, mert Lou megállt, és nem mozgott tovább. Erőt kellett gyűjtenem. Próbáltam mozdulni, de annyi energiám már nem volt.
- Mozogj! – hördültem fel, felemésztve az összes levegőt, ami csak a tüdőmben volt.
- Istenem Hazz! – szűkölt fel Louis, és elvesztette a fejét. Nem volt többé kontroll, nem bírta visszafogni magát. Erőből mozdult, már nem finomkodott. Úgy éreztem lángol a testem, az ereimben tűzforró vér zubogott. Bedugult a fülem, csak zúgást hallottam, a torkomból állati nyögések törtek fel, és minden izmom megfeszült. Igyekeztem ellazítani magam, hogy rátaláljak az előző frenetikus érzésre a fájdalom közepette. Lou tempója egyre gyorsult, a keze is erősebben markolt és pumpált.
- Harry! Mindjárt…mindjárt élvezek. – Ahogy ezt nyögte, miközben vadul kisajátította a testemet, a heréimből kiindulva veszélyes érzület futott át rajtam, hogy a szerszámomba villámcsapásként érve felrobbantsa bennem a gyönyört. A lélegzetem elakadt, az izmaim megfeszültek, majd jött a pulzáló, hullámzó kéj. Lou abban a pillanatban felkiáltott, ahogy megérezte forró nedvemet a tenyerében, és egyszerre élveztünk el.
Mikor mindketten elcsitultunk, nagyon lassan kicsúszott belőlem, én pedig csak ekkor éreztem meg, hogy lüktet a térdem, amiről teljesen megfeledkeztem. Fájdalmasan sóhajtottam, és nagyon óvatosan az oldalamra ereszkedtem. Louis azonnal fölém hajolt.
- Hazz! Bocsáss meg! Ennyire fáj? Én nem akartam! … Ne haragudj! – Hallottam, hogy elcsuklik a hangja. Emlékeztem, hogy egyszer eszemet vesztve keféltem ájulásig, és arra is, hogy másnap, mikor nem tudott még ülni sem, milyen lelkiismeret furdalást éreztem. Gyorsan megnyugtattam.
- Kicsi! Dehogy is! – érte nyúltam és a nyakánál fogva magamhoz húztam a fejét. – Csak a térdem. – Megcsókoltam az ajkát. – A szex isteni volt. Csodás! Imádlak kis csődör! – Közben minden szó között egy puszit nyomtam a szájára. Elmosolyodott. Közben már levette a gumit, és tisztogatta magát egy törölközővel.
- Ne beszélj múlt időben! Még nem végeztem veled! – ismét elakadt a lélegzetem, de ahogy felfogtam a szavait, beharaptam az ajkam és átfutott rajtam a boldogság. Nekem sem volt még elég. Felnéztem rá, ő pedig huncut mosollyal átnyúlt fölöttem, letámaszkodott, a szája vészesen közeledett a farkamhoz. Mielőtt elérhette volna, már a hajába túrtam, és én nyomtam rá a fejét. Jólesően morgott, a nyála végigfolyt a hasamig. Én is elfordultam, a térdét átemeltem a fejem fölött, és vártam, hogy az ajkaim közé hatoljon. Nem kellett soká várnom. Átnézett közöttünk, a számba illesztette a farkát, aztán letolta a torkomig. A hagyományos és nem véletlenül közkedvelt 69-es pózban kényeztettük egymást egy ideig, és mivel már nem volt sürgető a vágy, kiélveztük a dolgot teljesen. Közönséges, és ettől roppant izgató hangok, cuppogások, elnyújtott sóhajok és lassú mozdulatok. Iszonyatosan erotikus volt. Én mégis valami mást kívántam. Még magamnak is alig mertem bevallani, hogy azt akarom, ismét bennem legyen. A gondolatra megrándult a testem, és felnyögtem. Lou kiengedett az ajkai közül, és kíváncsian nézett rám. Nem tudtam volna kimondani. Eljött az a pillanat, amikor szégyelltem volna elsuttogni a kérésem. Sosem gondoltam, hogy velem ilyen előfordulhat. De a vágyam is sürgető volt. Végigsimítottam a hasamon, útközben megfogtam a kezét, és odavezettem ahol már készen vártam rá. Mikor felfogta a mozdulatot, és a szándékomat, a pillantása ellágyult, a szája mosolyra húzódott.
