2015. január 1., csütörtök

LXXVII. Fejezet



Nagyon boldog új évet kívánok nektek!

Szeretném megköszönni ezt a csodálatos félévet, amit velem töltöttetek. Hihetetlen, ami velem történt, és még ma sem tudom elhinni, hogy ennyien olvassátok, szeretitek a történeteimet.
Minden egyes Olvasómat szeretném megölelni, és személyesen megköszönni azt a sok támogatást, és törődést, amit Tőletek kapok.
Itt, a MTF-en, épp meghaladtuk a 85000 oldalletöltést, ami hatalmas szám, és 75 feliratkozó tett boldoggá azzal, hogy rendszeres olvasóként tekinthetek rá. Egy-egy bejegyzést közel 500-an olvastok el, és van aki többször is, mint a kommentekből kiderül.
Nem tudom, mivel érdemeltem ki mindezt a csodát, és megköszönni sem tudom eléggé, de szeretném, ha tudnátok, milyen hálás vagyok érte.
A sok fantasztikus kommentet külön köszönöm azoknak, akik már ismernek, és tudják, mennyire függök ezektől a visszajelzésektől.
Remélem a következő év is ilyen fantasztikus lesz, ha nem jobb ( ha egyáltalán lehet jobb:)) és nektek is örömökben, boldogságban, és sikerekben gazdag, új évet és jó egészséget szeretnék kívánni.

xxxBecca


Mikor hazaértem, engedtem egy kád vizet, töltöttem egy dupla whiskyt és elmerültem a habokban. Ahogy hűlt, úgy engedtem hozzá a forró utánpótlást, és mivel előrelátó voltam, és az üveget is magammal vittem, a poharamat is újratöltöttem párszor. Észre sem vettem, hogy mennyi idő telt el. Éreztem, hogy lassan ellazulok, az idegeim is kisimulnak, és jóleső bágyadtság vesz rajtam erőt.
- Hol vagy tesó? – Zayn hangja riasztott fel. Mikor felfogtam, hogy még mindig a kádban ülök, fel akartam tápászkodni, de érthetetlen okból a testem nem engedelmeskedett a parancsnak. Csak erőtlen kapálózásnak tűnt, amit konkrét mozdulatnak szántam. Nyílt a fürdőszoba ajtaja, és a jól ismert arc nézett be a résen.
- Mi a fasz? – kérdezte döbbenten, majd szélesre tárta az ajtót, és felém lépett idegesen.
- Mi a szart művelsz? – már nyúlt a hónom alá, és emelt ki a hideg vízből, aztán mikor magatehetetlenül reszketni kezdtem, leültetett a kád szélére, fél kézzel megtartott, mert kezdtem összecsuklani, és megnyitotta a zuhanyt. Forró vízzel leöblített, aztán egy fürdőlepedőbe csavart, és mint egy rongyot, úgy vonszolt ki a kádból, majd eltámogatott a nappaliig.
- Te nem vagy normális! Forró vízben ülsz, és iszol? Bele is fulladhattál volna, te kretén! – A hangja hihetetlenül dühös volt. – Még szerencse, hogy nyitva hagytad az ajtót.
- Hogy kerülsz te ide? – kérdeztem összeakadó nyelvvel, bár az agyamon nem éreztem azt a zsibbadtságot, amit a testem produkált.
- Nem vetted fel a telefont….. és El hívott, hogy nézzek rád – vallotta be.
- A kis kurva! – bukott ki belőlem.
- Mi van? Te tényleg nem vagy százas! – Leültetett a kanapéra, még egy pokróccal betakart, majd elvonult a konyhába kávét főzni.
Egy órával, két aszpirinnel, és három kávéval később éreztem, hogy kezd felszállni a köd. Tehát addig ittam a kádban, amíg szinte eszméletemet vesztettem. Remek. Minden esetre legalább arra rájöttem, hogy van megoldás a kétségbeesésre. Ki kell ütni magam. Mondjuk nem a kádban, de egyébként működik!

