2014. november 14., péntek

LXVIII. Fejezet

Sziasztok!

Itt a hétvége, ezért gondoltam hozok nektek egy fejezetet, aztán húzok Sinistert fordítani.

Legyen nagyon szép őszi víkendetek, sok örömmel, szépséggel.
Hálásan köszönöm, hogy olvassátok, kommentelitek, szerettemezitek a történetemet, és mindig itt vagytok velem.

Sok-sok puszi: Becca



Egy órával és két orgazmussal később, aléltan feküdtem a karjaiban, mikor eszembe jutott a Niallnek tett ígéretem.
- Holnap elmegyünk bulizni a srácokkal? – kérdeztem rekedt hangon.
- Nem lehet. Tudod, hogy nem mehetünk együtt – válaszolta elgyötörten. Kihallottam a hangjából az elkeseredést.
- De nem kettesben. Mindannyian! – próbálkoztam, bár tudtam a választ.
- Nem lehet kicsi! – Egy beletörődő sóhaj és egy nagy cuppanós a fejem búbján. Ennyi jut nekem.
- Én már megígértem, hogy elmegyek – mondtam halkan.
- Zayn is megy? – kérdezte, és halványan éreztem, hogy megfeszül a teste.
- Persze. Csak Liamet nem tudom.
- Értem…- mondta, de a hangja elfojtott feszültségről árulkodott. Felkönyököltem és ránéztem.
- Mi a baj? Ha nem akarod, nem megyek! Azt hittem, ez nem probléma. – A vonásait fürkésztem, de pókerarcot öltött magára.
- Nem, nem probléma. Menj csak nyugodtan….Csak… - A szemén átfutott valami, de villámgyorsan lesütötte, így nem tudtam megfejteni, mi volt az.
- Mi csak? – kérdeztem az elnyúló csendben.
- Zayn... – rám pillantott - Vigyázz vele! Ne engedd túl közel magadhoz! – mondta halkan.
- Mi van? – Lassan én is megfeszültem. Ezt a csontot már ezerszer lerágtuk, és megbeszéltük, hogy a félelmei alaptalanok. – Ne kezd már megint! – kértem, de a hangom inkább panaszos volt.
- Jó. Nem szólok. Kussolok! – elfordította a fejét, és kezdett kikászálódni az ágyból.
- Harry! – Most már figyelmeztető volt a tónus.
- Tessék? – Nem nézett rám, pedig tudja, hogy ez a halálom.
- Harry! Ne csináld ezt!
- Mit csinálok? Nem csinálok semmit – mondta, de a feszültség érezhetően megsokszorozódott.
- A Zayn témát már megbeszéltük. Nem akar tőlem semmit, egyáltalán nem is tudom, mire alapoztad a feltevéseidet. Szerintem csak beképzeled magadnak. Soha nem közeledett hozzám, egy-két vicces megjegyzésen kívül semmi nem volt, amit akár csak félreérthettél volna. De poénkodni a többiek és éppúgy szoktak, ahogy mi is! – Már én is álltam az ágy mellett.
- Persze – válaszolta és ellépdelt a fürdőszoba felé, de éreztem, hogy a hangja ironikus volt. Követtem.
- Ne perszézz! Nem rohadhatok a négy fal között egyedül minden este, amikor nem lehetek veled. Muszáj kimozdulnom, bár isten látja lelkemet, semmi kedvem hozzá! – Nem válaszolt, csak belépett a zuhanyzóba, behúzta a tejüveg ajtót, és megnyitotta a csapot.
- Harry! Válaszolj! – már remegett a hangom.
- Nem kérdeztél semmit – mondta félvállról.
- Miért csinálod ezt?  Ki akarsz borítani?
- Ki? Én? – vadul szappanozta magát – Ki vagyok én, hogy ki tudnálak borítani? Egyáltalán mi közöm ahhoz, hogy mit csinálsz a szabadidődben? – Már nem is akarta elkendőzni, hogy mennyire cinikus, és ez megijesztett. A gyomrom összerándult.
- Mi az, hogy ki vagy te? Te vagy a barátom. A szerelmem. Persze, hogy van beleszólásod, hogy mit csinálok. De a fiúkkal elmenni egy buliba, nem tartozik azok közé a dolgok közé, amit vissza kellene utasítanom, vagy igen?
- Neeeeeem…. dehogy is! A fiúkkal elmenni egy buliba, hogy Zayn egész este bámulhassa a seggedet, és hozzád dörgölőzzön, az nem olyan dolog, amire nemet kellene mondanod!
- Te hülye vagy! – szaladt ki a számon.
- Én vagyok a hülye – vágott vissza, és kilépett a zuhanyzóból. Még meg is taszított a vállával, ahogy a szűk helyen kiviharzott mellettem. De nem érdekelte, rám sem hederített.
- Harry! Az isten szerelmére, ne csináld már ezt!  Csak elmentem volna velük, hogy ne érezzem úgy, vakvágány az életem.
