2014. november 22., szombat

LXX. Fejezet

Sziasztok!

Hoztam egy új részt, hátha lesz kedvetek olvasni a hétvégén....
És abban is reménykedem, hogy szeretni fogjátok:)

Ezt a részt Zsuzsanna Jónásnak szeretném ajánlani,,,, már nem emlékszem miért, de amikor írtam, szépen odabiggyesztettem mellé a nevét....remélem Ő emlékszik, hogy miért.De ha nem, akkor sincs baj.

Jó szórakozást hozzá, és remélem mindenki látta az új klipet, amitől én személy szerint kifeküdtem, annyira tetszik.... Olyan cuki benne az összes fiú, nem igaz??? ( https://www.youtube.com/watch?v=syFZfO_wfMQ )

Puszillak benneteket: Becca



Túléltem a koncertet, bár közben volt egy-két holtpont, amikor nem voltam biztos benne, hogy sikerül. Harry olyan utálattal nézett rám, amitől megfagyott a vér az ereimben. A rutin segített át ezeken a pillanatokon. Sokszor azt sem tudtam, merre kell mennem, mit kell csinálnom, de a testem már tudta, és ment minden magától.
Mikor végeztünk, Harry előttem futott az autóhoz, és mikor útközben kibújt a fekete pólóból, és meztelen hátán ugráltak az izmok a bőre alatt, ahogy felemelte a kezét, elöntött a forróság. Mikor a nagy limuzin ülésén velem szemben ült, és unottan bámult ki az ablakon, izzadt tincsei a homlokára, nyakába tapadtak, erős vágyat éreztem, hogy kisimítsam őket. A saját tenyerembe martam, nehogy megtegyem.
A sofőr  megkérdezte, hová vigyen bennünket. A fiúk habozás nélkül bemondták a klubot, ahová meg voltunk hívva afterparty-ra, és kérdésemre, hogy „nem kellene lezuhanyoznunk és átöltöznünk?”, egyszerre válaszolták, hogy felesleges, úgyis dög meleg lesz, és szétizzadjuk magunkat egy perc alatt. Tudomásul vettem, amúgy sem érdekelt az egész. Félve Hazzara sandítottam, de ő hatalmasra tágult pupillákkal nézett engem, így én is felé fordultam teljesen. Az orrlyukai mint egy gorillának, a szája csak egy egyenes vonal, az állkapcsán ugrált egy izom, és az ádámcsutkája le-fel futkosott a nyakán. Az autó lefékezett, Liam kinyitotta az ajtót és kiszállt. Niall és Zayn követte, de én még mindig mereven ültem, Harry pillantásától odaszögezve, és nem mozdultam. Vártam, hogy szóljon. Csak egyetlen szóval mondja, hogy „NE”, és én azonnal ellazulok, és becsukom az ajtót, de nem szólt egy szót sem. A helyzet a tegnapesti ikertestvére volt, én pedig nem tudtam mit tegyek. Gyáva voltam magamtól ott maradni, és esetleg végighallgatni, hogy megmondja, nem érdeklem többé.
Inkább erőszakot követtem el magamon, és kikecmeregtem a kocsiból. A fiúk kíváncsian néztek, de csak megráztam a fejem, mire Niall átölelte a vállamat és besétáltunk a klubba.
Nagyon menő a hely, mert lépni sem lehet. Vagy miattunk vannak ennyien? Körülnéztem, és már azt kerestem a tekintetemmel, hová bújhatnék el egy sarokban, hogy nyalogassam a sebeimet. Nem nagyon láttam erre alkalmas zugot. Éreztem, hogy valaki megszorítja a karomat, és ijedten néztem oda, de csak Zayn volt az, aki látva tanácstalanságomat, a segítségemre sietett. A pult felé taszigált, és mikor odaértünk, előrefurakodott a tömegben. A lányok, mikor megláttak bennünket, automatikusan utat engedtek, csak annyi volt az ára, hogy minden oldalról hozzánk dörgölőztek. Niall imádja ezt -gondoltam, és elmosolyodtam, ma este először.
Zayn két tequilát rendelt, kezembe adott egy szelet citromot, rászórta a sót a kezemre, aztán a kötelező formaságok után végre lecsorgott az égető izomlazító a torkomon. Még kettőt ittunk gyorsan, hogy minél hamarabb jótékony homály borítsa el az agyamat. Mikor éreztem, hogy eltűnnek a kontrasztok, már nem idegesít a hangzavar, és a testek tömege, akik betörnek a személyes terembe, hagytam, hogy Zayn a táncparkettre rángasson. Azonnal egy egész seregnyi lány nyomakodott a közelünkbe, és kipakolt mellek, kivillanó popsik töltötték be a látóteremet. Zayn nagyon élt. Hagyta, hogy körbedongják a csajok, kicsit taperolják, és ő sem fogta vissza magát. Felnevettem. A nagy zaj ellenére Zayn rögtön odalépett hozzám, ő is vigyorgott, és közénk húzott egy bögyös-faros szöszit, aki sikongatott a boldogságtól. Kicsit már spicces voltam, úgyhogy belementem a játékba, és a csípőmet előretolva erős szexuális felhanggal mozogtam, míg a fekete szépfiú a másik oldalról művelte ugyanezt. A lány arca lángolt, levegőért kapkodott.  Egyszercsak egy tűzről pattant fekete bombázó finoman kilökte közülünk, és átvette a helyét. Széles szája ijesztő volt, ahogy mesterségesen feltöltött ajkaival csücsörített felém. Szerencsémre Zayn megfordította, és a derekán hagyta a kezét, amitől a lány azonnal átcsoportosította a figyelmét. Még vagy nyolc-tíz csaj váltotta egymást, míg vége nem lett a remixnek, aztán elindultunk egy újabb tequiláért a pulthoz. Liamet láttam útközben, ahogy elmélyülten fűzöget egy derékig érő, szőke hajzuhatagot, és Niall is bevillant egy pillanatra, ahogy egy dögös vörös rángatta el előttünk, a táncparkettre igyekezve. Na, ez nem lesz nagy fogás! - gondoltam, ahogy felidéztem Niall mozgását.