Este tízkor tértem ismét magamhoz. A kanapén aludtam el, és teljes öntudatlanságban töltöttem három órát. Zayn mellettem ült a fotelben, a tévét nézte, és közben mogyorót rágcsált. Mikor mocorogni kezdtem, előrehajolt ültében, és összehúzott szemöldökkel méregetett.
- Jobban vagy? – kérdezte halkan. Mintha kötőtűt szúrtak volna az agyamba, pedig tényleg alig hallottam a hangját.
- Aha – nyögtem, de közben szorosan lezártam a szemhéjamat. Azonnal kikapcsolta a tévét. A kezembe adott újabb két tablettát, és egy nagy pohár vizet.
- Vedd be! Idd meg! – adta az utasításokat.
- Te meg kapd be! – vágtam vissza, de azért engedelmesen tettem, amit mond.
Mire felöltöztem (mert Zayn hallani sem akart róla, hogy a kis ballépésem miatt lemondjam az esti programot) már egész tűrhetően éreztem magam. Még két pohár vizet belém diktált, és igaz, ami igaz, a sok folyadék talán kicsit hígította az ereimben keringő tömény alkoholt.
Liam és Niall taxival jöttek értünk, és bemondták a címet, ami nem volt ismerős.
Útközben előkotortam a telefonom, amin két nem fogadott hívás volt Harrytől, és egy sms.
„ Szia kicsi! Hallom bulizni mentek a srácokkal. Érezd jól magad!  Szeretlek. H.”
Megdobbant a szívem, de hamar le is csillapodott. Úgysem érdekli, hogy mit csinálok, akkor minek ez a felhajtás. Válasz nélkül csúsztattam vissza a készüléket a zsebembe.


Mióta Zayn kapcsolata komolyra fordult Perrievel, legalább a féltékenykedés elmaradt. Ennyi jó történt egy év alatt. Mostanában inkább teljes apátia jellemző Harryre. Nem érdekli, mit csinálunk, mikor nincs velünk, márpedig általában nincs velünk. A menedzsment elnézi, hogy állandóan repked, és a legtöbb időt Amerikában tölti, így legalább nem szolgáltathatunk alapot az újabb pletykákra. Mikor úton vagyunk, mi Zaynnel általában a buszban alszunk a koncert után. Rohadt kényelmes, hogy egy lépést sem kell tenni, és főleg, hogy nem kell a magányos szállodai szobában kínlódni egyedül. Mikor „az” a napunk van, akkor persze sietünk Harryvel, hogy mielőbb kettesben lehessünk, de ezek az alkalmak egyre inkább arra hasonlítanak, mint mikor egy házasember légyottra megy. Kapkodunk, hihetetlen szenvedélyesen szeretkezünk, aztán kínosan hallgatunk, majd egymás szavába vágva igyekszünk életet lehelni a beszélgetésekbe. Érthetetlen számomra, hová tűnt a magától értetődő intimitás, a kimondott szavak nélkül is érzett lelki közösség. Inkább vagyunk görcsösek, mint természetesek.
Mikor a buszban maradunk, ami általában a stadionban parkol, éjjel, amíg a műszakosok szétszerelik a színpadot, mi focizni szoktunk a hatalmas stadionokban, vagy csak üvöltözve rohangálunk, mint a gyerekek. Ha fáradtak vagyunk, akkor a mobil stúdióba iszogatunk a zenészekkel, vagy a stábbal. Néha Niall, és Liam is csatlakozik, és nagyon-nagyon kivételes alkalmakkor Harry is. De ez olyan ritka, hogy olyankor mindenki feszélyezett lesz, és néha kínos, mennyire nem találjuk a régi, közös hangot.
Megváltozott… Olyan komoly lett. Hirtelen nőtt fel, és ez megijeszt. Mellette én egy idétlen kis mitugrász vagyok, pedig a korkülönbség nem is olyan kevés. Harry 20 éves. Még alig esett le a seggéről a tojáséj, mégis olyan a mentalitása, mint egy negyvenesnek. Egyre megfontoltabb, egyre körültekintőbb. Mint egy koravén gyerek. Én pedig még mindig hülyéskedéssel próbálom leplezni a bennem dúló feszültségeket, a fájdalmat. Igazi bohóc vagyok, akinek a vigyorgó szájú smink alatt, szinte mindig fájdalmat tükröz a pillantása. Persze, ezt a fiúkon kívül más nem veszi észre, csak anyám, aki néha felhív, és keresztkérdésekkel bombáz. Nem mondom el neki, mi bánt, ahogy Harrynek sem, egyelőre megbirkózom vele egyedül.
Ha Londonban vagyunk, Elenaorral néha elmegyek vacsorázni, vagy együtt töltünk egy estét, de a mi kapcsolatunk is megváltozott. Ahogy a Harryvel való kapcsolatom kezd kiürülni, pontosan úgy távolodom Eltől is. Nem is lehetnék magányosabb.
Hiába, de ő sem érti, mi megy végbe bennem. Néha próbál a lelkemre beszélni, kiszedni belőlem, hogy mi bánt, de mivel mindig Harry pártját fogja, már meg sem kísérlem megvilágítani neki az én oldalamat. Inkább kerülöm a témát, és mellette is szerepet játszom. Igazából már csak akkor vagyok önmagam, ha egyedül vagyok.