- Kérsz még? Nem volt elég?
- Nem. Nem volt elég…- nyöszörögtem, ahogy egyből belém nyomta az ujjait. Felemeltem a bal lábamat, hogy jobban hozzám férjen, átöleltem a térdemet, ő pedig készségesen ujjazni kezdett, és addig erőltetett a szájába, amíg az orra a combomhoz ért. Aztán kicsúsztatott az ajkai közül, és óvatosan felemelkedett rólam. Nem húzódott ki belőlem, amitől lassan eszemet vesztettem, csak a másik kezével nyúlt ki egy gumiért. Aztán a kezembe nyomta, ahogy mellettem térdelt.
- Húzd fel nekem! – mondta rekedten, én pedig felkönyökölve engedelmeskedtem. Nem tudtam megállni, hogy még egyszer ráhajoljak, és tövig a számba vegyem, de utána reszkető kézzel kibontottam a tasakot, és felgörgettem az óvszert gyönyörű péniszére.
- Harry! – Soha nem fogom megunni, ahogy szeretkezés közben a nevemet sóhajtja. Lehajolt, a nyelve a számba tolakodott, miközben az ujjai kitöltöttek odalenn. Egyforma ütemben mozgatta őket, amitől a kéj újra hullámokban öntött el. Aztán el- és kihúzódott, majd térden csúszott a combjaim közé. Megfogta a bokámat, és az ép lábamat feltolta a mellkasomig, a másikat pedig óvatosan oldalra döntötte és alátámasztotta egy párnával. Síkosítót nyomott a farkára, lassan elkente rajta, de közben engem nézett. Éreztem, hogy a belső izmaim máris pulzálni kezdenek, ahogy a keze a szerszámát simogatta. Mikor leereszkedett a sarkaira, a combjait szétnyitva, hogy kényelmesen hozzám férjen, már nyöszörögni kezdtem.
- Megőrjítesz! – suttogta és egyetlen mozdulattal tövig belém hatolt. A derekam felemelkedett, a csípőmet két kézzel szorította le, a vállaim hátrafeszültek, a fejemen támaszkodtam. Lihegtem, és sóhajtoztam, vártam, hogy mozogni kezdjen, de ő nem moccant, míg úgy nem érezte, ellazulok körülötte. Akkor viszont olyan erővel kezdett tolni, hogy felkiáltottam, és nem is hagytam abba, míg sokkal, de sokkal később, izzadságban fürödve el nem élveztem a saját markomba. Louis is követett nemsoká, csak annyi időt hagyott, hogy ki tudjam nyitni a szemem, és lássam, ahogy az arca eltorzul, a lökései rövid és gyors ütemre váltanak, majd a szája elnyílik, az ujjai a csípőcsontomig mélyednek a húsomba, és apró, kéjes nyögéseivel betölti a szobát.
Percekkel később, mikor a légzésünk már hasonlított arra, amivel életben maradhatunk, mellém feküdt, a fejemet a mellkasára húzta, miközben a sajátja alá egy párnát gyűrt, betakart a köntösömmel, magára húzta a másikat és lassan simogatni kezdte a hátamat.
- Köszönöm. – Ez volt az utolsó szó, amit elmém még felfogott, mielőtt mély álomba merültem.