Becsaptunk még egy italt, én a biztonság kedvéért egy félliteres ásványvizet is, mert tudom, hogyha alkohol kerül a szervezetembe, akkor rengeteg vízzel kell kompenzálnom, aztán visszafurakodtunk a tömegbe. Egy kis időre megfeledkeztem a külvilágról, igazából mindenről. Arról, hogy ki vagyok, hogyan kell viselkednem, mire kell odafigyelnem. Csak élveztem a zenét, ráztam a testem, az sem érdekelt, ki van körülöttem. Egy tenyér siklott a hasamra, és magához húzott. Beledőltem a mozdulatba, ahogy magához húzott. Felnyögtem a gondolatra, hogy Harry mégis visszajött értem. A fejemet hátradöntöttem és az enyhe részegség hatására oldalra fordítottam, hogy megcsókoljam a száját. Zayn barna szemei néztek rám közvetlen közelről. Úgy láttam, meglepődött, mennyire kezes voltam, ahogy magához szorított. Én viszont azonnal kijózanodtam. Nem akartam ellökni magamtól, igazából nem is volt semmi túl bensőséges a mozdulatban, én mégis úgy éreztem, átléptem egy határt, amit nem lett volna szabad. Épp áthelyeztem a testsúlyom, hogy finoman átbillenjek a lábujjaimra, így eltávolodva a testétől, mikor Zayn olyan hirtelen tűnt el mögülem, hogy megtántorodtam. Két kéz ragadta meg a csípőmet félelmetes erővel, és ahogy kitekeredett a fejem a nyakamon, Harry szikrázó zöld szemeivel találtam szembe magam.
- Hazz! – nyögtem, és mivel alkoholos befolyásoltság alatt álltam, szélesen elvigyorodtam. Nem tudtam megjátszani magam, csak örülni neki.
- Indulás! – hajolt közelebb, és ellentmondást nem tűrően dörmögött a fülembe. Szó nélkül menetirányba fordítottam a fejem, és hagytam, hogy maga előtt toljon, mint egy faltörő kost. Nekitámaszkodtam a mellkasának, és végre úgy éreztem, a helyemen vagyok. Oldalra fordultam, és semmivel nem törődve megszólaltam:
- Annyira szeretlek! – és bambán néztem az arcélét. A szája széle mintha picit megrándult volna, de megtartotta roppant dühös ábrázatát, és kitoloncolt a fülledt helységből. Benyitott egy ajtón, amiről fogalmam sem volt, hogy hová vezet. Egy folyosóra jutottunk. Megtorpantam, mert azt hittem eltévedtünk. Kilépett mögülem, megmarkolta a csuklómat, olyan erősen, hogy feljajdultam, és vonszolni kezdett maga után. 
A folyosó másik végén egy hatalmas vasajtó állt, teljes szélességében lenyomható, széles rúdzárral. Harry elengedett, hogy egész testsúlyát bevetve nekiveselkedjen, és kinyissa.
Mikor annyira ki tudta taszigálni, hogy kiférjek a résen, hátranyúlt, és kipenderített, aztán ő is átsiklott, és kiléptünk az éjszakába. Egy poros földútra jutottunk, ami egy hatalmas nyílt térségen, majdhogynem egy réten át vezetett. Valószínűleg a gazdasági bejárat volt, ahol kiszöktünk, napközben itt érkezhet az áru.
Harry körülnézett, aztán átfogta a derekamat és erőszakosan a nem messze álló fák felé kormányozott. Átfutott az agyamon, hogy most tulajdonképpen minek ez a nagy cécó? Itt is elmondhatná, hogy egy alkoholista ribanc vagyok, hogy semmit nem érek, hogy befejezte. De ehelyett a zsebébe nyúlt, adott egy üveg vizet, amin természetesen nem tudtam kitekerni a kupakot, így ő tette meg helyettem, aztán újra a kezembe nyomta. – Idd meg! – Nem ellenkeztem, egyébként is majd szomjan haltam.
Közben elértük a fákat. Harry visszanézett, és bólintott. Követtem a pillantását, de nem láttam semmit. Itt nem volt közvilágítás, csak a sápadt hold fénye mutatta meg a dolgok körvonalait. Innen már alig láttam a nagy vasajtót, amin kijöttünk.
Azt éreztem, hogy elemelkedem a földről, a lábam a levegőben kapálózik. Harry brutálisan nekicsapott egy fatörzsnek, hogy csak úgy nyekkentem. A hátamba beleállt egy kiálló rész, a tüdőmből kiszorult a levegő. Épp panaszkodni akartam, kikérni magamnak, hogy már tettlegességig fajul, mégis mit képzel magáról, mikor a szája az enyémre tapadt. Olyan durván csókolt, hogy kiserkent a vérem. Fémes ízét a számban éreztem, de nem érdekelt. Mikor felfogtam, hogy csókol, minden izmom elernyedt, csak annyi erőm volt, hogy szorosan a nyaka köré fonjam a karjaimat és félrefordítsam a fejem, szabad utat engedve a nyelvének. Morgott, a szája vadul harapott, a nyelve keményen hatolt a számba. A kezei már tépték a ruhámat, rángatták a pólómat, hogy hozzáférjen a bőrömhöz. A lábamat is felemeltem, a dereka köré fontam, hogy szabaddá tehessem mindkét kezét, ne kelljen tartania. Hálásan dünnyögött, és felrántotta az anyagot. Elengedte a számat, bár utoljára még beleharapott az alsó ajkamba, mielőtt lehajtotta a fejét és beszívta a mellbimbómat. Nekifeszítettem a testem, a kezeimmel a hajába túrtam, és nyögdécselni kezdtem.