- A te életed vakvágány. Ezért elmész velük, esetleg jól be is rúgsz, mert sajnálod magad, aztán reggel arra ébredsz, hogy fekete haj lóg a szádba. Mert az én életem olyan kibaszott jó, nekem semmi problémám nem lehet, féltékeny se lehetek, és pláne nem kérhetem meg a pasimat, hogy ne menjen az éjszakába egy faszkalappal, aki utazik rá!  – Már szinte kiabált. Egy lépésre állt tőlem, fölém tornyosult, az arca ijesztő grimaszba szaladt.
- Te nem vagy normális! - Már én is majd szétrobbantam. – Én mikor kérem rajtad számon, hogy a drága Nickkel, aki köztudottan meleg, és kábé évek óta halálosan szerelemes beléd, mikor hova mész? Vagy, hogy Eddel mit műveltek, mikor Amerikában vagy, én meg Londonban, vagy a világ másik végén rostokolok éppen, és az időeltolódás miatt nem is merlek zavarni, pedig majd megesz a fene?
- Ne támadj vissza! Ezt csak az csinálja, akinek vaj van a füle mögött! – A hangja veszedelmesen elhalkult.
- Menj a picsába! Nem támadok vissza, csak szeretném megvilágítani neked az én oldalamat. Hogy én mit érzek, min megyek keresztül.
- Nem kell ezen keresztülmenned! Egyáltalán nem kell elviselned sem a féltékenykedésemet, sem a hiányomat. Csak sétálj ki azon az ajtón! Úgyis ezt szeretnéd. – A hangja rekedt volt, a szeme úgy fúródott az enyémbe, mintha gyémánt keménységű lenne a pillantása, a kezei ökölbe szorultak. Le voltam döbbenve, de annyira igazságtalannak, és olyan túlzónak tartottam a reakcióját, hogy a dühöm elnyomott mindent.
– Nem akarok kisétálni sehonnan, de ha nem fejezed be, annak rossz vége lesz. Én is lehalkítottam a hangom, pedig legszívesebben üvöltöttem volna. Ilyenkor a szomszédos szobákat is mindig lefoglalják, tehát nem kellett attól tartanom, hogy kihallgatják a veszekedésünket.
- Mit fejezzek be? Csak kussoljak és tűrjek? Amikor pedig úgy van, akkor álljak a rendelkezésedre? – megint cinikus volt, de amit most mondott, azzal eltalálta a gyenge pontomat.
- Mi az, hogy a rendelkezésemre állsz? A szexre célzol? – Volt már egy kis fenyegető él a hangomban, de Harry figyelmét elkerülte, vagy nem akart tudomást venni róla.
- Igen, arra. Kibulizod és kiflörtölöd magad, aztán elvárod, hogy egy héten kétszer én minden szemrehányás nélkül kielégítselek, ha arra van szükséged.
Elgurult a gyógyszerem.
- Te egy állat vagy! Mi az, hogy kielégíts? Mi az, hogy elvárom? Az együttléteink csak az én örömömet szolgálják? Te nem vágysz rám? Te nem kívánsz? Te nem várod, hogy együtt lehessünk? – közben már a nadrágomat ráncigáltam magamra. Kezem, lábam reszketett. - Csak mindig te szolgálsz ki engem? Ez egy alárendelt viszony szerinted, ami rólam szól? Ezt vágod a pofámba? Mikor te mindenkivel flörtölsz, aki szembejön az utcán? Mikor hetente más nőkkel látlak az újságok címlapjain? Szerinted bennem nem merül fel, hogy néha kikacsintgatsz a kapcsolatunkból? – Már felöltözve álltam vele szemben. - Fejezzük ezt be Harry! Nem lesz jó vége.
- Meddig akarod a szőnyeg alá söpörni a problémákat? Azt hazudni, hogy minden jól működik? – kérdezte, és a hangja olyan fojtott volt, hogy alig értettem. Tehát szerinte a kapcsolatunk zátonyra futott, vagy legalábbis egyelőre élhetetlen, csak én nem veszek róla tudomást. Besokalltam. Lassan hátraléptem kettőt, a szememmel fogságban tartottam a pillantását és vártam, hogy utánam nyúljon, vagy felém mozduljon. Nem történt semmi, és én már megtettem azt a két lépést, ahonnan segítség hiányában nem volt visszaút.  Felkaptam a táskámat a földről, és szó nélkül kisétáltam az ajtón. Lassan lépkedtem a lépcső felé, és teljes szívemmel arra vártam, hogy kattanjon mögöttem a zár, és meghalljam Harry lépteit. De a folyosón síri csend honolt. Mikor a lépcsőház ajtajának kilincsére tettem a kezem, még visszanéztem, de már tudtam, hogy felesleges.
Megegyeztünk, hogy soha nem szaladunk el a problémák elől, mindig mindent megbeszélünk. De én most meghátráltam. Vagyis ő így értékeli. Nem érti, hogy nincs már bennem elég erő ahhoz, hogy vele is harcoljak, mikor az egész világ ellenünk van már rég.