24 megjegyzés:

  1. Wooooooooow. Becca. Woooow.
    Csodás lett, egyszerűen csak... woooow. Bocsánat, alig bírok megmukkanni, olyan jó lett. :D ( Nem meglepő módon persze... )
    És azért is bocsánatot szeretnék kérni, hogy már rég kommenteltem ide. Nincs rá okom, kifogásom, vagy hasonló; nem is értem, miért nem tettem. Talán azzal tudnám magyarázni, hogy egyszerűen nem tudom úgy megfogalmazni, mennyire jó is lett az adott rész, hogy az tényleg, igazán ki tudja fejezni. Nincsenek rá szavak.

    "FIGYELMEZTETÉS!
    A rész olvasása tömegközlekedési eszközön, vagy a nagyi társaságában nem várt kellemetlenségekkel járhat! Mindenki körültekintően járjon el!"
    Haha, ezen nagyon röhögtem; és mekkora igazság van benne........ Oké, Becca, kikészítesz.
    És ami a koncertet illeti, én is kissé tartok "a jegy vásárlási akciótól"; őszintén remélem, hogy sok magyar Directioner ki tud jutni. :) Milyen jó lenne ott egy blogger találkozó... Hmm.
    Nos, NAGYON várom a kövit, siess!!!
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és bocsássatok meg, hogy csak most válaszolok, de nagyon zűrös volt a hét, és elhavazódtam a Halloweenes ten shottal:))

      Már megjöttek a jegyek tegnap, úgyhogy a június 10, Bécs, az fix program!!!

      Sietek a kövivel, a sinistert most tettem ki, utána nem tudom melyik jön, de hozom mindegyiket szépen sorban.

      Ja, és köszönöm, hogy egyáltalán írsz, ezt is csak nagyon kevesen teszitek meg, de én mindegyikőtöknek külön hálás vagyok érte.

      Puszi: Becca

      Törlés
  2. ÚRISTEN!!! nem jutok szóhoz wááá wuuu hiii kjlnklluhfdpwoffnekéjfn. Nah, akkor mély levegő és szépen sorjában. A Figyelmeztetésen nagyon jót nevettem, bár van benne igazság a tény, mintha velem is történt volna már hasonló :D A történet pedig nagyon tetszett, kivéve talán a masszázsos rész. Azt kicsit úgy éreztem túlnyújtod, túlhúzod, hogy már sok. Ne értsd félre, nem volt rossz sőt gyönyörűen volt megírva, és ez a nekem nem tetszett azt jelenti, hogy nem imádtam, hanem szerettem. És minden ami utána jött hát OMG. De tényleg. Többször elpirultam közben és wááá. Barátnőmnek utána ennyit mondtam: SOSEM HITTEM VOLNA HOGY VAN AZ A LARRY AMI MÉG NEKEM IS SOK, DE BECCA EZT IS ELÉRTE. és ez tényleg így van, ez még nekem is sok volt DE A LEGESLEGJOBB ÉRTELEMBEN. A LEGJOBBAN. Jujjjjj wááá még mindig a hatása alatt állok :D Zseniális vagy, és ez rész is fantasztikus volt, ehhez is nagyon értesz, nem csak a drámához, vagy a megacukiságokhoz. Tudom, hogy nagyon várod a visszajelzéseket de hidd el egy ilyen (fantasztikus és tökéletes és omg) rész után nekünk is elég nehéz véleményt mondani :DD Fuuu.. :D
    Imádlak <333 <3 :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, ha a masszázsos sok lett ... én napokig el tudnám viselni, valószínűleg ezért írtam róla ilyen hosszasan:)) BOCSIII !! vagy az a baj, hogy a szexjelenet előtt mindig húzom az időt, mert nem tudom, hogy kanyarodjak rá a dologra. ez is lehet....
      Igen, már mindenki tudja, hogy kommentfüggő vagyok... komolyan annyira irigylem azokat, akik visszajelzések nélkül is ugyanúgy képesek alkotni, mint Valerin.... de sajnos én nem tartozom közéjük:((

      Nagyon szépen köszönöm, hogy itt vagy, és törődsz velem, valamint a barátnőt is, akit felizgattál a dologgal:)))

      Puszillak: Becca

      Törlés
  3. Igen, én lettem volna az a bizonyos barátnő, akinek szólt az a mondat, így hát jöttem, hogy na, ezt meg kell nézni, mert itt már akkor valami. Virágnál ez nagy szó, de tényleg. Jöttem és... Szent ég, azt hiszem, meghaltam. Nagyon fura volt, de szeretem bottom!Harryt, ez tény. Szóval elismerésem, nekem bejött :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Loraa!