- Kicsi! –hallottam meg Harry hangját, ahogy belépett az ajtón. Pár hatalmas lépéssel átszelte a szobát, és a karjaiba kapott. Felemelt a földről, hogy az ajkamra tapadhasson, én pedig nevetve öleltem át a nyakát. Jóval magasabb nálam, amire  csizmás kandúr cipellői csak rátesznek egy lapáttal. A nyelve lágyan simogatta az ajkamat, én pedig éreztem, ahogy a gyomrom megremeg. Nyöszörögve túrtam a hajába, és megszívtam a nyelvét, aztán beengedtem, és őrjítő lassúsággal csókolni kezdtem. Érezte, hogy kínozni akarom, és nem volt ellenére. A fenekem alá nyúlt, a tenyerébe vett, és úgy tartott magán, miközben átfogtam a combjaimmal keskeny csípőjét.
– Mmmmm… de hiányoztál! –sóhajtotta, és követelőzőbb lett. Átjárta a testemet a vágy, és engedtem, hogy Harry szenvedélye magával ragadjon.
Egy órával később kielégülten feküdtem az ágyban, a testemet jóleső bágyadtság járta át. Abban a pillanatban elégedett voltam, és boldog. Ha itt van velem, minden más. Ilyenkor érzem, hogy helyére billen a koszos sárteke. Harry lágyan fésülgette az ujjaival a hajamat, míg a mellkasára hajtott fejjel pihegtem. Finom csókokkal ízleltem izzadt, só lepte bőrét, és csak élveztem a ritka percet.
- Édesem! –szólalt meg halkan. -A vezetőség jelezte, hogy ideje az újabb álbarátnőnek.
A szavai úgy szakítottak ki békés nyugalmamból, mintha az anyja karjából tépnék ki az alvó csecsemőt. A torkom elszorult, a tagjaimba ernyedt bénultság költözött.
- Ki az? –csak ennyit kérdeztem.
- Fogalmam sincs, és nem is érdekel. Nem akarok ezzel többet foglalkozni, csak azt akartam, hogy tudd, és ne érjen meglepetésként. Nemsokára kijön az új lemez, ilyenkor mindig ez van, te is tudod – tette hozzá magyarázatképpen. Próbáltam úgy hozzáállni, hogy ez csak egy újabb része a színjátéknak, de egyre nehezebben ment. Elképzelni, hogy egy nővel tölti az idejét,- még akkor is, ha eleinte kényszerből-, szinte kínzás volt. Minden csaj beleszeret, akit három percre a közelébe engednek. És ha napokat vannak együtt, bármikor ott a lehetősége annak, hogy Harry rájön, ő is jól érzi magát vele. Ha ráeszmél, mennyivel könnyebb egy felvállalható, egyszerű kapcsolatban élni, ahol színházba, moziba mehetnek, vagy táncolhatnak egy nyilvános helyen. A mi lopott kis pillanataink nélkülöznek mindent, ami egy normális kapcsolatban természetes. És már több mint másfél éve együtt vagyunk. Azt mondják, két év alatt múlik el az olthatatlan szerelmi láng, utána csak a megszokás marad. Hát nálunk az sem. Erős marokkal fojtogatott a félelem. Nyeltem egy nagyot, és csak bólintottam, a szavak cserbenhagytak. Harry az állam alá nyúlt, és felemelte a fejem, hogy a szemembe nézhessen. Mikor a pillantását az enyémbe fúrta, és a számra hajolt, annyi érzelem volt a csókjában, hogy libabőrös lettem. Mert ez szeretet volt, és nem szerelem…