.

33 megjegyzés:

  1. :(((((((((((((((((((( Tudtam... Megyek sírni, eláztatom az egész házat...
    Zayn!!! A kis huncut, mindenhol bekavar :D (most már rájöttem, hogy miért írtad, hogy "nálad is")
    Ezek után lesz majd AZ a rész?? (ha nem tudod mire gondolok, majd megbeszéljük ;))
    Imádtam, annak ellenére, hogy darabokra hullott a szívem!
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld nem ezért írtam,,,mert erre a részre már nem is emlékeztem, hogy ez jön... valami másról beszéltünk épp akkor... valami olyat mondtam, hogy zayn a titkos favorit, aki minden sztoriban jó arra, hogy tovább vidd a cselekményt....

      sajnálom:((( de nálad is kibírtuk!!!

      <3

      Törlés
    2. Jaa, okés, most már leesett :D

      Törlés
  2. *félre dobja a telefont és zokog*

    HOGY TEHETTED?!Mivel érdemeltük ki ,mi rendszeres imádóid ezt a borzalmat?!!!
    Ne érsd félre.A soraidért és persze az egész sztoriért oda vagyok.De ez a fejezet...Rühellem ,gyűlölöm ,ki nem állahatom :"cc
    Itt sírok ,mint egy kisbaba.Egy kibaszott szerencsétlen elhagyott kisbaba.
    Ajj én tudtam ,hogy a feszűltség ki fog valahogy robbanni.
    De én ostoros, bőrruhás vad kemény szex keretében képzeltem ennek a bizonyos feszültségnek a kirobbanását.
    Nem így .
    És Zayn...mi lesz ebből...
    Gyorsan hozd helyre rendben ? :"(
    Eleve ma estére egy lelki roncs lettem.És még ezis...aaaahhhahj.

    Bocsi kedvesem ,de ma éjjel a kanapén alszol,nem az ágyunkban.((Hacsak meg nem kapjuk most a kövit *-*))
    Ennek ellenére imádlak.És örökre itt maradok ,még akkor is ha vállnak.Max minden résznél sírok egy éjszakát...
    Hihetetlen ,hogy milyen hatással vagy rám...
    Szeretlek

    ~B xx

    ui.: MÉG HELYRE HOZHATOD!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért erre a témára majd térjünk vissza pár résszel később, kérlek...

      most engedtél vissza a kanapéról, most nem merek belemenni a boncolgatásba:P:P

      mi van a kulcscsontoddal? és a karoddal? és Alfival??