      Hát nagyon köszönöm, hogy benéztél, azt meg pláne, hogy írtál is!!!
      Fura Harry bottom-ként? Bennem így él igazán, ezért aztán biztosan találkozunk még vele ebben a szerepkörben:P:P
      Számomra Louis a top, bár azt hiszem inkább mindkettő uni , ha már agy kivesézzük ezt a témát :P:P

      Köszi még egyszer, puszi: Becca

      Törlés
  4. Lehet, hogy velem van a baj, de én rendesen megkönnyeztem ezt a részt. Az ilyen részeknél az érzelmeim még jobban felszínre törnek.
    Lenyűgöző vagy! Minden, de tényleg minden fajta részt olyan tökéletesre írsz meg, hogy hihetetlen!
    NAGYON-NAGYON-NAGYON DE NAGYON IMÁDOM! ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon köszönöm a dicséretet, roppant jól esik.

      Örülök, ha szereted, és remélem ez a továbbiakban is így lesz.

      xxxBecca

      Törlés
  5. HOL AZ IMÁDTAM GOMB? ez nem egyszerű "szerettem", ezért egyenesen meghaltam*-* atya.úr.isten. erre.... erre nincsenek szavak. olyan szinten imádom ahogyan írsz, és azt, amit írsz, no meg akikről írsz, hogy fhuuuuuuuuu.... jó, este van, és ez a rész duplán... mit duplán, triplán, sőt többszörösen kinyiffantott. jaj olyan aranyosak*-* jó, ez mondjuk pont nem az aranyos rész volt, mert erősen 18as, de akkor is hiperszuperübergigamegacukik :'D jajistenem. jó. befejeztem. siess a következőveeeel!
    xxHöri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Höri! Annyira iszonyatosan aranyos vagy, hogy arra nincsenek szavak.
      És de igen, nekem is simán belefér egy erotikus részre az aranyos jelző, mert nem mindig brutális, vagy döbbenetes, vagy izgató,,,néha simán lehet aranyos is,,, főleg, ha azok akik szerepelnek benne olyan cukik, mint Larry.

      sietek, hozom, amint tudom. puszi: Becca

      Törlés
  6. OMG!! MEGHALTAM!! Valaki élesszen újra!! Bassza meg, ez kurva jó lett!! Hogy a fenébe tudsz ilyen tökéletesen írni? Úramatyám!! Ez volt eddig a legcsodálatosabb rész, egyszerűen fenomenális amit művelsz! Imádtam, élveztem :p, és meghaltam...
    Szuper vagy Becca, meghajlok előtted, komolyan! Ezennel kinevezlek a Larrys blogok királynőjènek! ;) Köszönöm, hogy itt vagy nekem/nekünk, és írod ezt a fantasztikus történetet! :3
    Nem emelek ki semmit, mert akkor az egész részt kimásolhatnám! ;)
    Imádlak <3 Örülök, hogy a sors egy ilyen csodálatos írónővel hozott össze! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. neked több életed van, mint a macskáknak... ha annyiszor halnál, meg, ahány larry szexet írok, már megdöntötted volna a guiness rekordot ( ha lenne " aki a legtöbbször meghalt" kategória)
      :)))
      Már ezért megéri ilyet írni, hogy a mentorom belehaljon egy kicsit :P

      Tudod, hogy imádlak, és mindent köszönök.

      Törlés
  7. Imádlak! Érted? I-MÁD-LAK! Nem konkrétan ezért a fejezetért, hanem a csodás történetért. A fantasztikus írásaidért. Azért, hogy írsz nekünk, hogy vagy nekünk.