Eltelt egy hét, mikor kijöttek ez első fotók. Millie szép volt, és izgató. Harry nem ért hozzá, csak annyi látszott, hogy együtt távoznak egy klubból. Furcsa volt, mert úgy láttam, Hazz mintha részeg lett volna, pedig ő nagyon ritkán iszik. Vagy csak a fotó csalta meg a szememet. Mikor délután felhívott, reméltem, hogy már tudok uralkodni magamon.
- Szia, Kicsi! – köszönt mosolyogva, amit még a telefonon át is érzékeltem. Veszettül rohanó szívem picit lassabb tempóra váltott. – Mit csinálsz?
- Épp az edzőteremből jöttem, és zuhanyozni indulok.
- Óóó… és én nem vagyok ott… pedig olyan szívesen megmosnám a hátad. – Nem nevetett fel a végén. Ez azt jelenti, hogy beharapta az ajkát, az orrlyukai kitágultak, és épp elképzeli, mit csinálna velem. Én is szaporábban vettem a levegőt.
- Az jó lenne. Elég izzadt vagyok. – Tudom, hogy erre gerjed, ezért nem lepett meg, mikor élesen beszívta a levegőt. – Le is vetkőzöm, mert teljesen rám tapadt a póló.
- Ó, te jó ég, Lou! Mit művelsz velem? Épp egy megbeszélésre megyek, és nem fogok tudni kiszállni az autóból.
- Miért? –kérdeztem ártatlanul, de már fájt az arcom, úgy vigyorogtam.
- Mert áll a farkam? –kérdezett vissza ő is nevetve.
- Ha itt lennél, tudnék segíteni, de ilyen messziről csak azt tudom tanácsolni, hogy gondolj az általános iskolai fizikatanárodra. Nekem az használni szokott.
- Felsorolhatom az egész tantestületet, de amíg meztelenül képzellek magam elé, hidd el, semmi sem használ. Még jó, hogy térdig érő ballonkabátban vagyok. Nem szoktam begombolni, de most kénytelen leszek. –Elhallgatott, és én sem szóltam. Eltelt vagy fél perc, mire azt suttogta: - Hiányzol.
- Majd este könnyítesz magadon. Ha akarod, egy videószexben benne vagyok – mondtam mosolyogva.
- Nem a szexről beszélek, Lou… Te hiányzol. –A hangja halk volt, és komoly. Nem értettem, miért mondja ezt most nekem? Nem szokott telefonban érzelgősködni. Hamarabb ír egy szerelemes sms-t.
- Mi a baj Hazz? Mi történt? –kérdeztem habozás nélkül.
- Nem történt semmi. Honnan veszed? – értetlenkedett.
- Nem is tudom, csak egy megérzés.
- Semmi nem történt, csak napok óta nem láttalak. Hiányzol, annyira, hogy már fáj. Pár nap, és otthon vagyok. Szóltam Finchnek, szervezze meg, hogy eltűnhessünk két napra. Csak hozzád akarok bújni, és semmit nem tudni a külvilágról.
- Rendben. Ez a program nekem is tetszik – válaszoltam, de a gyomromból nem szűnt a remegés. Lelkiismeret furdalása van, vagy valami ilyesmi. Egészen más, mint általában.