- Istenem Harry! Gyorsan! – mondtam sürgetően, mire felnyögött, és leengedett a földre. Kicsatolta az övemet, letolta a nadrágomat a térdemig, és megfordított. Levegőért kapkodtam, és hálásan kapaszkodtam a fatörzsbe, ami az arcomat súrolta. A tenyere a lapockámra simult és lenyomott. Lábujjhegyre álltam, hogy jobb hozzáférést biztosítsak neki. Hallottam ahogy lehúzza a sliccét, aztán beleköp a tenyerébe. Várakozásteljes izgalom futott végig a testemen. Széthúzta a fenekemet, az ujjai nyáltól sikamlósan csúsztak a bőrömön. Mikor az ánuszomhoz értek, körbekente, aztán minden bevezetés nélkül olyan durván nyomta őket belém, hogy felsikoltottam. A másik tenyere a számra tapadt, befogta vele, én pedig hálát éreztem, hogy megakadályozza, hogy felsikongassam a környéket. Keményen ujjazott, és közben a fülemhez hajolt.
- Soha többet! Érted?! Soha többet nem teszed ezt velem! Megértetted? –nem engedte el a számat, így kikövetkeztettem, hogy nem vár választ.- Nem hagysz faképnél, még akkor sem, ha úgy érzed, már nem kellek! – Brutálisan belém nyomta a harmadik ujját, amitől kicsordultak a könnyeim, de ezzel egy időben a farkam reszketni kezdett, és ahogy lenyúltam és megmarkoltam, forró magom a kezemre csorgott. Harry elmozdította a tenyerét, de mire panaszkodhattam volna, már a számba nyomta két hosszú, vastag ujját, és a torkomra tolta őket. Fulladozni kezdtem, amitől újabb adag sperma folyt végig a kezemen a csuklómig.
- És soha többé nem engeded, hogy más úgy nyúljon hozzád! - nem volt apelláta, nem volt lehetőség ellenkezni. Csak felnyögtem, ahogy megforgatta az ujjait. Még mélyebben belém fúrta, aztán szétnyitotta őket, amitől kipattantak eddig szorosan lezárt szemeim, az orromon át próbáltam egy kortynyi levegőt a tüdőmbe préselni, a golyóim begörcsöltek, és úgy élveztem el, hogy nem tudtam megfeszíteni az izmaimat.  Harry hallotta a torkomra forrt nyögéseimet. Egy pillanatra kihúzta a számból az ujjait, hogy mély lélegzetet vehessek, aminek nagy hasznát vettem, mert már piros karikákat láttam az oxigénhiánytól, de azonnal vissza is nyomta őket.
- Elélveztél? – kérdezte rekedt hangon a fülem mellett. Bólogattam és hörögve próbáltam jelezni, hogy igen.
- Jóóóó…. mondta, és éreztem, ahogy kicsúsznak belőlem az ujjai.
- Most megbaszlak, úgy ahogy tegnap éjjel kellett volna, hogy tudd, meddig mehetsz el! – nyögött egyet, és a hátam mögé helyezkedett. A combjai a lábaim közé furakodtak, a csípője az enyémnek ütközött, és éreztem hatalmas merevedését a fenekemen. Selymes tompa végével végigsimogatott a hasadékomon, mielőtt olyan keményen hatolt belém, hogy hiába volt tele a szám, a torkomból sikollyal vegyes hörgés tört fel, a farkam újra lüktetett, és a heréim zsibbadni kezdtek. A fájdalom végigvágott a combjaimon, le a bokámig, felfelé pedig egészen a gyomromig éreztem. Nyöszörögtem, és nem az élvezettől, de ez Harryt csak még jobban tüzelte.
- Fáj? – kérdezte, és kihúzta az ujjait, hogy válaszolhassak.
- Harry!... Nagyon! – válaszoltam kétségbeesetten.
- Akkor jó! – mondta, és egy másodpercnyi habozás nélkül elkezdett bennem mozogni, olyan durván, hogy a hatalmas csattanások, amit a testünk összecsapódása okozott, visszhangzottak a fák között. A keze után kaptam, az ujjait visszanyomtam a számba, és előrébb hajoltam, hogy mélyebbre döfhessen. Élveztem a fájdalmat! Azt akartam, hogy büntessen meg keményen. Azt akartam, hogy érezze, az övé vagyok teljesen, minden fenntartás nélkül, ott, akkor, és úgy, ahogy ő akarja. Kihasználta feltárulkozásomat, a másik kezének ujjai a csípőmbe vájtak. Mindegyiknek sötétlila nyoma marad a bőrömön, pontosan, ahogy akarom. Határig nyomta magát, és még beljebb egy kicsit, ami már fizikai képtelenségnek tűnt. A fájdalom új értelmet nyert számomra. Szorítottam a csuklóját, hogy ki ne húzza az ujjait és szopni kezdtem, ahogy csak bírtam. Morgott a hátam mögött, és még durvább tempóra váltott. Lángoltam. Minden sejtemet átjárta a kínnal vegyes élvezet. Elengedte a csípőmet, a testsúlyával nekinyomott a fának teljesen, hogy mozdulni sem tudtam, és előrenyúlt. Keményen rámarkolt a farkamra és olyan vadul kezdte fejni, hogy azt hittem letépi. Aztán megpróbált erőt venni magán, egy picit enyhített a szorításon, de a sebességből nem vett vissza. Megremegtek a térdeim, és ezerrel száguldottam az extázis felé.
- Értetted amit mondtam?  Az enyém vagy! – már ő is csak hörögni tudott. Kihúztam a számból az ujjait, és próbáltam nyelni, hogy a hangszálaimat megfeszítsem egy pillanatra.
- Igen! – Újabb kegyetlen behatolás. - IGEN! – kiáltottam, mert ismét olyan erővel csapódott belém, hogy beleremegett az egész testem. Teljesen lehajoltam, a kezemmel megtámaszkodtam a fatörzsön, és felé toltam a fenekem, hogy az utolsó millimétereket is kisajtoljam belőle. Most rajta volt a sor, hogy felkiáltson, és olyan keményen élvezzen el bennem, hogy minden lüktetését érezzem magamban.
- Lou! – nyögte a nevemet, amitől én is azonnal a csúcsra értem, és lehanyatló kezekkel a fára zuhantam, miközben a tenyerébe lövelltem.
                   