    Ahogy a végére értem, könnyek gyűltek a szemembe és széles mosoly jelent meg az arcomon.

    Nem csak szexuális oldala volt ennek a fejezetnek. Az érzelmi töltet teljesen maga alá gyűrt.

    Csodálatos!

    Nem vagyok rá képes, hogy hosszú, egybefüggõ mondatokat alkossak.

    Igazad van, tényleg régóta vártunk (vártam) már erre a fejezetre. És most hogy felkerült, minden képzeletemet felülmúlta! Hihetetlen volt. Káprázatos és magával ragadó.

    Izgatottan kezdtem el olvasni, mint mindig. (Talán egy kicsit most még izgatottabb is voltam, tekintve, hogy nagyonnagy vonalakban tudtam, mi fog történni...) És egy idő után már csak azt vettem észre, hogy beszûkül a látóterem, a betűk pedig szinte kiemelkednek a telefonom képernyőjérõl. Teljesen a hatása alatt voltam - és talán egy kicsit még mindig alatta állok... Minden egyes mozdulat, minden csók, minden simítás, MINDEN itt volt előttem. Mindent láttam magam előtt.
    Erre még a legnagyobb írok közül is kevesen képesek az írásukkal. Te pedig képes vagy rá, Becca!

    Elsöpörtél. Úgy érzem magam, mint akin átsöpört egy tornádó. Egy tornádó tele érzelmekkel, érintésekkel. Tele vággyal, szerelemmel. Gyengédséggel és kéjjel. Felkapott és elrepítetf egy másik világba. Betekintést nyújtott egy másik életbe. Egy gyönyörű, hihetetlen szerelembe. Aztán úgy gondolta, eleget kaptam eebből a csodából, így kivetett magából. És most csak itt fekszem kezemben a telefonommal, a fejem és a mellkasom pedig súlyos az érzelmektõl. A fiúk szerelmétõl.

    Köszönöm, drága Becca! Köszönöm ezt a csodát.

    XxSilke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündérke!! :)

      Olyan szépen megírtad, hogy ki kellene nyomtatnom, és kitennem a faliújságomra. Esküszöm csinálok is egyet, és rá fogom tűzni a soraidat, mert szinte megható amit írtál.

      Imádlak, és örülök, ha nem csak az erotika ment át, hanem az a hihetetlen mélységű érzelem, amit szerettem volna megmutatni azzal, hogy Harry alárendeli magát.

      Imádlak, de ezt már nagyon jól tudod te is :)

      Remélem jól utaztál. Puszi: Becca

      Törlés
  8. JESSZUS ATYA UR ISTEN BECCA PRIOR!!!!!

    EZT MÉGIS HOGY A ROHADT ÉLETBE GONDOLTAD JESSZUS HOGYAN BECCA???! EZ...EZ....DADOGOK ITT ÖSSZE VISSZA.
    NAJÓ.KIJELENTEM.EZ AZ EDDIGI KEDVENC RÉSZEM.BAZDMEG.BAZDMEG.EZ...EZ ...NEM TALÁLOK SZAVAKAT....

    Én pár órája az előző résznél komiba kijelentettem ,hogy szügségem van 2 kibaszott nap alvásra de...ez...ez...egy hétig nem fogok aludni ez után.Basszus.Itt remegek mint egy idióta.Basszus.

    Ha egy picit is magamhoz tértem jelentkezem.Ha eltűntek a lepkék és piros foltok a látókörömből.

    AZ NEM KIFEJEZÉS ,HOGY IMÁDLAK !!!