Persze a titkos kis víkendünkből nem lett semmi. Egy tévéműsor felvételére kellett utaznunk, egyből, ahogy Harry hazajött. Bár az éjszakát együtt töltöttük, másnap ismét egy show-műsorba kellett elénekelnünk az új slágerünket. A fiúkkal együtt bohóckodtunk, és jó volt végre ötösben lenni, mint rég.
- Styles, mesélj, milyen az élet LA-ben?- kérdezte Liam, és Harryre mosolygott.
- Rohanó –válaszolta Hazz, és a térdemre tette a kezét. – Alig vártam, hogy hazaérjek –tette még hozzá.
- Én el tudnám viselni, ha ott kéne élnem- mondta Niall, és elgondolkodott, kitekintve az ablakon. – Mindenhol csinos szőke bombázók, akik alig várják, hogy az ágyba cipeld őket. –Vigyorgott a fantáziaképtől, de nekem megint a szokásos gyomorbavágós érzésem támadt. Mert az a kép amit lefestett, neki izgató volt, nekem ijesztő, ha arra gondoltam, hogy a szőke, műmellű cicababák, mind Harry ágya előtt állnak sorba.
- Gyere velem legközelebb! Szívesen bemutatlak egy-két embernek. – Micsoda? Bemutatja egy-két embernek… Mármint olyan nőnek, akit megdughat? A gondolat is lesokkolt, hogy Niallel megy csajozni.
- Ribancoknak, akik első szóra hanyatt vágják magukat? –kérdeztem, mert nem tudtam uralkodni magamon. A kezét is lesöpörtem a térdemről, olyan ideges lettem.
- Dehogy, Lou! –nézett rám tátott szájjal Harry. – Olyan társaságba viszem, ahol ismerkedhet. Nem ribancokról beszéltem, és nem is arról, hogy könnyűvérű nőkkel hozom össze.
- Kár – mondta Niall, és még mindig nem vette észre a feszültséget.- Nem akarok komoly kapcsolatot, de itthon nem dughatok meg akárkit, mert azonnal a címlapokra kerülök.
- Ott sem dughatsz meg akárkit – szögezte le Harry, de közben a pillantásával az arcomat fürkészte. Összefontam a karjaimat a mellkasomon, és összeszorítottam a számat, ahogy kibámultam az ablakon.
- Te már csak tudod – szűrtem a fogaim között, mire hallottam panaszos sóhaját, aztán elfordult, és ő is kifelé nézett.


.

22 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,h ilyen iranyba viszed a sztorit....nem mindig csak happy dolgokrol szol, hanem valosagosrol is, amik tenyleg megtortennek, pl h elidegenulnek....nagyon tetszik,ahogy irsz :):):):):) ja es BUEK ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az élet is ilyen,,,folyamatos változás,,,néha szenvedés, mikor te magad sem érted, mi történik veled.Köszönöm a bókot, nagyon igyekszem! :)

      Törlés
  2. Először is ki az a csaj a kepen? Barmennyire is próbáltam visszatartani a könnyeimet nem ment annyira fáj,hogy ezt át kellett elniük...En is féltekeny lennek Louis helyebe, de kiforgassa Harry minden szavát :-\ Úgy érzem sokat fogok meg en itt sírni, de mindig megéri,mert ez utan az időszak utan jön majd a csodás visszatalálás <3 Ismetelten csodalatos resz lett,mintha itt lenne előttem es latnam,ahogy ez megtörtént mintha egy filmet néznek.Csoda...

    Boldog Uj Evet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, ha megríkattalak.... de ezen is át kell esni.... aki követi a MTF-et, azt nem érhette váratlanul az események alakulása, de a remény is ott van benne, hogy lesz még jobb:))

      Neked is BUÉK, drága Tündim!

      Puszi: Becca

      Törlés
  3. Ooo Becca kínzol most?? :Dnem ám imádom ahogyan írsz ja és a legjobb a " a kis kurva" beszólás volt :33
    boldog új évet és remélem ebben az évben is tart ez a történet!!:)
    ölellek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy meddig tart, még én sem tudom, de most írom, és van ihletem is....
      neked is legyen szuper jó éved....
      puszi Tami!