Ölben vitt az autóig, amiben Pete várt bennünket. Meg sem lepődtem. Nem kérdezett semmit, de Harry azért adott némi magyarázatot, ami leginkább nekem szólt, hogy aszerint viselkedjek:
-  Kösz, hogy első szóra jöttél! Kiütötte magát. Megtennéd, hogy elviszel bennünket a szállodába?  - Pete elég furcsán méregetett, úgyhogy rájátszottam picit, hogy miért is nem tudok járni a saját lábamon.
- Persze Harry, de mit keresel te itt? – kérdezett vissza a biztonsági főnök, még mindig összehúzott szemöldökkel, miközben nyitotta az ajtót, hogy Hazz bepasszírozzon a hátsó ülésre.
- Írt egy fura sms-t, ezért jobbnak láttam utánanézni, hogy mit művelnek – mondta álmaim pasija, aztán nem magyarázkodott többet. Mivel én nem mertem megszólalni, nehogy a hangom elárulja, nem is vagyok tökrészeg, meg voltam elégedve azzal, hogy ő is utánam csúszott a sötétített üveges Mercibe, és a fejemet az ölébe emelve szinte magára húzott. Úgy simultam hozzá reszkető testemmel, mintha az egyetlen oltalom lenne a világon.
A szállodába érve Pete vitt a szobáig, a vállára dobva, mint egy zsákot. Nem volt olyan jó érzés, mint amikor Harry vett a karjaiba, óvatosan és gyengéden, de azért kibírtam valahogy, bár szédültem, mintha körhintán ülnék.
- Le ne hányd a hátamat Lou, mert rohadt pipa leszek! – dörmögte a szállítóeszköz, és én vele együtt drukkoltam, hogy ne történjen meg a dolog. Mikor Harry a farzsebemben kotorászott a mágneskártyát keresve, felszisszentem. Nem gondoltam, hogy ennyire elhasználtuk a testemet, de egy-két napig nem fogok üldögélni, annyi szent. Kitágult szemekkel nézett rám, ahogy felkaptam a fejem, és a tekintetében sajnálat csillant, de aztán átvette a helyét egy olyan kifejezés, amit csak anyám arcán láttam kisgyerekkoromban, mikor a büntetésem letöltése után előmerészkedtem a szobámból. „Megérdemelted!”, ezt üzente a pillantása, én pedig elmosolyodtam, és egy sóhajjal Pete hátára hajtottam a fejem. Azt hiszem, többet fogok rosszalkodni, hogy máskor is kiérdemeljem az ilyenfajta rendszabályozást.
Mikor felfogtam, hogy az ágyra dobnak, és a fejem a párnába fúródik, csak felhúztam a térdeimet, és próbáltam olyan pozitúrát találni, ahol kevésbé fájnak a tagjaim, de nem jártam sok sikerrel. Aztán éreztem, hogy Harry finom ujjai rajtam matatnak, és rájöttem, hogy le akar vetkőztetni. Félve körülnéztem, de már csak kettesben voltunk.
- Megy egyedül is – súgtam neki, mire felnézett a szemembe.
- Tudom! – válaszolta, de rendületlenül gombolta tovább a nadrágom.
Megfürdetett. A kád forró víz hihetetlenül jól esett, főleg, hogy a hátam nem a hideg fajanszhoz, hanem Harry forró testéhez simult. Jó volt az ölelésében ellazulni, pár percre elfelejtve, mekkora rakás szar az életünk. Belefordultam a karjába, arcomat a mellkasára simítottam, a kezemmel az oldalát cirógattam, ő pedig a fejemet puszilgatta miközben nagy kezével a hátamat mosta. Olyan intim volt a pillanat, szinte felkavaróbb, mint a durva szex az erdő szélén.