    ~B XOXOXOXOXOX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsáss meg, hogy csak most válaszolok, de nagyon összejöttek a dolgok, és írtam, mint a güzü hogy készen legyek tegnapra a halloweennel :)))

      Remélem jól sikerült a tegnapi "meghatározó" party,,,, ;)

      Puszillak, és mindent köszönök. Becca

      Törlés
  9. Neeee :D ez a rész perfect végig nevettem. Azon a figyelmeztetésten pedig még mindig szakadok:'D imádom :3 ölellek Tami

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:))

      örülök, ha végignevetted, végül is az a jó, ha az olvasó élvezi az olvasást, hogy milyen formában, az már lényegtelen;)

      Én is sokszor ölellek! Becca

      Törlés
  10. Hű... hát ez tényleg...nem is tudom mit mondjak, ehhez már új szó kell. Mondjuk legyen a...helukániánus. MIt szólsz hozzá? Szabadalmaztatom. Jó volt; Klassz; Kurvajó; HELUKÁNIÁNUS. Ezt mindenki jegyezze meg. Szóval tényleg nagyon tetszett, és csodállak is az írásmódodért, de ugye nem haragszol meg ha mondok valamit,a mi nem tetszik? Nem a történettel van gondom, az tudod, hogy helukániánus volt, Csupán a háttér egy kicsit zavar az olvasásban. Kell hozzá egy különleges módszer, hogy hogyan kell úgy tekerni, hogy eltudjam olvasni, mert azok a világító pöttyök a háttérben elnyelik a betűt...Nem tudom, hogy csak engem zavar-e,de gondoltam hátha tudsz ezzel kezdeni valamit. Egy szónak is száz a vége; tényleg helukániánus volt. Így tovább
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!

      Nagyon aranyos vagy, és te vagy a második nyelvújító a csapatban, mert van már egy kedves olvasóm, aki mindig új szavakkal lep meg engem:))) A helikániánus bekerül a szótáramba, bár furi lesz, ha az egyik sztoriba esetleg beleírom, és senki nem fogja érteni:))

      A háttér.... agyaltam a dolgon, de valahogy nagyon fája érte a szívem, ha most lecserélném, ennyi rész után. Nekem valahogy már olyan lenne, mint egy öreg kutyát lecserélni egy kicsire...

      Nézegettem, de nem is láttam olyan hátteret, amit el tudnék képzelni.... de még küszködök a dologgal. Más még nem szólt, ezért lehet, hogy a te monitorodon máshová esnek a pöttyök, vagy mások a színek.... nekem a fekete betűk elég jól láthatóak a régi vacak monitoromon... és a laptopon is. Egy szó mint száz, törpölök, hogy mi legyen.

      Puszillak: Becca

      Törlés
  11. Drága Írónőm <3
    Én csaj egy normális éjszakát akartam + két napos lustizást...de ez ...ez mindenbe belszólt :D
    mindegy is több órás szenvedés (komolyan mondom ,hogy az volt) leküzdése után végre valahára elragadott az álomok csodálatos világa.
    Nos az az apró pici probléma ,hogy ha több napos kiütés után is vagy éppen ,akkor sem tudsz uralkodni az álmaidon.Főleg nem egy ilyen emberfeletti csoda után.Így hát Lou és Harry újabb kalandját sikerült eddig 9 szer átélnem.7 szer ,amikor éjszaka elolvastam ,1szer szétszórva álmomban és egyszer ma reggel ,mivel milyen más csodálatos ébresztés várjon az emberre ,ha nem ez?
    9szer elolvasva is hihetetlen.Tényleg próbálkozom...én keresem a szavakat ,hogy mit tudnék mondani ,ami picit kreatívabb....de semmi.Le blokkolt az agyam.Képtelenség olyan minőségű komival megajándékozni téged ,mint amivel te megajándékoztál most minket.
    Abban biztos vagyok ,hogy új kedvenc részem lett.És több ezerszer fogom még elolvasni.

    Számomra hatalmasat nőttél Becca....Nem mintha eddig nem a legnagyobb példaképemként tekintettem volna rád,de ez most tényleg kiverte a biztositékot.Soha érted SOHA nem olvastam még valamit ami ennyire eszméletlenül fenomenálisan a hatása alá tudott volna keríteni mint ez a fejezet.Minden...mindent átéreztem.Mintha ott lettem volna.....
    Hivatalosan is a legjobb rész a More Than Friends csoda életében.
    Le vagyok nyűgözve.