      <3 Becca

      Törlés
  4. whattttt? most mi van ki ez a ribanccccc???? így indítani az új évet Becca :(
    Kinyírom milliet és ráordítok Loura és Hazzára hogy térjetek már észhez!!
    Remélem jól telt a szilvesztered boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi.... tudod, hogy előre járok az írással, és nem tudom kiszámítani, mi mikor kerül "adásba" ...
      De azért ne keseredj el...a többi blogon épp heppinessz van, úgyhogy kell egy kis kontraszt ! :)
      Szuper volt a szilveszter! Remélem neked is.

      Puszi: Becca

      Törlés
  5. Drága Becca,
    Háth az tuti, hogy a sztori csak saját felelősségre olvasandó, nem depresszív hajlamú embereknek.
    Imádom.
    Nagyon valósághű. Teljesen átérezem Louis helyzetét, így nekem nagyon rosszul esik ezt olvasnom. De igaz a történeted minden szava. És miután elolvastam; vártam pár órát elgondolkodni a dolgokon.Hogy ez tényleg így megy. Hogy vészeled át; ha elmúlik a szerelem?! Hál'Istennek van miért pozitív reményeket szőnöm a dologhoz, mert az élet mutatott már olyan szerelmes párt, akiknél a szerelem halálig tartott, so reménykedem, hogy Hazz és Lou is megoldja. Hiszen ők Larry Stylinson!:DD
    Nagyon-nagyon imádtam ezt a részt (is) Becca.:) Fenomenális. Tökéletes. Hihetetlen. Szívbemarkoló. A legjobb.
    Hjaj, te lány. Már most sírok majdnem, olyan hiányérzet van bennem. Mit teszel te velem?!:DD<3
    Imádlak Becca, hihetetlenül tehetséges vagy, remélem sőt TUDOM, biztosra mondom, hogy nagyon sokra fogod vinni!:)
    Alig várom a következőt. Boldogságos Új Évet Neked és kedves kis családodnak!.:)<3
    Remélem nem haragszol rám nagyon.
    Millió puszi; MellieBoo*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem haragszom, sőt. Köszönöm, ha néha szánsz rá időt, hogy írj. És annak is örülök, hogy elgondolkodtál a dolgokon, és hogy felismerted, bizony a kapcsolatok nem mindig azonos hőfokon égnek, és ha az ember nem fektet bele elég energiát, szerelmek hűlhetnek ki, barátságok halhatnak el...
      Neked is BUÉK, remélem az idén is sokszor találkozunk, ha máshol nem, hát itt a blogokon.

      Puszi: Becca

      Törlés
  6. Ne, ne, ne, ne és ne!!!
    Miért teszed ezt, miért jó ez neked, hogy így kínzod őket és minket is? Nagyon kegyetlen vagy. Kérlek szépen, bármit megteszek, csak legyenek a régiek! És meg ne próbálj nekem szomorú véget írni, mert azt nem engedhetem meg! Tudsz te itt is olyan cukiskodásokat produkálni, mint a Tanítványban. Már az is jobb, ha kétszer ennyi a probléma, csak ők legyenek együtt. Együtt-együtt.
    Nagyon várom a következőt és még annál is jobban remélem, hogy újra egymásra találnak!
    Danielle xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Danielle!

      Sajnos ilyen dolgok is történnek, akár akarjuk, akár nem...néha elindul egy folyamat, amit nagyon is tudhatnánk, hogy hova vezet, mégsem teszünk ellene... Majd kiderül, hová tartanak az események....
      Nem tudom, mi lesz a sztori vége...most nagy várakozással tekintek a jövő felé.... ha coming out lenne, azt írnám a legszívesebben:)))