      <3<3

      Törlés
  3. ne tedd ezt velünk :( isteneeem... tiszta cukin alakul köztük minden, erre.... ajjjj.... pedig pedig pedig olyan aranyosak... de ugye.... ajjs jó mindegy. waa.

    imádom, nagyon jó lett :)
    most is csak azt tudom mondani hogy GYORSAN HOZD A KÖVIT mert idepusztulunk. ilyen résznél abbahagyni...... waaa nagyon várom már hogy mi lesz ebből :') remélem semmi rossz :/
    egyébként imádom, imádlak hogy ilyen gyorsan hozod a részeket, és ilyen jókat, és aah*-*szóval igen, észrevettem milyen gyorsan dolgozol mostanság, itt is, a tanítványban is, a sinister is gyorsan halad... szóval ja. csak így tovább :')
    xxHöri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így, a sinister után, már lassan fel se merek jönni, hogy megnézzem a kommenteket.... BOCSI!!!

      egyszerűen így éreztem akkor, mikor ezt írtam,,,, ez történt bennem, a sztoriban.

      Igen, mostanában elég sok részt tettem fel, de ez csalóka,,,még mind nyáron születtek... A sinisterrel vagyok csak napi kapcsolatban. De örülök, hogy örömöt szereztem a részekkel!! :)))

      És köszönöm, hogy mindenütt írsz, követsz, szeretsz!!

      Én imádlak Hörikém!! <3<3

      Törlés
  4. Nem olvasom el!!!
    Nem érdekel. Nem olvasom el.
    Láttam a képet. Harry sírt.
    Nem olvasom el!!!

    Silke

    VálaszTörlés
  5. Elolvastam.

    Utálom az egész világot.

    Hogy tehették ezt velük? Hogy tehették ezt magukkal?
    Hogy tehetted ezt velem??

    Tudod, hogy szeretlek, sőt, imádlak. De ez a fejezet...
    Nem akarom. Csináld vissza!!
    (Bocsi, de most nagyon sírós-hisztizős pillanataimat élem meg. Egy ilyen fejezet után ez nem csoda.
    ...
    És az A tanítvány-ban te ennél is siratósabbakat fogsz belerakni????)


    Most olvastam el az előző kommentemhez írt válaszod...
    Sose merj olyat gondolni, hogy nem szerettem!! Amíg nem mondom ki konkrétan, hogy "nem volt olyan jó", addig ne hidd. Mert addig imádtam.
    (És nem igazán hiszem, hogy valaha is ilyen kritikával illetnélek...)

    Ugyan azt tudom mondani, mint az előző fejezethez is. Azért nem tudok most sem elemezni, mert ezt az egész fejezetet egy fontos, szívszorító, fájdalmas cselekményre építetted. Egy meghatározó esemény az egész.
    És fájdalmas volt, könnyeket csalt a szemembe, de gyönyörű volt, és csodálatos.

    És engem eltalált a MTF!!! Egyenesen a szívembe fúródott, beágyazódott, és már lehetetlen eltávolítani onnan.

    Szeretlek.
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édeske!

      Téged eltalált az MTF??? Akkor már ketten vagyunk. És most, hogy Larry szívem újra dobog, talán nem fogok ilyen eretvágós részeket írni, és visszatér a kedvem a sztorihoz!! Drukkolj, hogy Harry ilyen szépen adagolja a jó híreket, és Louis így mosolyogjon még sokáig, mint a napokban , és ígérem írok olyan részeket, hogy csuhajja.

      Igen, sírni mindegyik blogban kell....ez vele jár. Ha jó... ha nem, akkor nem....


      Remélem fogsz még sírni sokat,,, és nevetni még többet, vagy örömkönnyeket hullatni. örök idealista vagyok, és hiszek a csodákban.... a szeretetben, a szerelemben....

      Imádlak! <3<3

      Törlés
  6. :'((((( :'( Habuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :'( Most komooolyannnn? Megyek sírni a macimhoz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓÓÓÓ :((((((
      BOcsi kis Virágom!! Úgy sajnálom, és még a Sinister is. Mikor ezt kitettem, csak akkor jöttem rá, hogy véletlenül egybeesik azzal... remélem a tanítvány kárpótol picit.