25 megjegyzés:

  1. Úr-is-ten.
    Ezt a fejezetet végigolvasva mosolyogva sírok.
    Ez...
    Hihetetlen.
    És kell egy kis idő, hogy összeszedjem magam.

    "Harry olyan utálattal nézett rám, amitől megfagyott a vér az ereimben." Ez volt az a mondat, ahol az első érzéseim előtörtek. És ez csak a második mondat ebből a fejezetből.

    "Vártam, hogy szóljon." Kiabálni volt kedvem. Azt sipákolni, hogy : "Mond már! Csak rázd meg a fejed!!"...
    De ami ezek után történt, az MINDEN elképzelésemet felülmúlta.

    "...kipakolt mellek, kivillanó popsik töltötték be a látóteremet." *összeszűkült, villámokat szóró szemekkel meredek a képernyőre* Itt vér fog folyni...

    "Egy tenyér siklott a hasamra, és magához húzott." Vigyorogni kezdtem, mint egy hülye, a szívem óriásit dobbant, és gondolatban azt sikítottam, hogy "HARRY!!!".

    "Zayn barna szemei néztek rám közvetlen közelről." Azt. A. Rohadt. Kurva. Mindenit.
    A faszom!! EZ NEM HARRY!!!
    *óriási, kikerekedett szemekkel bámulok a képernyőre, állam a padlón, a szívem félrever*
    A picsába.

    "...mikor Zayn olyan hirtelen tűnt el mögülem, hogy megtántorodtam." Oh, man...
    Harry... - és ez most inkább hitetlen nyögés, mint lelkes kiáltás.

    "Itt is elmondhatná, hogy egy alkoholista ribanc vagyok, hogy semmit nem érek, hogy befejezte." Pfffffffff.. Buta, buta, buta Lou.
    Buta.

    "...akkor sem, ha úgy érzed, már nem kellek!" Meg vagyok lőve, komolyan... Még egy ilyen, hangsúlyoznám: EGY ILYEN szex közben is képes vagyok fennakadni ezen a pár szón... Na és persze kiakadni, de ez már mellékes. (Buta Hazz... Ccc.)