      Puszi. Becca

      Törlés
  7. Oooo rohadj meg cicc :P
    A Sinisterbe megsíratsz ,a Tanítványba eléred ,hogy fangirl rohamom legyen....itt meg...szimplán elveszed az életkedvemet.
    Ez így nem jó.
    Lou szenved (ezután alapból nem lehet jó semmi!!) El szenved,mindenki szenved,Harry meg kurvázik LA.-ben és hazajár hetente elélvezni.
    Ennél már az is jobb lenne ha szakítanának!!
    De komolyan...úgy hiányzik az elejéről a szenvedély..a folytonos merevedések..és főleg az ,hogy nem vallják be maguknak ,hogy ez szerelem.
    Szakítsanak ,szenvedlyenek maguk elllen és közbe dugjanak.Na ez az amire vágyok. *_*
    Vagyis igazábol arra vágyok a legjobban ,hogy következtess el az eredeti kínszenvedéstől ès legyen egy tündérnese a sztori (és ezalatt nem arra gondoltam ,hogy növesszenek szárnyakat és tündérport szorjanak :P habáár...)
    Csak ,hogy minden legyen olyan mint régen...ha már ez az életben nem adatott meg nekik :(
    De mivel olyan makacs vagy ,hogy még a tulajdon feleségedre se hallgatsz ,nem kérek ilyet .;)
    De a szakítás+szenvedés (esetleg megcsalás)+ szex (mindenhol ,mindenhogy) témához ragaszkodok !!!!
    Imádlak.Imádom a sztorit.És utólag is boldog új évet :3
    <3 ~B

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó...még szerencse, hogy nincsenek nagy igényeid :DDDDD
      Igyekszem, de mindenkinek nem tudok eleget tenni.... azért kijegyzeteltem az elvárásaidat, és majd szem előtt tartom, ígérem.

      Amúgy háromszor olvastam el ezt a kommentet, és még mindig szakadok a röhögéstől.... a "szakítás+szenvedés (esetleg megcsalás)+ szex (mindenhol ,mindenhogy) témához ragaszkodok " mondatodat szerintem kiírom a monitorom szélére....
      Hogy tudsz ilyeneket kitalálni??????

      Én is imádlak, hazajöhetsz, nem doblak ki ;)

      nejed

      Törlés
  8. Kedvesem!
    Először is boldog új évet kívánok (ugyan késve, de én már csak ilyen vagyok), másodszor pedig szeretnélek megfenyegetni, hogy juttasd már őket dűlőre mert megőrjítenek!
    Hiányoznak a csupa nyál részek, és nagyon zavar, hogy nem tudjuk mi történik LA-ben, de tudom, hogy minél később derül ki, annál hatásosabb lesz :)
    Nagyon várom a következő részt, puszil: Becca <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia , drága Beccám!

      Ne haragudj, de nem tudom megváltoztatni azt, ami a fejemben történik, és muszáj leírnom... a tanítvány, az más, ott azt írok, amit akarok, de itt csak arra építhetek, amit az akkori interjúkból, videókból le tudok szűrni,,,, két hónapja ezen gorcsöltem, képtelen voltam átesni ezen az időszakon(írásilag)....

      Hozom a kövit, de ígérni most nem tudok semmit....csak kitartást kívánni nektek, Olvasóknak...

      Puszillak: Becca

      Törlés
  9. Azt a kibaszott... Elbőgöm magam.
    Mi ez??
    Komolyan... Ez... Hihetetlen.
    Louis lelkiállapota teljesen eltiport. Meg sem tudok szólalni.
    Már az megrendített, hogy Louis teljesen meggondolatlanul leitta magát, miközben a kádban feküdt. Aztán az, ahogy Zayn-nel beszélt... Hihetetlen. Komolyan, fel nem tudom fogni.

    "Megdobbant a szívem, de hamar le is csillapodott. Úgysem érdekli, hogy mit csinálok, akkor minek ez a felhajtás. Válasz nélkül csúsztattam vissza a készüléket a zsebembe." Komolyan nem találom a szavakat.
    Ezekkel a mondatokkal az eltiport szívembe szúrtál még egy tőrt is, a későbbiekben pedig azt forgattad folyamatosan.....

    "Mert ez szeretet volt, és nem szerelem…" Ne csináld ezt!!! Komolyan, ne csináld! Ez sokkal szörnyűbb, mint te azt hiszed. Egyszerűen rémes. És kurvára fáj. És sírnom kell.
    Csináld vissza, mert nem akarom.