      Ne harizz!!!!!!!!!!! LÉCCCCCCCCCI!!!

      Törlés
  7. jó hagyj, egész nap sírtam, ez még rátett egy pohárral

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért sírtál Drága?????????????????????????
      Ó jajjjjjj. Bocsi. Főzök neked valamit.... vagy sütök sütit. Mit szeretnél????

      <3<3 Becca

      Törlés
  8. WHat?
    MIIIIIII?
    Hello ez nem tetszik nekem. :( Csináld vissza.
    Naaaaa, én is másképp képzeltem el a feszültség levezetést. Naaaaa.
    Nincs kedvem sírni. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most ezt dobta a gép (vagyis inkább a selejtes agyam) ne harizzatok.
      Néha elborít a kilátástalanság, ahogy a fiúkat is.... de az eső után mindig kisüt a nap, nem igaz?!

      BOCSIIII. <3<3 Becca

      Törlés
  9. Azt hittem... ahj... komolyan! Így reggel a Sinister után elolvastam ezt a részt. Pofára vágódtam! Hogy tehetted?

    Egyébként imádlak és a törieidet is!

    Puszi: Lótusz99

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És azóta gondolom elolvastad a Sinister folytatását is, és KO....
      Annyira sajnálom, véletlen egybeesés....

      Kérlek ne haragudj! Lesz jobb!

      Puszi: Becca

      Törlés
  10. Ajj most miért? Ne már ígyis naponta sírok miattuk,hogy nem lehetnek együtt, a vilag az emberek és ha az emberek többsege el is fogadja őket,akkor is ott van az akicseszett Modest meg mindig most meg ez is :-\ Tudtam,amikor meglattam a kepet,hogy sírni fogok, vagy dühös leszek vagy szomorú, na most ez a három így egysegben van . Louisnak kell,hogy igazat adjak, nem tett semmi olyat,amiert ilyet érdemelne es Harrytől nem volt szép,hogy ilyeneket vagott a fejéhez és így beszelt vele az en Drága Zaynem soha nem tenne ilyet( a valoságban biztos nem) Jó en megértem Harryt,hogy féltekeny meg minden, de azért ez.. Ennek a veszekedésnek nem így kellett volna végződnie miért nem ment utana Harry,Louis miért nem fordult vissza, miért nem estek egymásnak (tudod hogy értem) vagy egy vad csókcsatával ért volna veget, de így jaaj. Kérlek Becca Kerlek mond,hogy minden jóra fordul,minden jó lesz,. En megértem,hogy ilyennek iy kell lenni,meg mindwn kapcsolatban vannak hullamvölgyek es veszekedések, és a törtenet is így bontakozik ki, de kerlek mond,hogy jó lesz nyugtass meg. Vagy most ilyen részsorozatra számítsak? Kerlek szólj ha igen,mert fel kell készülnöm lelkileg, de remélem erre nem lesz szükseg.Ennek ellenére imádlak és minden reszt imadok meg ezt is ,mert tudom,hogy kell ilyen is es nem lehet minden nyalas,cuki,szerelmes,csók meg sex en nem bannam, de ilyen is kell csak oldódjanak meg a dolgok hamarosan es valakinek jöjjön meg az esze,mert belepusztulok. Kerlek siess a kövivel bármiről is szól ebben a részben csak rossz dolgok történtek, remelem a következőben lesz valami jó is <3 <3 Imádlak!
    Kerlek mondj valamit mire készüljek? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes Tündim!

      Nem is tudom mit mondhatnék. Most állandóan vigyorgok, mert Larry szívem újra dobog a napok óta tartó örömhír folyamtól, és a sok szép Larry pillanattól, amit láttam. De nyilván vannak olyan időszakok az életben, mikor az ember megbántja azt akit szeret,,, és legtöbbször indokolatlanul. Van amikor a kimondott szavak fájnak, és van, hogy a kimondatlanok sebeznek.... nem ígérhetek semmit, de a remény hal meg utoljára!!!!