    " Nyöszörögtem, és nem az élvezettől, de ez Harryt csak még jobban tüzelte.
    - Fáj? (...)
    - Harry!... Nagyon! – válaszoltam kétségbeesetten.
    - Akkor jó! – mondta, és egy másodpercnyi habozás nélkül elkezdett bennem mozogni, olyan durván..." Úgy bámulhattam a képernyőre, mint egy elveszett kiskutya. Óriási szemek, nyitott száj, felületes lélegzetek.
    Ha nem sokkal ezután nem írod le, hogy Lou élvezi a fájdalmat (felkiáltójellel), összetörik a szívem. (Lehet, hogy ez most butyuta lesz, de nekem eléggé az jött le a fentebb bemásolt sorok olvasása közben, hogy Lou-nak CSAK fáj... Eddig nem is tudtam, hogy tudok ilyen nagy, mély, hihetetlenül megkönnyebbült sóhajt produkálni.)

    "..fejemet az ölébe emelve szinte magára húzott. Úgy simultam hozzá reszkető testemmel, mintha az egyetlen oltalom lenne a világon." És ennyi kellet, hogy eláradjon a mellkasomban a melegség, és eluralkodjon rajtam az a "most legszívesebben átölelném a világot"-érzés.
    Csodálatos.
    Magával ragadó.
    És teljességgel, végérvényesen eltalált. :))

    "Azt hiszem, többet fogok rosszalkodni, hogy máskor is kiérdemeljem az ilyenfajta rendszabályozást." Felnevettem. (Ami mondjuk ne volt olyan jó ötlet fél egy után...)
    Hihetetlen.

    "Belefordultam a karjába, arcomat a mellkasára simítottam, a kezemmel az oldalát cirógattam, ő pedig a fejemet puszilgatta miközben nagy kezével a hátamat mosta." Választhatok itt is kedvenc mondatokat egy-egy fejezetből, ugye??
    Nos, választottam.
    Láttam őket magam előtt, és megint olyan szerelmes lettem, hogy arra nincsenek szavak! (Mosolyogtam, és végül elsírtam magam.)

    Ui.: Végig, míg olvastam, libabőr futkosott a karjaimon és a gerincem mentén...
    Néha még mindig megdöbbenek, hogy a szavaiddal, az írásmódoddal, a történeteiddel milyen fizikai reakciókat tudsz belőlem kiváltani.

    Ölellek.
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drága!

      Néha még mindig nem hiszem el, hogy ilyen érzéseket tudok kiváltani belőled. Sőt, az esetek nagy többségében értetlenül állok a dolog előtt.... de így van, és ez számomra felfoghatatlanul nagy boldogság.

      Köszönöm a gyönyörű kommentjeidet, a bizalmadat, a szeretetedet, MINDENT!!!

      <3<3 Becca

      Törlés
  2. A kedvec részem!!! :P Ettől mindig kifekszem, akár hányszor olvasom! ;) Az elején megszakadt a szìvem, olyan rossz volt olvasni, de aztán vigyorgotam, és gyomor görcsbe voltam! Oh, te jó ég, még mindig a hatása alatt vagyok! Tökéletes! A vége pedig aww! :3
    Köszönöm, hogy kitetted! <3
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég rég óta vártad ezt a részt:)) Ez a rossz az előolvasásban :P:P

      Azt hiszem lesz új kedvenced, épp ma jöttem rá, mit akarok megírni :P:P

      Puszi.B.

      Törlés
  3. Kedves Becca!
    Nemrégiben kezdtem el a blogodat, úgy döntöttem, miután végigértem rajta, majd véleményezek. Nos, talán mikor a Sinister-t kerestem, találtam rá erre a (szintén) csodás történetre, ami a nevedhez fűződik. Kíváncsi voltam, hogy aki ilyen csodás magyarsággal fordít, mit tud nyújtani önön kútfőből. Pozitív csalódást okoztál! Sosem hagyod, hogy az olvasód elunja magát, tudod, hol kell bevinni a 180 fokos fordulatokat. Szintén íróként (bár hozzád képest amatőr vagyok) minden elismerésem a tiéd! Szereztél még egy őrült rajongót! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Babycakes!

      Üdvözöllek "nálam" :) Nagyon szépen köszönöm a kommentedet. Hihetetlen jó érzéssel tölt el, hogy a fordításomon kívül a saját sztorim is elnyerte a tetszésedet.
      Ez a blog volt az első gyerekem, aztán jött a sinister, és a legkisebb a tanítvány, remélem egyszer abba is beleolvasol, és azt is szeretni fogod.