    Menj írónőnek.És ez most nem kérés ,hanem határoztt parancs.

    Köszönöm ,hogy ezt is megélhettem.:") IMÁDLAK.

    Millió puszi :
    Hatalmas rajongód : ~B xoxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát erre képtelen vagyok reagálni....

      Ilyen mértékű és mélységű dicséretre mit lehet?

      KÖSZÖNÖM!

      Ha egy valakire is ilyen hatást gyakorol, már bőven megér minden belefektetett energiát.

      Elmentem írónőnek:))

      IMÁDLAK! <3

      Törlés
  12. Halihó!

    Végre eljutottam oda is, mikor le tudok írni egy normális mondatot anélkül, hogy bele ne zavarjanak. Nem kommenteltem még neked, egy történetedhez se, de azt hiszem most éppenhogy van annyi lélekjelenlétem, hogy ezt megtegyem.
    Nem olyan rég kezdtem el olvasni ezen a linken helyet kapó történetet, az elején teljes letargiába kerültem, amiért egyszerűen nem tudtam élvezni amit írsz.Természetesen ennek is megvolt az oka. Sokan azt mondják, egy sztori onnantól unalmas, hogy egymásra talál a két főszereplő. Velem, és bizton állítom, hogy másokkal is más a helyzet, ugyanis amint "összejöttek" a szereplők, senki sem tudott volna elrángatni a telefon elől. Ettől függetlenül, elolvastam az előtte lévő részeket is, hogy mindenben tudomásom legyen, néha pedig meglehetősen élveztem az olvasást!
    Most, hogy itt tartasz, muszáj kifejeznem őszinte gratulációm. Olyan természetesnek hat, ahogyan fogalmazol, ahogyan leírsz egy mondatot, benne van a rutin. A szavak, amiket leírsz, nem puszta üres jelentéktelenségek, hanem helyet kap bennük néha több érzelem is, és ez annyira átjön, hogy beleborzongok miközben olvasom. Egy mondatban összefoglalva; Gyönyörűen fogalmazol, újabb izgalmas ötleteket szősz bele a történetedbe, és nem egy álomvilágot írsz le. Sosem kötődtem a démonos, harcolós, vámpíros stb, blogokhoz. Azt hiszem csak köszönni tudom, hogy levésed nekünk ezt a történetet, és mi, az olvasók boldogan falhatjuk a soraidat. Néhányat kapásból megtudnék említeni, szóról szóra, annyira megmaradt bennem. És a viccek, amiket beleteszel váratlan módon, mégis tökéletes helyen vannak. Örülök, hogy elkezdtél írni, hogy közzétetted ezt, és megajándékoztál bennünket egy csodálatos történettel!

    Ezerszer csókol; Rina.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rina!

      Nagyon szépen köszönöm a hosszú kommentedet, amibe ennyi energiát fektettél, hogy írj nekem.
      Hihetetlenül jól esik, amit írtál...
      Igen, kétféle olvasó van:
      - aki szereti a hosszú bemelegítést, és azt élvezi jobban
      - és aki onnantól élvezi igazán a sztorit, ha már együtt vannak a romantikus történet szereplői....

      Köszönöm a kitartásod, hogy átküzdötted magad a nem kevés részen, ahol még nem jöttek össze, és örülök, hogy utána azért sikerült elnyernem a tetszésedet.

      Számomra a legfontosabb jótulajdonság a humor. Képtelen vagyok elviselni a humortalan embereket.
      Ha sikerül néha egy jó poént is beleszőnöm, annak külön örülök.
      Ha az érzelmeket is sikerül átadnom, annak meg pláne, hisz ez a végső cél, amiért írni kezd az ember.

      Sokszor ölellek: Becca

      Törlés