      Csak tarts ki, bármi is következik! itt is, ott is, amott is. MINDIG!!!!
      Bízz bennem! ;)

      <3<3 Becca

      Törlés
  11. Oh...ez most így elég hirtelen ért és egy jó kis szívtörést is okozott, mégis imádtam.
    Nagyon jól átjöttek az érzések, főleg hogy valami bőgős zenét hallgattam közben.
    Remélem leülnek és megbeszélik majd a dolgaikat és Zayn-t (akármennyire is szeretem) nem akarom Lou közelében látni!! Nehogy belerontson mert megkeresem és megverem!
    És akkor most kérjük újra a szerelmes részeinket :)
    Puszillak: Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy.... túl vagyunk a kötelező töltelékrészen, és a síráson, jöhetnek a vattacukros, és szexi részek, igaz????
      Ezen olyan jót mosolyogtam. IMÁDLAK!!!!

      Biztos észbe kapnak, csak reménykedjünk, hogy még időben....

      Puszillak, írtam levelet. Becca

      Törlés
  12. Ó, istenem, sírok!!!!!! Nem, ez nem lehet igaz!
    Ahányszor újraolvasom, mégjobban összetörik a szívem.
    Csodálatos lett, olyan szempontból, hogy sikerült teljesen átéreznem, de máskülönben, úristen, darabokban hever a szívem, annyira szörnyű volt.
    Imádlak, csodálatos írónő vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a célom, mikor ilyet írok, és ami nektek fájdalom, az nekem sikerélmény,,, máskor az örömkönnyeiteknek, vagy a visítozós boldogságnak örülök, és van mikor a visszafojtott lélegzeteknek, és a nyirkos tenyereknek....
      Csak ennyit szeretnék elérni...ha sikerül, boldog leszek!

      köszönöm, hogy írtál<3 Becca

      Törlés
  13. Kész ! Ki vagyok ! Pont abba hagytam a bőgést a sinisteren aztán jött ez amin újra bőgök ! Miért kínoztok engem ? Megszakad a szívem ezért a két hülyéért ! Legyenek végre boldogok vagy valami ! :( Megyek összeszedni a szívem darabjait ! :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de nem akarlak kínozni:((( Sajna ez most összejött....sajnálom!!!

      Olvass egy kis tanítványt, hátha az feldob.... A kis szívedet csak rakd össze, jönnek még szivárványos szép napok!!! :))
      Imádlak<3 Becca

      Törlés
  14. Ez...ez olyan izgató ,hogy meghalok *_*
    Aweew ...annyira tetszenek a veszekedős részek bármiben is .... és ez csodálatos lett!!! SIESS!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?? A veszekedős kínozós részek, amik után jönnek a békülősek... :P:P:P

      Vagy nem :(((

      Sietek, persze. Köszi, hogy írtál. Becca

      Törlés
  15. Imádtam!Imádtam!Imádtam!
    Na nem pontosan a veszekedésüket...vagyis...azt is! Csak TE tudsz ennyire profin megírni egy szívszaggató részt, hogy aztán azt mégis nagyon-nagyon imádjak! Szeretem, ha egy sztoriban van feszültség, veszekedés, de csak azért, mert tudom, hogy utána annál jobb a kibékülés. Egyébként Harryt most jobban sajnáltam (na nem azért mert Harry always&forever) mert Lou nem veszi észre, hogy neki is ugyanolyan nehéz. Remélem, hogy most egy kicsit húzzák majd egymás agyát.
    Ölellek, Gini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nagyon aranyos vagy!!!
      Igen, és is megértem Harryt, a féltékenységét, azt hogy érzi, ahogy Lou távolodik tőle, és fél, hogy valaki elveheti tőle... és hogy neki is ugyanolyan nehéz, mint Louisnak....

      Igen, biztosan nem lesz azonnali, könnyes összeborulás... ezután nem is lehetne....
      De más még lehet :P:P

      Puszi: Becca

      Törlés
  16. Te lyány.... Erre nem tudok mit mondani... Ez szomi... De kell ilyen is na! De a kovi resz asszem (nem ertek a romai szamokhoz) a 69edik... Erted mire celzok? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)))

      Igen, én értem, de ez sajnos nem jutott eszembe, mikor írtam :P:P

      Bepótoljuk, ígérem, és köszönöm, hogy írtál....
      Puszillak: Becca

      Törlés