      Várlak odaát...:)) És nagyon örülök neked!!!

      xxxBecca

      Törlés
  4. Te.jó.ég. Ez valami (már bocsánat a kifejezésért) kibaszott jó lett. Az elején annyira szomorú volt olvasni, hogy még mindig nem békültek ki, aztán még az is rátett egy lapáttal, ahogy Lou Zaynnel viselkedett, de mikor megjelent Hazza, olyan szinten tapadtam rá tág pupillákkal a képernyőre, hogy azt hittem, ott vakulok meg. Úristen, és az erdős rész, hát ott haltam szörnyet.:D Még most sem tudok normálisan írni, annyira magával rántott. Harry iszonyú vadságával és Louis meghunyászkodásával valami fantasztikusat sikerült alkotnod (MEGINT!!!!!!) Szó szerint ittam minden betűjét, annyira jó volt olvasni. És a vége, ennél jobban le se lehetett volna zárni ezt a részt; bent a forró kádban, megannyi szeretettel, amit egymás felé sugároztak, hát ott volt végem teljesen, nagyon meghitt pillanat volt.
    So köszönjük ezt a csodást részt Becca, fantasztikus vagy.:*
    Puszi.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó, hogy szerettétek ezt a részt, mert féltem tőle, hogy a brutális Harry kiveri a biztosítékot. De kijelenthetem, hogy abszolút pozitív volt a fogadtatás... :))
      Igen, a végén ellensúlyozni akartam a dolgot, és ezek szerint az is sikerült.

      Köszönöm a csodálatos szavaidat. <3<3
      Becca

      Törlés
  5. Ahhh,mindig tudsz meglepetéseket okozni,erre nem számítottam, de jaaj végre <3 Harry ilyen büntetést máskor is kitalálhatnál,mert nem csak Lou élvezte, hanem en is... Fenomenális lett! Ahhh máskor is lepjel meg ilyen Fantasztikus részekkel *-* Juuj hat teljesen odavagyok érte, szegeny Lou-nak egy jó darabig az üles nem fog menni.. A vége pedig jaj annyira édes lett,hogy itt olvadozom, mondhatom azt,hogy ez a buli volt napom megmentője ( azt érzem, nem ez volt az első bulis rész,amiert ennyire rajongani fogok) Ahhh Harry te kis vadallat, de Lou megérdemelte *-* <3 Meg mindig a hatása alatt vagyok! Köszönjük Becca imádlak,imádom, csodálom <3 <3 Itt vigyorgok,hogy végre kibékültek s nem is akarhogyan *-*

    ui: a Night Changes video valami eszméletlen <3 nincsennek ra szavak,ahogy a te törteneteidre sem
    Juj lattad a Jimmy Kimmel showt vagyis a selfiet hat en azt hittem nekem ott van vegem Louis es Harry a valaha volt legédesebb kiskutyaval, Louis es Harry a valaha volt legédesebb kiskutyaval és gyerekekkel ahhhh *____________* Esküszöm,hogy a sok Larry moment, a csodas törteneteid es ezek a csodalatos videoklippek fognak sírba vinni, ha így folytatájátok hamarosan *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tündi!

      Örülök, hogy ennyire tetszett ez a rész, és igen, remélem a tanítvány bulija is tetszeni fog , bár az teljesen más, mint ez... pont az ellentéte :)

      Igen, láttam a JK Showt, és teljesen kész voltam tőle!!! Harry a rózsaszín boával, és ahogy terelgette a gyerekeket a kutyával a hatalmas tenyerén.... végem volt, és ahogy elnéztem Louisnak is! ;)

      xxxBecca

      Törlés
  6. Víííí *---* ezdeannyiradeannyiradeannyira jo lett hogy meghalok*..* az az erdős jelenet mindent vitt, de Harrynek valami komolyabb baja van szerintem Louval:/ :33 "megérdemelted!" uram isten.. Hazzus ne csinálj butaságot!!<3
    fantasztikus vagy Becca.
    Ölellek:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A megérdemelted ebben a szituációban szerintem semmi többet nem jelentett, minthogy Harry úgy érezte, ez a kis bünti járt Lounak, azért mert otthagyta a szállodában... És Louis is így gondolta, úgyhogy közös az álláspontjuk :DDD

      Köszönöm a bókot, imádlak!!

      becca

      Törlés
  7. Jézusom Becca esküszöm meghalok te szűz mária ez annyira de annyira jajjj hát jézusom nem kapok levegőt jézusom awww istenem jujj. huh bazdmeg. Jézus, mindig meg tudsz lepni azta de imádom az ilyen sztorikat és erre te írsz egy ilyet én emg így jézusom :D Best komi everrr :DDDD Jajj, nagyon imádlak <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Virágom!

      Remélem rendeződtek a légzési problémáid:)) Én csak örülök, ha ilyeneket tudok kiváltani belőled.
      nem tudtam, hogy ez a gyengéd, de akkor a tanítvánnyal nagggyon ki foglak ütni szerintem.... Bajban leszel....

      Én is imádlak. B.