    "- Nem a szexről beszélek, Lou… Te hiányzol. –A hangja halk volt, és komoly. Nem értettem, miért mondja ezt most nekem?" Na most Lou vagy paranoiás vagy jók a megérzései....
    (Összekulcsolt ujjakkal mondogatom: "Kérlek, kérlek, kérlek. Csak paranoiás, csak paranoiás, csak paranoiás...)

    "- Te már csak tudod – szűrtem a fogaim között, mire hallottam panaszos sóhaját, aztán elfordult, és ő is kifelé nézett." Istenem........ Niall, komolyan imádlak.... De hogy lehetsz ilyen hülye?????
    Persze tudom, hogy Lou reagálja túl, de... De nem tudom.
    (Teljes mértékben a te felelősséged, hogy nem tudok egy normális mondatot kinyögni!)

    Végem van. Teljesen.
    Ha nem lenne még hátra a Tan 37. fejezete, akkor csak lekapcsolnám a villanyt, összegömbölyödnék a takaróm alatt, újra és újra elolvasnám ezt a fejezetet, és addig bőgnék, amíg ki nem merülök.

    Szeretlek.
    Silke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életem!!

      Tényleg sajnálom, de te, aki a Cameronnal milliószor hoztál hasonló helyzetbe, megértheted, hogy néha ezt is MUSZÁJ megírni, véghez vinni,,,, a karakterek, az események megkívánják....az életről már nem is beszélve.
      De ha hihető, ha gyötrelmes, ha bele tudod élni magad, és úgy érzed, ez lehet egy opcionális valóság, akkor jó munkát végeztem....

      Ettől még sajnálom.... tényleg....

      <3<3<3 b.

      Törlés
  10. Baszki. Legépeltem az egészet, erre küldés helyett a vissza gombot nyomtam meg, és elveszett minden. TEHÁT. Louis, kérlek, borulj már ki! Ha nem mondod el neki, mi a baj, soha nem fogja megérteni, mi van veled. Harry férfiből van, hiába viselkedik néha úgy, mint egy hercegnő. Ő a Te hercegnőd. Meg kell mondanod neki, hogy most inkább hasonlít egy sarki kurvára, mintsem egy kifinomult hercegnőre. Ha nem mondod el neki, csak rosszabb lesz, te meg lassan belebetegedsz. Harry, te meg viselkedj már úgy végre, ahogy Louis megérdemli, mert te jössz ki belőle rosszul. És akkor megkereslek, és miközben a vállamon sírsz, pofonokkal fogom letörölni a könnyeid! De csak hogy érezd a törődést. Becca, úgy imádlak! Olyan csodásan írsz, annyira irigyellek! Ha tudnék saját történetet kitalálni, akkor sem tudnám ennyit csavarni, és közben ilyen jól kifejteni mindent. Csodállak! xxHöri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de aranyos vagy, hogy volt türelmed újra leírni... és imádom, hogy te mindig Lout véded, őt érted meg, vele vállalsz sorsközösséget...
      és nagyon köszönöm a dicséretet, hogy ennyi rész után még le tud kötni a sztori.

      imádlak, hozom a kövit, puszi: becca

      Törlés
  11. Annyira imádom ezt a történetet! De, most olyan szomorú, és én is szenvedek, ahogyan Louis is. Miért nem lehet megbeszélni a dolgokat? Megőrülök, meddig lesz ez így?? Amikor olvastam, egy jó pár percig csak néztem magam elé, és a sírás kerülgetett :( Édesem, nem tehetik ezt velem, nem akarom, hogy szenvedjenek!
    Ettől függetlenül oda vagyok érte!! Még mindig!! Imádom a bonyodalmakat, és hozd a kövit!! Most! :D Kééééérlek, a JAGért cserébe! :D
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged.... tudod, ha anno nem találok rád, már se ez nem lenne, se a tanítvány, és valszeg a sinister sem így alakult volna... most tettem meg a "tekintsünk vissza az évünkre" pillanataimat, és rájöttem, ettől az évtől téged (is) kaptalak!
      <3<3

      Törlés