      Törlés
  8. Wow. W.O.W. Wow.
    Egyszerűen nem bírok megszólalni. Nem tudok semmi olyan dolgot mondani, amit mások ne tettek meg volna előttem.
    Ez a rész maga volt a hurrikán, a vihar, a tornádó, a jégeső és minden egyéb felkavaró, szenvedélyes dolognak a keveréke.
    Imádtam.
    Wow.
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyn örülök, hogy neked is tetszett, és amit írtál, az pontosan olyan volt, amit még senki nem írt, és nagyon jól esett.

      Én is imádlak, és KÖSZÖNÖM!!!
      <3 Becca

      Törlés
  9. Huha...akkor most szedjük össze magam, mert erre nagyon nem számítottam :D
    Te jóságos ég!! Imádtam! Annyira hiányzott már ez és végre Larry és az erdőben és kikészültem :D Remélem ezek után tényleg észhez térnek és nem akarnak újra veszekedni :)
    Szóval fantasztikus lett ez a rész, és nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ezek után :)
    Puszi: Becca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Huha...akkor most szedjük össze magam..."
      Ez a kedvenc mondatom az összes mostani értékelésből:)))

      Igen, jó néhányan már az előző résznél egy ütős kis békülős szexre vágytak volna.... hát ez most így sikerült, de végül is kibékültek, nem igaz ?! :DD

      Köszönöm a dicséretet. Puszillak. Becca

      Törlés
  10. Most hogy az utolsó testrészeimet is kiskanállal összekapartam, a nyálamat feltörölgettem, és az ujjaim is kevésbé remegnek el kell mondanom, hogy nekem ez a LEGKEDVENCEBBBBBB KEDVENC szex jelenetem a MTF-ből! Zseniális, igazán nem tudok más írni/mondani, mint hogy zseniális! *----* Az elején mikor a fához csapta féltem, hogy úgy fog folytatódni, mint mikor különköltöztek a 10 rész környékén, de NNNEEEEEMMM!!!! *----* És szerintem, legalábbis az én világomban teljesen normális, hogymost könnybe lábadt szemekkel, de fülig érö szájjal írok, és hogy ez a rész érzelmek hurrikánját szabadította fel bennem! Annyi milliárdszor elmondtam már mekkora zseninek tartalak, de nem tudok mást mondani, te mindig tanítványos x MTF-es vagy! Fantasztikus! *---*
    Nagyon szeretlek:
    Lilly <3
    Ui.: végleg megnyugodott a lelkem, hogy in the reality Lou eljegyezte Hazzt, itt kibékültek, a Tanitványban meg tudod jól... Mintha befüveztem volna és egy álom kép lenne! De hozzá kell szoknom, hogy ez igaz! Hogy létezel te zseni! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Iszonyat, miket tudsz összehordani.:))

      De imádlak, és hálásan köszönöm. Minden szavad nagyon jól esik.És örülök, hogy tetszett a rész....
      igen, míg Harry viseli a kék köves kis gyűrűjét, és minden nap újabb összenézésekkel ajándékoznak meg, az én világom is teljesen kerek:))

      <3.B2

      Törlés
  11. Elképesztő vagy, ugye tudod? Ez rész érzelmileg teljesen kifacsart, majd megsemmisített. Ne várj tőlem értelmes kommentet, nem megy!!!! Szombat reggel óta próbálom feldolgozni amit olvastam.
    Soha de soha ne hagyd abba, kérlek!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem tudom, te Drága,,,, de igyekszem felfogni, hogy sikerül elérnem nálatok ezeket az érzelmeket. Kell még egy kis idő, amíg megszokom....VAGYIS NEM! nem akarom megszokni,,,,mindig így akarok örülni, minden egyes kommentnek, és névről ismerni azokat ,akik írják... és szeretni a kis közösséget, akiket itt ismertem meg.

      KÖSZÖNÖK MINDENT!!! Puszi. Becca

      Törlés
  12. Életem!
    Uhh ez a rész....wow *_* Hát.Te.Tényleg.Egy.Csoda.Vagy.
    Az előzőnél is követeltem a békülős szexet (tudtam ,hogy szeretsz) de nem gondoltam volna ,hogy ilyen AHWWW lessz....*_* Bár tőled nem meglepő :D
    Nagyon szeretlek :*
    ~B

    ui.: a hardsexnél már csak a daddy sexet imádom jobban :33
    *erős célzás*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuu csak most jut eszembe ,hogy mindenképpen elakartam mondani
      *dobpergés*
      ALFONS MEGINT BEPASIZOTT *-*
      Szoval 120%-ban meleg :")

      Törlés
    2. Jajj ez annyira édes!! Gratulálok a meleg macsekhoz ( de most komolyan...mire számítottál?? mi lenne, ha nem meleg?? )

      Amúgy mi az a daddy szex? kérlek világosíts fel, mert halvány lila gőzöm sincs róla... úgy látszik van még mit tanulnom...

      Imádlak. <3

      Törlés